1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable help-topic [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 21 feb 2005.

1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Hij bedoeld ook de elixer, exile bestaat niet. Ik heb in de Arena de complete Bright Plate armour gekocht, had ik geld zat voor en het is mn favo pakje :)

2. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook gewoon nog even wachten en dan ergens in darkwood een bright plate kopen van een trader die daar ergens loopt.

3. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Is hij daar echt veel goedkoper dan? Of bedoel je dat je dat langer kan sparen?

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    veel goedkoper. de arena is te duur naar de maatstaven van Albion.
    zoiets is alleen weggelegd voor Thunder als tienmalig kampioen

5. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kon er ook al aardig shoppen, voordat ik Kampioen werd :cool:

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    wat ik bedoel, is dat de Arena gewoon duur is. je gaat toch geen geld verspillen.

ik ben 65, speel zo'n 73 uur en besteed m'n geld aan eten, bedden en huizen.
    ik slaap soms gewoon in the tavern.
    ik speel ook spelletjes en ga eens vissen om geld te verdienen, ik ga gewoon rustig m'n gangetje in Albion.
    dan ga je echt geen geld verspillen

7. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben 58, met deze character heb ik zon 45 uur gespeeld en besteed m'n geld aan huizen.

Ik slaap gewoon in m'n huis in hook coast, ik bezit heel hook coast en oakvale.

Ik speel ook spelletjes en ik vecht er flink op los, Ik vermoord een trol met 1 pijl.

Ik heb het een tijdje niet meer gespeeld, maar zo ging ik mijn gangetje op het laatst in Fable

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben 31, ik moet nog in de Arena spelen en ik heb al ongeveer 30 uur gespeeld! Ik speel op good en heb een vaag ringetje boven mijn hoofd. Ik heb nu iets meer als 22000 goud, ik heb geen huizen meer. Mijn meest gebruikte wapen is 'Obsidian Greatsword' met bijna 500 kills. Ik speel verder ook nog best veel met mijn andere wapens. Ik gebruik 'Force Push' het meest van mijn toverkrachten, ik bezit ook 'Sumon' maar die helpt mij verder niks. Ik verdien geld en Potions met steeds hetzelfde stukje te lopen, ik loop naar 'Witchwood Lake' en dan terug naar 'Look Out Point' dit herhaal ik meestal best vaak. Hierdoor krijg ik veel Potions. Bij 'Witchwood Lake' komt er altijd een grond monster als ik die dood met mijn kruisboog krijg ik meestal een Ruby die kan ik weer verkopen voor 600 goud. Ik bezit nu ongeveer 6 Ruby's. Ik ben een echte swaardvechter maar ik schiet ook vaak met mijn kruisboog. Ik slaap nooit. S'morgens vecht ik op de manier hierboven en s'avonds ga ik graag een potje vechten in 'Knothole Glade'. Bijna elk meisje houd van me ik kan iedereen krijgen die ik wil. Ik geef ook vaak kado's aan meiden. Mijn doel is om sterk te worden en het swaard uit de steen te trekken daarna koop ik een 'Bright Plate Armour' dan pas ben ik klaar voor de Arena!

Dit was ik!

Laatst bewerkt: 24 apr 2005
  9. Victor

Victor Guest

Wat minder gedetailleerd: ik heb 3 huizen, 2 vrouwen en een verloofde, ik heb 13900 gold (net even veel gekocht;)) Ik heb ook als favo wapen de Obsidian Greatsword, na elke qeust geef ik mijn vrouwen cadeu's. Je moet ze tevreden houden. Ik heb als titel: Famous Spellwarrior called Chicken Chaser en ik ben 44. Mischien onderdehand wel 45. Mijn favo spell is Lightning maar binnenkort word dat Multi Strike. Ik vecht echt altijd met het zwaard nadat ik Slow Time heb gecast. Ik heb atrractivenes +100 en scarrines -50. Ik heb een vaag engelcirkeltje boven mijn hoofd en vrijwel elke vrouw houdt van me. Ik heb er 12 uur opzitten en ik heb perongeluk een man een roos gegeven en nu wil ie trouwen.(:{) Ik vecht nauwelijks met mijn boog en ik ben weight: slim. Ik eet heel veel rood vlees en al mijn huizen zijn het maximale waard. Ik heb 10 trofee's en heb 14 keer seks gehad.8) Dat was ik!

10. wacco dude

wacco dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *was nutteloze post*

edit: ben 65 ik draag een full bright set en heb in elke stad een meisie, bezit 100000+ gold en doe voor de rest niet meer als mijn will proberen omhoog te krijgen. ik ben een pure good warrior called gladiotor(ze zeggen steeds: that name really suits him). mijn favo weapon is master greatsword en favo distance weapon is master crossbow. augmentations zijn: mana, exp, sharpening. ik bezit alle legendary weapons op die in de guild tuin na. je kunt eigenlijk wel zeggen dat mijn char. met pensioen is.

Laatst bewerkt: 24 apr 2005
  11. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    The name that realy suits him zeggen ze bij elke naam die positief klinkt hoor, daar is niks bijzonders aan...

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nog voor de Arena en zoek een goed wapen hoeveel damage heeft het zwaard in de steen? En waar kan ik wapens kopen krijgen of zoeken die een damage van meer dan 147 hebben?

Laatst bewerkt: 25 apr 2005
  13. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had gewoon een of ander basic-zwaard in de Arena, volgens mij had ik toen al in Oakvale een of ander longsword gekocht bij de smid, volgens mij master's longsword.

Niet dat ik het erg vind ofzo, maar de meesten maken zich heel druk over de Arena, terwijl je er eigelijk met het minste al makkelijk doorheen komt. Maar goed, een RPG speelt iedereen op zijn eigen wijze en daar heb ik niks op tegen :)

14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb 2 super goeie wapens van mijn vrouw gekregen
    bleef eerst heel lang in zo'n stadje waar mijn 3e vrouw woonden
    krijg gratis gewoon 2 wapens van haar :D:D
    maar later kreeg ik wel 600 evil punten van haar omdat ze wist dat ik vreemd ging :'-(
    en ik was helemaal goed :'-(

15. Victor

Victor Guest

Chicken Chaser? You chase chickens?;)

16. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net mijn Bright Plate Armor pak gekocht!
    Hier zie je waar alles te koop is:

Schoenen: Smid bij Knothole Glade / Arena
    Broek: Smid bij Knothole Glade / Arena
    Bovenstuk: Trader in Witchwood / Arena
    Handschoenen:?

Ik heb alleen de Bright Plate Armor handschoenen nodig maar waar kan ik die kopen alleen in de Arena?

Ik wil ook weten hoeveel damage het swaard in de steen heeft?

17. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4

Oh ja, en er was al ergens een thread met outfits en waar je die bende kon kopen, ik ben lui dus je zoekt zelf maar :+

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Nutteloos..
    Hoe geef je een kado aan die eenzame demon door? Ik heb use geprobeerd maar lukt niet..

19. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet hem een roos schenken, da's het enige. Gewoon roos asign to [directional pad richting], voor de demon door gaan staan en die toets indrukken waaraan je hem assigned hebt.

20. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij was de damage daarvan iets van 220. tegen de tijd dat je dat zwaard uit de steen hebt getrokken heb je al veel betere wapens.

Deel Deze Pagina