ik had geen tijd om alles te lezen dus kan iemand mij zeggen hoe je t makkelijkst die rare wezens bij bowerstone jail (ofso0w) kunt verslaan?..
Jep, je moet... damn hoe heet het. Als je je upgrade zie je een dude een steen tillen. Je ziet er eentje schieten met een bow. En je ziet er ook eentje sluipen. Die laatste moet je upgraden. Dan leer je stelen, maar later zelfs ook nog gesloten deuren openmaken.
Dat zwaard heb ik al lang. Ik heb alles al vol. Maar ik bedoel het zwaard dat je krijgt bij de tempel of Avo. ik heb ooit eerder 1 goud overgemaakt En nu stort ik 80000 en krijg nog niks. Helaas hoeveel moet ik dan storten? Krijg je het wapen dan gelijk of moet je dan nog iets doen?
ik vraag t nog maar is hoe kil je t makkelijkst die wezens bij bowerstone jail.. want ik kom altijd secondes tekort als ik die arceolotist (ofs0ow) moet redden alvast bedankt
Maar je moet ze dan toch nog wel doden, als ik het me goed herinner. Wat je dan kunt doen is veel beserker gebruiken.
Hoe ik het me herinner was dat ik die beesten zat was en gewoon naar die archeolist toe rende en hem toen redde, het zou best kunnen dat ik ze daarna nog moest killen.
je moet ze eerst killen want die archeolist zit vast in zo'n soort blauwe cirkel, en als je alle beesten hebt gekild verdwijnt die blauwe cirkel zodat je de archeolist mee kan nemen.
Oh ja nu je het zegt, dat komt me wel bekend voor. Het zou ook kunnen dat ik er heen ging rennen en ze toen allemaal neer ging meppen.
deed ik ook, ging erheen, al die beesten kwamen daar, ik deed slow motion en berserk. ging aardig goed.
als het goed is moet je in in 1 keer 32.000 schenken had ik in de xbox world gelezen bij mij werkten het
Damn ik heb eerder in het spel 1 goud gegeven! Is het dan niet meer mogelijk of moet je dan meer geven? TIP: save voordat je iets erin gooit anders ben je veel geld kwijt. Ik heb dus nog ruim 80.000 goud.
Gasten, (vooral de nieuwelingen)! Voordat je de vragen stelt, leest beter heel de topic door--> er staan al antwoorden van al de vragen die jullie al eens gesteld hebben + no wat andere geheimen die jullie waarschijnlijk nog niet weten... PS.*- Hoeveel mensen moet ik meebrengen en killen bij die "Evil" Tempel? En waar moet ik ze juist killen?
Ik vind het niet echt zo'n leuk spel en ik heb het ook niet zo vaak gespeeld en ik wou het eens proberen uit te spelen. Maar ik zit nu vast al bij het tweede dorp bij een poort en hij zegt de hele tijd dat ik een permit nodig heb weten jullie dat.
Dat is de eerste stad.. Bowerstone South bedoel je denk ik, je hoeft die permit niet te hebben en je zit verkeerd, als je teruggaat naar ''lookout point'' dan moet je naar het zuiden op de kaart het bos in en lopen totdat je bij het echte tweede dorp komt. Maar niet te snel oordelen over het spel want je bent nog maar in het eerste dorp
Je wilt waarschijnlijk in Bowerstone North komen je moet eerst de Arena halen Die op het onderste eiland te vinden is: Vlakbij Knothole Glade. Deze bedoel je toch of niet?
Ik heb ff 3 vraagjes 1: Ik heb een huis gekocht (oakvale) en ik heb gehoord dat je o.a. trophees in kasten kan zetten, hoe doe je dat??? 2: Ik heb een relatie met iemand en wil met haar trouwen gaat dat door haar gewoon een wedding ring aan te bieden of moet dat anders??? 3: Moet je om met een vrouw naar bed te gaan eerst met haar getrouwd zijn of niet Alvast bedankt