1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable help-topic [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 21 feb 2005.

  1. Victor

    Victor Guest

    Vreemd, kun je nu wel met Lady Grey trouwen?
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik kan wel met Grey trouwen, maar niet met die ander...

    ...ik snap het echt niet meer.
     
  3. Victor

    Victor Guest

    Snappen is voor mietjes! Trouw met Lady Grey, ze geeft je toch veel meer! :cool:
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, want ten eerste ben in een 'Legendry Will user called Paladin' die veel doneert aan Avo en de mensen helpt. O-)

    En ten tweede, Grey is gewoon lelijk van uiterlijk en innerlijk.
     
  5. w a z z u p

    w a z z u p Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet haar je laten volgen en dan moet je naar een dorpje gaan waar je een huis hebt, dan kun je met haar trouwen.
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Best gek; als ik wil dat mensen mij volgens dan krijg ik ze nooit een scherm uit :mad:. Ben ik eenmaal het scherm uit en dan zijn ze blijkbaar niet meegelopen. Verder kan ik als Evil Dude ook geen normale burgers meelokken naar bijvoorbeeld The Temple Of Skorm, ze lopen eenvoudig weg niet mee. Het enige wat ze zeggen is; "No Thanks" of iets dergelijks. Hoe kan ik anders goede offers brengen aan die Boze God ;). Als ik daar aankom zeggen ze dat ze mij niet moeten (ben al helemaal Evil ;)) Was er ook een speciaal wapen bij de Temple of Skorm te krijgen? Bij de Temple Of Avo wel, maar dat vind ik een k*t wapen ;). Jaja, ben weer helemaal in de Fable sfeer, gister weer gespeeld en het is echt verslavend! Dat sfeertje, dat wereldJE, geweldig!

    /EDIT: Ben er trouwens net pas achter gekomen dat je de guards kunt betalen zodat ze even niet kijken _O_ . Het droge is; ze draaien letterlijk hun rug naar je toe. Die duurt denk ik iets van 15 sec. Dat betekent dat je dus 15 sec. lang lekker kunt inbreken en moorden. Misschien kan het alleen maar als je 'evil genoeg' bent. Je kunt ze niet omkopen als ze al achter je aanzitten. Erg leuk!
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2005
  7. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je evil bent, willen de mensen niet met je mee, dat is gewoon standaard in Fable. Je zult je toch iets liever moeten gedragen. Maar vergelijk maar met de realiteit: Als Samir A. je vraagt om te volgen, dan loop je ook niet graag mee (op freaks en mafkezen na :p). Kortom, in Fable is Blanqua de Samir A./Wilhelm S./Osama bin L. van de samenleving :p
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha klinkt echt droog :D:D!!

    Haha ja je hebt gelijk! (Toevallig, een goede vriend van mij heet Samir Alagham :D). Dus eigenlijk heeft die Temple of Skorm weinig nut als je al heel evil bent?
    Groeten van Lars K. (waarom lopen er zo weinig mensen achter mij aan?;))
     
  9. Victor

    Victor Guest

    Misschien moet je de Will Users bright Outfit nemen. Die heeft bij mij altijd heel goed gewerkt.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het zwaard bij de Temple of Avo krijg ik nog altijd niet te pakken, ik doneer zooo veel! Ik had laatst weer 35,000 gedoneerd. Nix. En ik doneer altijd in één keer b.v. 50,000 of 25,000

    En men zegt dat je tussen de 35,000 en 45,000 moet doneren. Nou, heeft geen verschil gemaakt bij mij.
    Hoe moet dat nou?
     
  11. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik had om te kijken hoe het wapen nou was, al mijn geld in die punt van Avo gegooid, die temple;). Had in één keer 80.000 erin gegooid. Toen zei dat mannetje; The Gods appreciate your gifts! En toen kreeg ik dat wapen. het is een soort van knots met spikes, mooi versierd. Heb hem toen maar weer geload en van mijn geld de Solus blade gekocht :).
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dus je moet in één keer heel veel geven. Oké, dan kan ik weer flink stuk terug gaan loaden. Want ik wil alle Unigue wapens. Moet alleen nog die bij de Temple of Avo namelijk. Heb de Sword of Aeons en de boog die je bij Skorm kreeg.
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup, volgens mij moet je inderdaad een flinke smak geld in één keer geven.
     
  14. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je om dat zwaard uit die steen te trekken je physique skills gemaxd hebben? Want als dat zo is moet ik nog wel eventjes wat vechten.
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja, je moet volgens mij al je strengh skills etc. gemaxd hebben. Dus; Toughness, Health en die ander ;). Alstu!
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Mij lukt het niet om het zwaard van de tempel of Avo te krijgen. Als ik 80.000 geef gebeurd er nog niets. Ik speel Fable bijna nooit dus zoveel boeit het me ook niet. Ik moet nog wel een aantal dingen doen in Fable:

    -Aantal legendary wapons ik heb er maar heel weinig, Katana, Bijl, Zwaard uit steen en misschien nog een paar.
    -De frying pan ofziets maar ik moet nog een aantal assassins doden.
    -En nog 3 of vier sleutels maar die zijn niet interresant want ik heb er toch al 21 geloof ik.
    -Paar Demon doors moet ik nog openen.
    -Ik heb al alle kleding op de assassin handschoenen na geloof ik..

    Voor de rest heb ik toch wel alles gedaan..
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm het zou kunnen dat je net te weinig gaf ;). Ik had al mijn geld erin gegooid; toen iets van 87.000. Misschien is dat net genoeg? Ik zou het niet weten, maar ik kreeg wel het wapen ermee (valt best tegen eigenlijk). Succes ermee!
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je moet eerst Paladin zijn. Die titel verdien je door vaak veel te geven. Veel = boven 35.000

    Als één van de mannen dit zegt: 'Now go and spred Avo's word.'
    Ben je Paladin. Vervolgens moet je in één keer minsten boven 70.000 doneren om de
    Sentinus, het wapen van de Bodyguard van Archon
    te krijgen.
     
  19. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    haarkleur

    hoe kun je eigenlijk gewoon je zwarte haar houden, doe je dat gewoon door simpelweg niet goed te worden, of wordt je haar gewoon altijd wit?
    k heb m namelijk al 5 keer uitgespeeld en elke keer eindig ik weer als good.
    1 keer ben ik echt evil geworden maar dat was nadat ik weer good werd |:- :mad: |:- :mad:
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Met evil word je kaal dat is jammer. Ik heb Fable een klein stukje op evil gedaan en heb nu al kale plekken. Zwarte haren kan je niet houden geloof ik het word kaal blond of wit dacht ik.
     

Deel Deze Pagina