Best gek; als ik wil dat mensen mij volgens dan krijg ik ze nooit een scherm uit
. Ben ik eenmaal het scherm uit en dan zijn ze blijkbaar niet meegelopen. Verder kan ik als Evil Dude ook geen normale burgers meelokken naar bijvoorbeeld The Temple Of Skorm, ze lopen eenvoudig weg niet mee. Het enige wat ze zeggen is; "No Thanks" of iets dergelijks. Hoe kan ik anders goede offers brengen aan die Boze God
. Als ik daar aankom zeggen ze dat ze mij niet moeten (ben al helemaal Evil
) Was er ook een speciaal wapen bij de Temple of Skorm te krijgen? Bij de Temple Of Avo wel, maar dat vind ik een k*t wapen
. Jaja, ben weer helemaal in de Fable sfeer, gister weer gespeeld en het is echt verslavend! Dat sfeertje, dat wereldJE, geweldig!
/EDIT: Ben er trouwens net pas achter gekomen dat je de guards kunt betalen zodat ze even niet kijken
. Het droge is; ze draaien letterlijk hun rug naar je toe. Die duurt denk ik iets van 15 sec. Dat betekent dat je dus 15 sec. lang lekker kunt inbreken en moorden. Misschien kan het alleen maar als je 'evil genoeg' bent. Je kunt ze niet omkopen als ze al achter je aanzitten. Erg leuk!
Klik om te vergroten...