1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable help-topic [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 21 feb 2005.

1. Victor

Victor Guest

Oh heerlijk ik ben nu evil. Tegen iedereen de middelvinger opsteken is leuk!:D

2. De Grote J

De Grote J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zwaard doet 198 damage, niet veel opzich, maar is daarbij wel light.
    Heeft ook de 2 volgende Augmentations:
    Shapening en Piercing.

3. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    En het zwaard is lekker licht..

4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem! :9 Wel een erg lelijk swaard maar nu wel mijn beste wapen.

Ik heb nog geen betere wapens gezien! Voor de Arena! Heb al best relaxe dingen. Bright Plate Armour pak compleet. Zwaard uit steen, 20 Ruby's elk 600 waard :p *) ;) en nog 16000 goud en best veel andere kleding enzo. En allemaal voor de Arena!

5. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt je dikker van bier te zuipen?
    En kan 't hoger gaan dan 'Light drinker'? Want ik zuip elke dag :9 en er verandert niets...

6. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, van bier drinken word je idd dikker, maar voordat je echt wat gaat zien, moet het een van je grootste dagelijks uitgaven worden. Je moet daarom ook enorm veel, ik heb het enkele dagen met 50 gedaan en toen werd ik wel een betere drinker, wat er pcies kwam te staan weet ik niet meer, maar wanneer je weinig drink daarna, zakt je 'rang' zo weer terug.

7. Victor

Victor Guest

Ik heb net al mijn eten opgegeten en nu ben ik ERG dik. Mijn vraag is: kan ik bij de heroes guild mijn ponden eraf trainen door die houten poppen verrot te slaan? Ik heb een heavy wapen dus dat moet makkelijk gaan. Andere manieren om dun te worden zijn welkom. Nu nog een vraagje: waar is een goede boogschietplek? Of in ieder geval een plek waar je je Skill kan oefenen? Want ik moet Skill op 5 hebben om Pick Lock te krijgen. Waar kan dit het snelste en hoe?

8. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Als je gewoon normaal blijft bewegen, val je wel redelijk snel weer af.

Er is 1 supertip aan het begin om je skill te trainen: In de Guild moet je op een gegeven moment met Maze mee in het bos. Op een gegeven moment moet je hem een paar keer melee raken. Doe dit gewoon niet, maar pak je boog en schiet op hem. Je kan onbeperkt door blijven schieten en telkens krijg je er weer skill points mee. Dit kun je, als je wilt, onbeperkt door blijven doen.

9. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3

Om weer dun te worden moet je gewoon wachten en doen wat je normaal in het spel doet na een tijd word je weer een stuk dunner. Volgensmij kan je je Skill niet trainen op een paar hooien poppen maar moet je het inruilen voor de groene lichtbolletjes. Dit doe je bij het groene licht daar moet je naar skill gaan en dan op de middelste drukken en kopen. Is dat een demondoor bij Knothole Glade? Die doe je namelijk open door een pijl tegen hem aan te schieten maar dan moet je wel genoeg skill er voor hebben.

10. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    en je kan ook gewoon skill trainen op dezelfde plekken waar je strenght traint. In plaats van je zwaard gebruik je nu je boog.

11. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk een domme vraag maar waar kan je dan trainen in Hero's Guild? Kan dat dan ook altijd? Ik weet wel waar je kan pijl en boog kan schieten enz. maar dan krijg je toch niet meer skill..dacht ik :confused:

12. De Grote J

De Grote J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kan niet trainen voor exp. in de Hero's Guild.

Ik kan er naast zitten maar ik ben er bijna zeker van.

13. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aan het begin van de game kan je in de guild een training doorwerken, als maze je mee neemt als je papa en mama zijn vermoord. later in de game is het niet meer mogelijk om deze training te doen.

14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Nou zeg... ik heb net de Arena gehad en damn die was echt SUPER makkelijk. Iemand zei ooit op dit forum dat je er met 60 potions wel doorheen komt. Nou...met twee potions en een paar stukjes vlees ook! Ik had me helemaal voorbereid en blijkt het heel erg simpel te zijn. Maarja was natuurlijk wel een leuke quest.

Op hoeveel procent zit ik nu ongeveer op de game als ik net de Arena achter de rug heb?

15. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk iets van 70% is een beetje moeilijk in te schatten, maar na de arena komen er nog aardig wat Quests.

16. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Mooi heb nu al Fable nu al ruim 30 uur gespeeld. Dus ik vermaak me nog wel ruim 15 uur! Ik speel het spel waarschijnlijk 2x uit dus dat is toch ongeveer nog 60 uur! Maar zo ver ben ik gelukkig nog niet! ;)

17. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Na de arena (tijdens) begon ik het echt enorm super te vinden en bonbridge speelt Fable dus zoals het hoort. Niet alleen 1maal de main quest doen, het daarbij laten en dan klagen dat Fable zo kort is. Ook de side-quests en secrets doen (silver keys, demon doors, fist clubs :p, etc.) en het nog een keer spelen. Daarna heb je echt (bijna) alles van fable gezien, maar dan heb je toch een flink aantal uren erop zitten.

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ahh...jij snapt het spel dus ook het zijn er maar weinig die het snappen inderdaad :9 ;)

Ik heb nu wel een tijd lang quests gedaan en ik ben net voor het eerst in HookCoast. Daar riep mijn moeder me op dat ik naar Maze moest gaan, dus ik ga daar lekker effe heen. Blijkt ze weer gevangen genomen te zijn. Ik moet een nieuwe Questcard pakken en dan zegt de Guild meester oppeens dat dit de swaarste quest gaat worden. Ik heb op B gedrukt dat ik nog andere kleine quests kan doen maar is dit al de laatste quest omdat hij zegt dat dit een erg swaare quest gaat worden? Laat het a.u.b. nee zijn! :{

19. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    het is zwaar ipv swaar :{, maar hij is niet extreem, vind ik. Ik haalde hem eerst nooit, toen gaf ik op voor een lange tijd, toen probeerde ik weer en haalde het met gemak. Zorg gewoon dat je een flinke hoeveelheid health potions bij je hebt en dan komt het meeste goed. Ook Berserk en Force Push zijn handige spells om te gebruiken, voor zover ik het me kan herinneren.

20. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben dus nog niet aan de quest begonnen maar is dit al de laatste?

WoW je hebt mijn domste spellingsfout ooit gelezen! :eek: Schaam me diep. Nu denkt iedereen dat ik allochtoon ben...ben ik niet :)

Ik heb nu ongeveer 12 silver keys de meeste gewoon gevonden of opgevist maar kan iemand mij vertellen waar je er nog meer kan vinden, opgraven ofzo.
    Bij een ander Fable thread zij iemand dat je op een boom moet schieten voor een sleutel! Welke? Ik wil een beter wapen hebben dus ik zoek er nog een hoop! Help..!!

Laatst bewerkt: 30 apr 2005

Deel Deze Pagina