1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable help-topic [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 21 feb 2005.

  1. Lynxzz

    Lynxzz Random Idiot

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    1 ) Nee, je kan ze aan plakaten aan de wand hangen.
    2 ) Ja
    3 ) Ja, maar je kan meerdere trouwen en de seks stelt niets voor.
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    1: Je kan het ophangen op een soort prikbord dat is een bruin bord dat ongeveer op oog hoogte hangt. Je kan het erop zetten door je Troffee te gebruiken met use. Als je op A drukt haal je het er weer af.

    2: Je moet haar eerst verleiden met kadotjes enzo. Als ze groen op licht in plaats van blauw. Dan moet je een wedding ring geven en dan kan je trouwen maar je hebt wel een huis nodig.

    3: Ja daarvoor moet je eerst trouwen. (best onrealistisch ;) )
     
  3. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt man, nu maar hopen of ik dat prikbord kan vinden!
     
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Extra antwoordje op vraagje 1:
    Je kan alleen in huizen die in het begin van het spel ook al te koop zijn trophies zetten. Dus niet in huizen die te koop zijn doordat de bewoner ongelukkig is omgekomen }:]
     
  5. Lynxzz

    Lynxzz Random Idiot

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zo van.
    O nee… daar vliegt mijn zwaard zomaar naar jouw hoofd.
    *guard komt
    Guard, ik weet niet wat er gebeurd is hoor.
    *sneaked weg en koopt huis.

    :+
     
  6. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Jep, ik had in elk stadje wel een mooi plekje waar veel arme zieletjes zijn omgekomen. Toch was ik 100% Good. O-)
     
  7. Lynxzz

    Lynxzz Random Idiot

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haatte Oakvale. Ik was echt 100 procent good. Maar omdat ik gehuld was in een Assasin outfit en gemixed met andere dark clothes waren ze daar bang voor me. Dat kon ik niet lijden en wop, ik swingde met mijn bijl tegen wat hoofdjes aan.

    In andere steden was ik zeer geliefd. *)
     
  8. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik own heel Oakvale, het was op een gegeven moment heel stil daar :confused: . Dat valt nu wel weer mee. Ook own ik Hook Coast (akelige dure huizen daar).

    Maar nu wordt mijn character oud en blijven de wijfies een beetje weg en de mannen ook (gelukkig) :).

    In Knothole Glade had ik een keer de neiging om iedereen neer te hakken, omdat ik niet het mannetje te pakken kreeg waarvan ik het huis wou :D . Ik heb het spel maar niet gesaved :D
     
  9. Lynxzz

    Lynxzz Random Idiot

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha :D
    Ik wilde altijd in bezit zijn van die toren waarin je ook tegen Maze vecht.
    Kon niet…

    Hopelijk wel in the Lost Chapters.
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, prachtig spel. Ik kan niet wachten tot The Lost Chapters. :p Ik kreeg na dat incident in Knothole Glade ineenkeer hoorntjes :confused: dat was frapant (blijft een leuk woord)

    We kunnen mssn beter maar weer ontopic gaan :)
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2005
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben ook 100% good. In het spel kom ik echt bijna nooit in HookCoast. Ik heb het al uitgespeeld dus dan kijk ik daar later nog wel rond want ik heb het idee dat ik er net 2x ben geweest. Ik ben ook die winkeltjes niet af gegaan enzo.

    Offtopic: Waarom word deze site nou blauw? vBulletin?
     
  12. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat staat helemaal links onderin van deze pagina.
     
  13. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet je huis wel eerst ''opwaarderen'' met mooiere decorations voordat het prikbord komt ( het bordje naast het bord waar je het huis kon kopen )
     
  14. Lynxzz

    Lynxzz Random Idiot

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet bij ieder huis hoor.
    Vaak hangen ze er al gewoon.
     
  15. stibox

    stibox Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me vertellen hoe je moet vissen en iets uit het water haalt?bijv.bij een begraafplaats waar je een schilt uit het water moet halen.
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt een vishengel nodig (Fishing Rod), die krijg je ergens in greatwood en kun je kopen op verschillende plaatsen. Dan komt er, wanneer je dicht genoeg bij het water staat, een haak in beeld (Directional Pad Down). Die druk je in en je komt in het vis-scherm. Wanneer je beet hebt, druk je zo snel mogelijk op Y of A(een van de twee, ik weet even niet). De vis rechtsbovenin moet zo veel mogelijk naar links. Wanneer dit balkje rood is, staat de lijn te gespannen en kan hij elk moment knappen. Daarom is aan te raden om dan de A/Y los te laten en pas weer verder te gaan als de balk weer groen is.
     
  17. gabb

    gabb Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik zit in de arena. Ha heaas een pauze nodig omdat ik niet meer geboeg health potion had. Nu vecht ik weer maar ben ik bezig tegen een groot beest die vuurballen schiet. Een soort schorpioen ofzo. In hemelsnaam hoe krijg ik dat beest dood zonder telkens dood te gaan? :confused:
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon met het zwaard langs hem staan en slaan. Ik heb in het spel echt nooit problemen gehad. De Arena was ik met GEMAK doorheen gekomen met iets van 3 potions..
     
  19. fablegek

    fablegek XBW Member!!

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was daar en had 45 healt potions gebruikt die heb ik gekocht van het geld wat ik krijg van mijn huizen :p
    ik bezit heel oakvile of hoe dat ook heet
    ( ik heb het heel lang niet meer gespeeld dus ik weet de namen niet zo goed )
     
  20. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Als hij de aanval wil doen dat hij met zijn staart een groene (en langzame) 'beam' wilt doen begin je op hem in te rammen. Dit moet je wel een paar keer doen.
     

Deel Deze Pagina