Ik ben 31, ik moet nog in de Arena spelen en ik heb al ongeveer 30 uur gespeeld! Ik speel op good en heb een vaag ringetje boven mijn hoofd. Ik heb nu iets meer als 22000 goud, ik heb geen huizen meer. Mijn meest gebruikte wapen is 'Obsidian Greatsword' met bijna 500 kills. Ik speel verder ook nog best veel met mijn andere wapens. Ik gebruik 'Force Push' het meest van mijn toverkrachten, ik bezit ook 'Sumon' maar die helpt mij verder niks. Ik verdien geld en Potions met steeds hetzelfde stukje te lopen, ik loop naar 'Witchwood Lake' en dan terug naar 'Look Out Point' dit herhaal ik meestal best vaak. Hierdoor krijg ik veel Potions. Bij 'Witchwood Lake' komt er altijd een grond monster als ik die dood met mijn kruisboog krijg ik meestal een Ruby die kan ik weer verkopen voor 600 goud. Ik bezit nu ongeveer 6 Ruby's. Ik ben een echte swaardvechter maar ik schiet ook vaak met mijn kruisboog. Ik slaap nooit. S'morgens vecht ik op de manier hierboven en s'avonds ga ik graag een potje vechten in 'Knothole Glade'. Bijna elk meisje houd van me ik kan iedereen krijgen die ik wil. Ik geef ook vaak kado's aan meiden. Mijn doel is om sterk te worden en het swaard uit de steen te trekken daarna koop ik een 'Bright Plate Armour' dan pas ben ik klaar voor de Arena!
Dit was ik!
Laatst bewerkt: 24 apr 2005