1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable help-topic [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 21 feb 2005.

1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja Hoak Coast bedoelde ik, de rest vind ik niet echt dorpjes Barrowfields kan je vergelijken met een klein marktje buiten een dorpje (Oakvale). En Banditcamp...mmm ik zelf noem het geen dorpje omdat er geen huisjes zijn en weinig traders. Maarja boeit nix..

Kan je boeken dus alleen maar lezen meer niet? Hoe lees je dan met use of noem je een boek uit de kast pakken ook al lezen?

Edit: Krijg je evil punten als je wisher (ofzoiets dat zwarte vrouwtje i.i.g.) dood in de arena?

Laatst bewerkt: 23 apr 2005
  2. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    je kan boeken lezen wanneer je wilt, als je 1 boek hebt houd je het voor altijd en kan je het nie verkopen.
    ergens bij select (?) zie je ergens ''books'' staan, daar kan je ze lezen.

je krijgt evil punten ja maar je krijgt er geloof ik wel veel geld voor, als je haar nie dood een troffee als het goed is.

3. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Er is nog een 'plaatsje' met alle voorzieningen, dat is ergens in het Darkwood, iets van Traders Camp ofzo, daar zit ook een tavern-tent en de benodigde traders.

Als je whisper killed, krijg je er volgens mij niet gek veel evil-points bij. Ik was volkomen op de good-tour, was helemaal good, ik kilde whisper en bleef gewoon op helemaal good staan. Als je voor de rest aardig good bent en doet, dan kun je whisper gerust killen als je goed wilt blijven.

4. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    maar dan krijg je geen troffee toch? alleen geld.

5. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Aan geld heb je veel meer aan, maar volgens mij kreeg ik wel troffee. Kan me namelijk wel een troffee herineren met whisper in de naam. k zal morgen ff checken.

6. Victor

Victor Guest

Og fuck 5000 goud....
    In dat geval stel ik mijn volgende vraag: hoe kom ik snel aan geld?:cool:

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Veel Quests doen.
    Aan gokspelletjes meedoen die je goed kan.
    Overbodige items verkopen.
    Geen geld verspillen aan bier, extra wapens en kleding.
    Aan twee melee, en twee ranged wapens heb je heus genoeg.

8. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Dat gokspelletje in hook coast is heel makkelijk, maar daar kan je zeker nog niet komen. Dan gewoon goed gaan handelen binnen de wereld van Fable.

9. Victor

Victor Guest

Bedankt maar ik had die 5000 al bij elkaar. Ik heb nu 2 vragen: ik ben nu getrouwd met een huisje maar als ik dat huis verhuur, waar blijft mijn vrouw dan? En de tweede vraag: als je veel rood vlees eet, krijg je dan z'on gespierd mannetje? Of krijg je dat alleen doormiddel van een heel groot en zwaar wapen? Alvast bedankt.

10. tencoatie

tencoatie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je die vent doode die je moeder en je zussie gevangen heeft, dat is wanneer je nie meer uit dat ding komt wanneer je voor het eerst leert vechten die staat dan in de brand

11. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    @ Dark Ninja: Ja, rood vlees, maar ook gewoon ander eten. Van rood vlees krijg je er als extra strenght-points bij.

@ tencoatie: Hmm, zou misschien makkelijker zijn als je iets duidelijker was. Bedoel je Maze, in Hook Coast, dat besneeuwde plaatsje of Jack Of Blades in de Guild?

12. Victor

Victor Guest

Is het zo dat hoe ouder je wordt, vrouwen niet meer op je vallen? Dus ik ben bijv 65, zal een vrouw dan niet meer op me vallen?

13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ja in de jongere jaren van mijn character was iedereen verliefd op hem (zelfs sommige mannen :+ ). Nu is dat niet zo meer.

14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Yes ik zie erg vaag een ring boven mijn hoofd ik ben dus best goed, hoe zorg je ervoor dat je helemaal goed bent? Gewoon Quests goed doen weinig goede mensen killen enz? Als ik mijn coole pak aan heb word ik iets slechter en als ik hem uit doe oppeens weer helemaal good.. ik heb btw ook een firemonkey tattoo die helpt erg goed als je good wilt zijn! Ik heb nu 9 silver keys ze zijn erg makkelijk te vinden. Een tip om te vinden is gewoon naar elk watertje lopen die er is en dan kijken ofdat er kringetjes in het water zijn en dat er luchtbellen uitkomen. Daar zitten altijd wel leuke dingen zoals zilvere sleutels geld goede potions tattoo kaarten enz.

Ik heb nu de toverkracht Sumon ik kan hiermee doden wekken en die mij dan helpen. Ik heb pas level 1 en ik krijg steeds een erg slecht band(d=m)ietje. Kan ik pas goede mensen krijgen als ik een hoger level heb hierin?

15. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Veel creatures killen helpt ook veel om Good te worden, zoals Balverines, Bandits, Undead, etc. Daarnaast gewoon veel quests doen op de goede manier en uitkijken naar zogenaamde 'Bright' kleding, zoals Bright Plate en Bright Will. Een ander tip is om telkens bij de Temple of Avo (als je daar al bent) geld te storten. Je kan het beste telkens 1 goudstuk per keer storten, dan krijg je er net zoveel goog-points bij als dat je veel stort.

16. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    TIP: Wil je 1000 renown krijgen in 10 minuten?

Als je bij Knothole Glade kunt komen ga er dan heen. Pak een Trophee uit je lijstje en druk op 'A' nu moet je je troffee aan iedereen proberen te laten zien je hebt nu een troffee in je hand. Je moet je troffee aan 23 mensen laten zien. Ga naar de Tavern en druk op 'A' in het tavern zitten veel mensen dus dan heb je er al ongeveer 17. Loop dan rond en zoek ner nog een paar. Dis is echt niet moeilijk! Heb je er 23 dan krijg je renown van de mensen. Doe dit met al je troffee's en je renown gehalte loopt hoog op!

17. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ach, ik heb nooit trophy's geshowed en heb nu allang Legendary-status bereikt met gemak, daarna heb je niks meer aan renown..

18. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    idd, had ik ook al.
    had later nog voor de grap me troffee geshowd, veel heb ik er alleen nie meer aan. :p

19. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet nu naar de Arena ik heb 20000 goud gespaard volgensmij is dit alleen nog niet genoeg ik wil namelijk de bright plate armor pak kopen en ik moet nog eten kopen en misschien wat wapens. Tips? Ik wil wel goed blijven.

Exile potions wat zijn dat heb ze wel maar wat doen ze?

Laatst bewerkt: 24 apr 2005
  20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Geen idee wat je met exile bedoelt.
    maar elixer is een potion om je experience te upgraden.
    als je die bright plate wil hebben, loop je toch al tegen 15.000 tot 20.000 goud aan.
    nog even sparen dus.

Deel Deze Pagina