Fable help-topic [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 21 feb 2005.

1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Alles helemaal vol is nooit nodig, probeer het wat vaker met bijvoorbeeld dit: physic 6 strenght 5 health 4. En dan een paar keer proberen dan lukt het MISSCHIEN ook wel. Ik had het namelijk ook al een aantal keer geprobeerd en je hoeft niet perce alles vol ofzo en wat jij zei klopt ook niet helemaal denk ik.

2. Lynxzz

Lynxzz Random Idiot

Leuk Bevonden:
    0
    Indien je je vorige savefiles niet hebt overgeschreven of verwijderd dan kan dat ja.

3. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Dit is nog steeds een raadsel. De een zegt dat je alleen Physique op max moet hebben voor het zwaard, de ander zegt dat je alles gemaxxed moet hebben en wat Hermaniak hier zegt heb ik ook al vaker gehoord.

Ik had toen ik voor het eerst de steen probeerde Physique volgens mij al op 4 of 5 als ik het goed heb. Dan kan ik er geen 5 physique-levels bijhalen. Is het dan gewoon opnieuw beginnen ofzo?

Volgens mij heb ik Physique al op max en kreeg het zwaard er nog niet uit. Maar als je met dezelfde stats gewoon vaker probeerd, krijg je het er dan wel uit?

4. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg hem er pas uit toen ik alles gemaxed had.. :confused:

5. M-F-z0r^

M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

Leuk Bevonden:
    0
    als je alles gemaxed hebtkrijg je het zwaard er sowieso uit, gewoon ff trainen

6. M-F-z0r^

Leuk Bevonden:
    0
    het is onzin dat mensen zeggen dat je alleen physique moet maxen,
    of dat je het vaker moet proberen.
    als je alles gemaxt hebt gaat het in ieder geval..
    als je er nog meer over wilt weten moet je naar cheatplanet.com gaan, daar vind je al deze dingen over fable.. en ook waar je alle keys krijgt enz en alle legendarische wapens

7. M-F-z0r^

Leuk Bevonden:
    0
    en als je geen zin hebt om te trainen koop dan gewoon een master kathana in knothole glade, koop een huis, verhuur het, na 2 dagen komen er mensen wonen en kun je in het huis slapen, verbeter het huis, hang er troffeen en je krijgt rond de 1000 euro per nacht, slaap een paar keer en je geld groeid, koop een paar sharpning aughmentations bij de wapenmaker, zet ze op je master kathana en je kathana doet al meer schade dan het zwaard uit de steen.

Deze manier om geld te innen is ook handig voor de temple of avo, doneer
    45000 om tussen de 5 en 10 jaar jonger te worden , ik heb in een keer 55000 gedoneerd en ik werd 9 jaar jonger, dus geef misschien nog wat meer om 10 jaar jonger te worden. altijd de moeite waard omdat je maar 1 keer de kans krijgt om jonger te worden

8. M-F-z0r^

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet alleen nog niet hoe je het zwaard uit de tempel kan krijgen

the sentus ofzo

9. M-F-z0r^

Leuk Bevonden:
    0
    nog wat over de m. kathana, als je er drie sharpening augmentations in zet zal het zwaard ongeveer 60 schade meer aanrichten. Aan het begin staat er bij de master kathana geloof ik dat ie ongeveer 150 schade doet, na de augmentations geloof ik 210

10. M-F-z0r^

Leuk Bevonden:
    0
    als er nog vragen zijn.....:) ik denk dat ik ze wel kan beantwoorden

11. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Denk ik niet, 6 berichten achter elkaar, waar de helft nutteloos van is duiden erop dat je niet te slim bezig bent. Gebruik te Edit-knop als je wat extra;s te vertellen hebt, die rechtsonderin je post staat.

12. M-F-z0r^

Leuk Bevonden:
    0
    niet iedereen hoeft mijn post nutteloos te vinden,

maar ok, dit is de eerste keer dat ik meepraat in een forum dus dat van dat edit had ik niet door... boeie haha
    |:-

weet iemand misschien dan hoe je de sentus uit de temple of Avo kan krijgen? ik heb nu misschien al wel 200000 gedoneerd maar heb em nog steeds niet.. :{

Laatst bewerkt: 8 mei 2005
  13. Lynxzz

Lynxzz Random Idiot

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel vriend, pas als de vragen komen zijn jouw post nuttig.
    Tot dan gewoon nutteloze opvulling van een thread.

Hij hielp je alleen maar. Dus vandaar de: |:- ?

14. M-F-z0r^

Leuk Bevonden:
    0
    nee maar is wel een blunder dat ik dat niet had ontdekt.

Nog bdankt voor de tip dan M O B

15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het sinds vandaag uitgespeeld. Het is een nogal makkelijk spel. Ik ben nu ook met lady grey getrouwd en heb een relaxe katana gepakt. Er schijnt een sleutel in de Manor te liggen weet iemand waar? En waar is lady grey eigenlijk ik zie haar nooit. En heeft het nut dat ik met haar getrouwd ben? Wat is het nut van de Elixer potions die heb ik super veel en nog nooit gebruikt wat helpt dat? En de Ages of will/skill potions?

16. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die key ligt gewoon in haar bed. gewoon even op het bed drukken en je hebt de key ;)

17. M-F-z0r^

Leuk Bevonden:
    0
    De sleutel ligt in het bed van lady grey, lady grey is altijd in het noorden van bowerstone, de elixer potions verlengen je levensbalkje of je mana, die moet je dus gewoon opdrinken en de ages of skill/will potions geven ervarings punten je als je ze drinkt, je hebt trouwens ook nog een ages of might potion

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik bedoel eigenlijk een andere sleutel maarja..
    ik heb al 80.000 aan de tempel geschonken en ik krijg niks hoe en wat moet ik doen om dat legendary zwaard te krijgen?

19. Lynxzz

Lynxzz Random Idiot

Leuk Bevonden:
    0
    Als je genoeg doneerd word je 15 jaar jonger en krijg je een sterk wapen ( ik kan me niet herinderen welke ). Maar de hoeveelheid van donatie hangt af van hoe je speelt. Speel je erg goed, dan moet je veel doneren, speel je erg evil dan heb je de beloning al vrij snel te pakken.

Het Legendary zwaard krijg je door nog sterker te worden.

20. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet tussen de 30.000 en 50.000 doneren om dat wapen te krijgen. Verschilt of je good or evil bent. En je moet het volgens mij in 1 keer doneren.

Deel Deze Pagina