Dit is de helpthread. Heb je geen hulp nodig, of kan je deze niet bieden. AUB niet posten in deze thread. Wil je over fable ouwehoeren, dan kan dat in de gamessectie. HIER ALLEEN HULP VRAGEN OF AANBIEDEN!!!!!
Ik wil nie tveel zeggen maar in welek tread moete nwe dan kletsen ik kan geen meeer vinden die open is waar we zo in kunnen kletsen...... :{
ja, dit gaat over fable 1 maar dit is voor mensen die hulp nodig hebben en voor mensen die hulp kunnen geven bij quests etc. daarom zijn die andere threads ook gesloten omdat ze steeds over heel andere onderwerpen gingen praten. dus nu weer even ontopic
hallo ik heb fable van een vriend geleend, en elke keer als ik naar die badit camp wil gaan,dus door die tunel, dan loopt de spel vast en soms krijg ik ook een zwarte scherm met de detk ``this disc may by dirty or damge`` weet iemad meschien hoe ik dit kan verhelpen?
Mijn neefje heeft dit ook en precies op hetzelfde moment. Ook door die tunnel. Geen idee hoe je dit kan verhelpen.
het kan wel maar dat zouy heel toevallig zijn als jullie het bijden op hetzelfde punt hebben, vraag of je vriend waarvan je het spel heb geleend het ook heeft, en als je disc might be dirty is dan kan je hem ook schoonmaken
lol, denk je nu echt dat hij dit niet geprobeerd heeft? Mijn neefje leent nu mijn fable en we gaan kijken of zijn fable op mijn xbox ook vast loopt
Temple of Avo: Spoiler Behaal alle Strength en Toughness experience. Als je ''good'' bent helpt dat ook mee
Okay! lol *gaat flink traine* *is weer eens opnieuw met Fable begonnen* en je blijft maar nieuwe dingen ontdekken bij Fable he, lol
flink is niet genoeg.. je moet alles gemaxed hebben om dat stomme ding eruit te trekken.. en geloof me, het is niet de moeite waard als je eenmaal het zwaard van jack of blades hebt of gehad hebt
Klopt ja, je blijft steeds nieuwe dingen ontdekken. Speel het spel nu voor de tweede keer en dan merk je pas hoeveel je gemist hebt.