1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable help-topic [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 21 feb 2005.

  1. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    n dat dorp in Hook Coast moet ik dan om die vuurtoren te branden doen wa moet ik dan doen iedereen zegt dat ik daar een fakkel moet zetten ma hoe ??
    weet iemand hoe dat dat moet ?? }:]
     
  2. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    tempel of Avo

    weet iemand hoe ge dat zwaart bij de tempel of Avo eruit trek ze zeggen dat ge 2 van strenkt die meot het hoogste moet hebben welke 2 zijn dat ??:):
     
  3. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet precies welke, had alles zelf vol in Strength. Ik geloof dat je ook zo goed als helemaal goed moet zijn om het zwaard eruit te kunnen halen
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Je moet ze allemaal helemaal vol hebben!
     
  5. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0

    ?? waar haal ik die fakel of zo iets ?? :mad:
    :confused:
     
  6. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    in de quest ervoor krijg je een steen of iets dergelijks, die moet je in de toren plaatsen dus waarschijnlijk ermee in de toren omhoog lopen en naar de lamp. Ik heb het echt superlang geleden gedaan dus weet de exacte oplossing niet meer
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je moet de Demon Door net buiten de Heroes Guild in, die opent zich vanzelf als je de daarvoor bestemde Quest ontvangt. Hier binnen moet je een simpele puzzel oplossen, ontvang je de Fire Heart en kan je de Hook Coast Lighthouse aansteken.
     
  8. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0

    ma het probleem is dat ik alles al heb uitgespeelt werkt het dan nog van in de demon deur gaat da ni alles is ingestort
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Woow! :eek:

    Ik kan uit je bericht bijna niks maken. Type met HOOFDLETTERS en leestekens a.ub.

    Als je Jack of Blades al verslagen hebt in de Chamber of Faith, én je hebt Fable the Lost Chapters kan je verder spelen. Het Heroes Guild wordt herbouwd en je gaat verder met het verhaal. In dit verhaal kom je vanzelf bij de Quest dat je de Lighthouse in Hook Coast moet aansteken. Als je heel het verhaal al hebt uitgespeeld, waarom wil je de Lighthouse dan aansteken?
    Heb je Fable TLC niet, dan is het klaar.
     
  10. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag eens naar dat 'strand' willen gaan.
    Maar ik heb ook een ander vraagje ik heb een gewone xbox
    fable 2 is dat alleen voor xbox360 , want ik heb ook een pc gaat dat daarop?
     
  11. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje.
    ik vond dicht bij die boerderij een chest met daarin een clu of zo iets in het nederlans aanwijzing.
    Men zegt dat de schat ergens ligt begraven waar eigelijk ? :confused:
    ps: sorry voor het veel vragen stellen :eek:
     
  12. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    In deze site : http://images.strategyinformer.com/screenshot2/00139522.jpg
    staat een foto van een ventje dat iets kei cool doet kan ik dat ook doen ??

    en : ik ben nu ellemaal evil en ik offer mensen aan een tempel.
    maar die zeggen altijd dat dat weinig voor hun betekent en dat ik met iets beter moet komen hoe kan je veel evil krijgen door te offeren ??:p
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is de Dark Mages Robe, denk ik. Weet het niet meer 100% zeker. Je kan hem vinden in de Demon Door die staat in Darkwoord Lake. Als je redelijk sterk bent, wat ik wel verwacht van iemand die Evil is, is het een heel simpele Demon Door. In een aantal rondes moet je Hobbes tot blikvoer verwerken, en dan heb je 'm al! :thumbs:

    Je moet belangrijke mensen offeren, bijvoorbeeld uit Bowerstone North of de Mercanaries gekleed in witte kleding, die werken namelijk voor Avo.

    Jij volgt het nieuws niet echt he. ;)

    Fable 2 is momenteel in ontwikkeling voor de Xbox360, maar Fable The Lost Chapters is het spel Fable, inclusief een Expansion Pack dat niet los verkrijgbaar is. En naar welk strand wil je dan?

    Er zijn in totaal 6 Treasure Clues, die je samen naar een schat wijzen. Alleen als je alle 6 de Clues in je bezit hebt, kan je de schat daarwerkelijk gebruiken. Ik ga je niet verklappen wat de schat is, maar kan je wel een link geven met de totale Equipment Database uit Fable en The Lost Chapters.

    Treuasure Clues

    Fable (The Lost Chapters) Walktrough
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  14. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunt ge echt niet zeggen wat de schat is ?? O-)
    Ik zal heel braaf zijn
    ps : waar ligt de schat O-)
     
  15. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was op de kaart van Albion aant kijken en zag toen archon'Folly en
    snowspire, lost bay
    Maar ik heb het spel nu uitgespeelt en ik ben geen Quist tegengekomen hoe ik daar geraak kan ik daar nog naar toe gaan ??8)
    want iemand zei me dat je de vuurtoren ligt moest geven ,dat je dat vuur in de 'demon door ' kom vinden maar de Gilde is bij mij ingestort kan iemand mij helpen !!:confused: |:- |:- :mad:
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jij hebt dus Fable, en niet Fable The Lost Chapters. In de gewone Fable is er geen Archon's Folly, geen Snowspire, geen Lost Bay. Sorry. Je kan het Hook Coast Lighthouse dus niet aansteken, je hebt het hoofdverhaal uit. Omdat je The Lost Chapters niet hebt, wordt het Heroes Guild niet herbouwd en houd het verhaal op.

    De schat ligt tussen een stapel balen en één van de schuren rond Orchards Farm.
     
  17. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb nog een vraagje is het nu nog de moeite om fable the lost chapters de koopen als fable 2 uitkomt ??
    en wat is de prijs +- voor fable lost chapters voor xbox ongeveer hé :p
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm. De moeite is het zeker, het verhaal is completer, er zijn meer kledingsstukken, nieuwe vijanden, nieuwe wapens, twee nieuwe spreuken, nieuwe continenten, nieuwe missies, wat fouten hersteld én hij is gewoon VET! :cool:

    Hij zal nu rond de €15,- / €20,- kosten denk ik. Je zal hem alleen vinden als een Xbox Classic.
     
  19. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens ja, het is zelfs als je Fable al hebt de moeite waard TLC aan te schaffen, precies om de redenen die Willem noemt. Als is het alleen al om de chicken kicken wedstrijd en de Darkwood Bordello
     
  20. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou graag Fable 2 op de gewone xbox doen want ik heb geen 360
    Gaat fable 2 op de gewone xbox ?:confused:
     

Deel Deze Pagina