1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable help-topic [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 21 feb 2005.

1. fablegek

fablegek XBW Member!!

Leuk Bevonden:
    0
    hoi ,
    weet jij mischien hoe ik bij fable in bij de arena kom ik weet neit waar dat is :confused:

2. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wel.....verschijnt vanzelf

Ik kan geen smilies zetten

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je komt het vanzelf tegen, naarmate je verder gaat in de verhaallijn.;)

4. Bartho

Bartho XBW Security

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet ofje al door het grote donkere bos bent gegaan waar allemaal weerwolven zijn.
    maar alsje daar voorbij bent komje bij een dorpje uit waar 1 grote weerwolf is alsje goed kijkt net voordatje dat dorp ingaat zieje ergens een bruggetje met daarop een bordje die de weg wijst.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je moet naar Witchwood Lake. Dan zijn er 2 paden, eentje naar recht dat lijdt naar Knothole Glade. De ander (links) lijdt naar de Witchwoord Arena.

6. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je moet natuurlijk wel eerst uitgenodigd zijn voor de arena voordat je door die poort kan ;)

7. fablegek

fablegek XBW Member!!

Leuk Bevonden:
    0
    ok die wolf heb ik al verslagen _O_

8. fablegek

fablegek XBW Member!!

Leuk Bevonden:
    0
    ok op dit antwoordt wachte ik ;)

9. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand toevallig een plaatje van de draak in Fable : The Lost Chapters??

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Niet helemaal. Maar wel van het schilderij dat jou Hero ziet in the Chamer of Faith.

11. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Kan fable: the lost chapters missschien te downloaden zijn op xbox live voor €10 of zow??

12. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij tips geven over hoe je kunt vissen want dat wil bij mij niet echt lukken..

13. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Je gaat dicht bij het water staan. Als je goed staat (en als je al een vishengel hebt), komt er bij die 4 knoppen linksonder een haakje te staan (meestal is dat d-pad down). Hier druk je op en je komt in de 'vis-modus'.

Meestal heb je na een tijdje beet. Rechtsbovenin komt dan een balkje te staan. Het is de bedoeling dat je je vis helemaal naar de linkerkant van het balkje moet halen. Als het balkje groen is, moet je zo snel mogelijk achter elkaar de Y-knop indrukken en dan haal je hem binnen. Het gebeurt wel eens dat de lijn te strak komt te staan, dan word het balkje rood of bruin. Dan moet je stoppen met binnenhalen (de Y-knop indrukken dus), todat het balkje weer groen word, anders knapt de lijn.

ook moet je je vis niet teveel los laten, anders zwemt ie weer weg.

EDIT: @ Hayabusa halo: Nope, Fable ondersteunt ten eerste geen content download en ten tweede moet je hem gewoon in de winkel kopen.

14. Mr.M

Mr.M Guest

Ik heb een vraagje: Ik zat toe net even te spelen en ineens liep me game vast en kwam er op het beeld: youre disc is dirty or even damaged.Nu heb ik de game geruild afgelopen weekend en er zitten wel wat krasjes op maarja bij andere games heb ik nergens last van kan iemand mij helpen,moet ik de game weg gooien?

15. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, dat overkomt velen. Het gebeurt soms en dan kun je niks anders doen dan je xbox opnieuw op te starten. Het ligt waarschijnlijk aan je xbox. Ik heb het ook wel eens met Fable. Je moet gewoon je xbox en je fable blijven behouden. Het gebeurt, dat is kut, maar je bent niet de enige.

16. Mr.M

Mr.M Guest

Bedankt Master of Blades want tja fable is een fantastische game en ik kan het niet over me hart krijgen om die weg te doen:+

Kijk dit eens is dit iets of niet?

deze tekst hoor erbij:
    Universele Cleaning Kit
    Met deze set kun je de lens van je Playstation, Playstation 2, Xbox, GameCube en andere cd en DVD spelers schoonmaken. Laat de disc draaien in het apparaat en de lens wordt schoongemaakt. Na deze grondige schoonmaakbeurt zullen alle spellen weer als nieuw afgespeeld worden

Hij kost acht euro.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2005
  17. sungod

sungod linkin park!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een x zoon ding gekocht omdat mijn xbox sommige spellen niet meer wou opstarten, maar dat ding werkt helemaal niet!:mad:

weer 10 euro naar de klote.

18. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je weinig aan. Dan blijft Fable bij sommige xbox-en niet goed doen. Volgens mij ligt het aan de DVD-drive van je xbox, want een maat van mij heeft nooit last gehad.

19. Mr.M

Mr.M Guest

wat doet t precies gaat dat cd''tje draaien en dat word het zogenaamd schoon?

20. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    dr zitten waarschijnlijk borsteltjes in die de lens en de hele cd-lade borstelen, maar bespreek dit soort dingen maar in een thread @ Xbox: Hardware en accesoires. Niet in de fable-help thread.

Deel Deze Pagina