1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable help-topic [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 21 feb 2005.

  1. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezow verkeerde thread? mja je moet gewoon die silver augment in e wapen gooien het enigste nadeel is dat je dan je silver augment kwijt ben en em niet meer van je wapen af kan halen... je wapen word er in ieder geval niet zwakker door.
     
  2. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet volgens mij toch alleen meer schade tegen Balverines? Ik vond het een behoorlijk nutteloze augment, mjaik heb ook alleen maar legandary items:cool:
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    The)Sven, ik begin me de laatste tijd een beetje te ergeren aan jou posts. Maakt niet uit, want...

    De Silver Augmetation is wel degelijk handig want er is geen Melee wapen dat veel schade aan een Balverine brengt. Ranged weapons daar in tegen zijn een stuk effectiever tegen Balverines, zeker met de Silver Augmentation. Gebruik je een Longsword tegen een Balverine dan doet deze 47d. en met de Silver Augmentation doet deze al snel tot 15d. per slag!
    Hoe, die Silver Augmentation is niet nodig?
    En sommige Legendary Weapons maken ook gebruik van Silver Augmentations, had je daar al aan gedacht?
     
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet dus Jack of Blades verslaan (= laatste missie), maar ik heb vrijwel geen Health/Will potions. Is er een manier om die te verkrijgen?
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Welke Jack, in welke vorm?
    Is het een 'gewoon' mens, of heeft hij de vrom van een draak?

    Als het de 'gewone' Jack is ga je als volgt te werk:
    -Je vernietigt alle Minions
    -Vervolgens gebruik je Melee tegen Jack
    -Als hij de lucht in stijgt, gebruik je je boog
    -Als hij een magische aanval doet waarmee hij je Health opzuicht, dan moet je dekking zoeken achter één van de 4 stenen

    Als het de draak is:
    -Je loopt naar zijn kop en gebruikt Slowtime + Berserk en rost er volle bak op los!
    -Als hij wegvliegt, kan je nog proberen hem proberen neer te schieten
    -Als hij Minions + Summoners oproept moet je deze bevechten, ze laten vaak handige items achter


    En anders kan je altijd nog ff voordat je Jack gaat bevechten langs een dorp gaan om items te kopen.
     
  6. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit welke vorm, ik kan hem wel hebben, alleen heb ik wel potions nodig en die heb ik niet. De missie heet: Battle Jack, de laatste dus.

    Dus je kan wel potions kopen zeg je? De teleporter is down, en ik kan niet via de deur naar Bowerstone omdat die dicht is/vuur erom heen. Kun dan je misschien via een achteruitgang?
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oke, dat is dus de gewone Jack.
    Nee, dan gaat het niet meer. Misschien even een stukje overnieuw doen, is niet zo moeilijk.
     
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb maar één save. Dus ik moet opnieuw de game spelen |:- Wel brak dat ze het zo hebben gedaan... Hoe kon je nou weten dat alles dicht ging? :mad:
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2005
  9. kriebelvisje

    kriebelvisje Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    als je nog slots vrij hebt op je wapen kan je daar ook heal (weet niet precies hoe het heet) opzetten, heb je geen potions nodig
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Life-Augmention?
     
  11. kriebelvisje

    kriebelvisje Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die bedoel ik
    als je die op je wapen zet wordt je health uitzichzelf aangevuld en heb je geen potions nodig
     
  12. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Die augmentation heb ik niet.
     
  13. kriebelvisje

    kriebelvisje Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Bummer, dan zit er niks anders op dan opnieuw te beginnen
    Of gewoon proberen, wie weet lukt het
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het weleens proberen. Toch vind ik het raar dat de ontwikkelaar hiervoor heeft gekozen. Ok, er zullen vast mensen zijn die het een en ander aan items hebben, voordat ze die missie ingaan. Maar stel dat je die niet hebt? Games moeten te halen zijn, en niet van geluk afhangen. Misschien heb ik niet de juiste spells, maar dan nog, er zou ruimte voor verbetering moeten zijn. Die ruimte is er niet. Jammer.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, het spel is al makkelijk. Dus waarom een keer niet?
    Maar zonder die potions lukt het ook wel, hij is toch niet zo heel lastig?
    En heb je niet de Spells:
    -Heal Life
    -Physical Shield
    -Slow Time

    Deze zijn erg handig, maar als je Will op is zal je op je Health moeten vertrouwen.
     
  16. Imara

    Imara Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    heij, lady grey is natuurlijk door en door slecht, maar kan je dat ook aan de rest op een manier vertellen? :x

    en over dat zwaard bij de temple of avo, iemand zei dat je physique en strenght vol moest hebben, maar er is geen strenght?
    hoe moet je dat zwaard te pakken krijgen?
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Je moet alle alle power vol hebben die je met experience kan upgraten;)

    Ik weet niet meer precies hoe het heet..
     
  18. Lord Voldemort

    Lord Voldemort Tom Marvolo Riddle

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in de quest: Rescue the Archaeologist! Maar hoe de hell versla je die klotewolven of ''wat het ook voor beesten zijn'' in 4/5 minuten? Wat kan je het beste gebruiken??? Ik kom er maar niet doorheen :mad:
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ow, je bedoelt de Minions van Jack of Blades.
    Tja, ik weet niet welke wapens en statistieken je hebt. Vertel dat eerst 's. Ik raad je aan om aan te vallen en er vervolgens voor te zorgen dat de tegenstander verdedigt. Dan krijg je automatisch een Flourish waarmee je altijd door iemands verdediging gaat. Als die Flourish raak is, kan je hem blijven gebruiken tot je mis slaat. Zo kan je dus in de rondte blijven slaan en de ene Minion na de andere neer slaan.
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je er niet gewoon voorbij lopen? Slacht er wat af voor de exp points en als de tijd dringt gewoon lopen tot je bij de boot komt.
     

Deel Deze Pagina