1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable help-topic [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 21 feb 2005.

  1. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een vraagje als je jack of blades hebt gedood ( in de nieuwe versie van fable ) blijven er dan nog quests:confused: ??
     
  2. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable 2 zal denk ik alleen op de 360 komen.

    je kan nog wel doorspelen nadat je Jack gekilled hebt, of je nog quests kan doen weet ik niet. Sowieso niet de Hero Quests, maar misschien wat kleine subquests nog wel
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, Fable 2 komt niet naar de Xbox, en wordt momenteel exclusief voor de Xbox360 ontwikkeld.

    In uitgebreidere versie van Fable, The Lost Chapters dus vervolgt het verhaal zich nadat je Jack of Blades in de Chambre of Faith verslagen hebt. Zo zal je naar Snowspire moeten afrijzen om kennis te maken met het oudste lid van de Heroes Guild en zal je een barre tocht door de sneeuw moeten maken.
     
  4. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0

    bedankt voor informatie
    ps:nadat ze fable2 voor 360 hebben gemaakt gaan ze het ook voor pc maken :confused:
    + ik ga morgen ( zaterdag ) de uitgebruide versie kopen heb je tips hoe ik weet wat de oude versie en wat de oude versie is want ik ik het verschil wel zien?? |:-
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Fable 2 zal als het een groot succes wordt op de XBox360 waarschijnlijk ook wel komen naar de PC komen. En je kan 't verschil hier aan zien.

    Fable (XBOX)

    [​IMG]

    Fable The Lost Chapters (XBOX CLASSIC)

    [​IMG]
     
  6. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    'k heb ergens gelezen dat als je de arena doet en dan net voor je wisper dood hero save doet dat je zo oneindig door kan gaan is dat zo ??
    kan iemand verderuitleg geven?
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat kan. Ik zal het even uitleggen.

    De makers van het spel die hadden bedacht om een optie in het spel te verwerken waarmee je op een Memory Card je Hero uit Fable kon opslaan, en hem zo mee te nemen naar een andere game waar hij als een door de Artificial Intillegence bestuurd zou worden. Dit is uiteindelijk niet gelukt, en is de Hero save veranderd in de mogelijkheid om je karakter zijn statistieken op te slaan tijdens een Quest. Je kan dus niet je voortgang in de missie opslaan, maar wel je karakter. Zo kan je dus heel veel Experience en Gold verdienen door dit 'foutje'. Het is eigenlijk een soort Cheat, dus gebruik 't alleen als je wilt cheaten.
     
  8. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe zit dat in de arena hoe moet je dat doen?
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat kom je in de verhaallijn tegen, is een Quest die je moet doen voor de Main Quest. Wijst zich dus vanzelf.
     
  10. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    dat bedoel ik eigelijk niet :eek:
    ik bedoel kun je de arena opnieuw blijven doen met hero save ??
     
  11. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zegt hij dus wel.
    Omdat Hero save de experience en gold etc opslaat maar niet de quest kun je hem telkens opnieuw doen (met betere stats etc)
    Gwoon ff goed lezen!

    Ps: Jah willem ik kom je voortaan hier weer helpen :9 , heb fable weer ontdekt na 4 maanden Guild wars 8)
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja het kan, maar wil je het wel? Ik vind het zelf cheaten en doe het dus niet, heb die Arena helemaal niet nodig om krachtig en rijk te worden.

    Leuk.... :+
     
  13. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    heey
    ik heb de oude versie van fable en ik was op het einde en toen moest ik Jack of blades doden en toen kwam daar een vrouw en die zei : ik zal laten zien wie ... is
    maar ik heb die nog nooit onmoet in de nieuw versie lost chapters weet je dan wie het is ??

    ps :hier foto van vrouw : http://www.gamespot.be/image.cfm#imageO-)
     
  14. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik wil wel eens heel veel EXEPRIENS maar waneer moet je here save doen??
    O-)
     
  15. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Foto doet t niet.
    Maar ik raad je aan, sindsdat ik zie dat je het spel hebt uitgespeeld, experience te gaan farmen bij Clifftop path (als ik t me goed herinner iig een paar stukjes naar Bowerstone Jail vanaf Lichfield graveyard) Daar spawnen namelijk om de 3 sec een stuk of 8 undead. Werkt nog veel sneller ook

    Ps: Probeer niet te dubbelposten
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686

    Het beste kan je dus naar de Clifftop Path gaan, waar oneindig lang Undead van het laaste level tevoorschijn komen, met drie tegelijk! Maar dan moet je het volgende doen en meenemen:

    Je kan deze locatie berijken door naar Lychfield Graveyard te gaan en vervolgens je weg door de Demon Door te vervolgen tot je hier aan komt.

    Maar van te voren moet je ervoor zorgen dat je de spreuk Physical Shield hebt, en dat je genoeg Will Potions hebt om je Mana aan te vullen. Waarom?
    Elke keer als jij een vijand raakt stijgt je Combat Multiplier, maar als jij geraakt wordt daalt hij. Dus met de spreuk Physical Shield zorg je dat alleen je Mana daalt, en je CM intact blijft. Met de Will Potions kan je de Mana vervolgens aanvullen. Hoe hoger je CM, hoe meer Experience je krijgt van een gedode vijand.

    Veel plezier!
     
  17. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    mercie tout le monde !!
    ps:pour le informatie
    KUT FRANS
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, fijn.... :{

    :+
     
  19. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    waneer in de arena moet je hero save doen na of voor je wisper doodt ? :confused:
     
  20. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is een Frying pan en wat kan je er mee doen ??
     

Deel Deze Pagina