1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable help-topic [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 21 feb 2005.

  1. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik doe nu ook mee met die fist fighters gang, echt lollig :D
     
  2. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    veels te makkelijk, en dan opeens die eindbaas die 300 duizend levens punten heeft ofzo.
     
  3. Fable11

    Fable11 gta-verslaafde

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, je doet veel moeite om overal naartoe te gaan en zo'n gevecht te winnen (al is dat gevecht winnen wel veels te makkelijk) en dan krijg je alleen zo'n stom papiertje.
     
  4. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, best wel vaag, maar wel leuk :)

    ey weet iemand hoe ik in gods naam aan die blauwe lichtgevende tattoos ken komen?
    ik heb ze al op verschillende screens gezien, maar nog nooit in de game tegen gekomen
    of is dit ook uit de game gehaald ofzow... :confused:
    even voor de duidelijkheid, deze tattoos:
    [​IMG]
    oh en waar kan je dit kapsel halen?:
    [​IMG]
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff goeie vraag nou jah je kan t zo bekijke peter Molyneux of hoe die geuk ook mag heten beloofde een heleboel dingen die dingen althans t meeste ervan zat in de game maar van een aantal dingen die hij zei ben ik en miljoenen andere fablers niet tegen gekomen ik denk dat dit daar 1 van is btw die screens zijn niet ingame gemaakt neem ik aan.
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    btw k heb nog een question; Ik ben master in t boogschieten wat ik nu nog wil is de sterkste boog k weet waar die is jullie ook als het goed is.
    He is named the: Skorm Bow en rarara waar zou je die kunnen halen, bij de chapel of skorm maar daar moet je mensen opofferen voor evil points en als je dat een paar x gedaan heb dan krijg je m, en op de 1 of andere manier kan ik m maar niet krijgen je moet op een bepaald tijdstip die lui opofferen, ik ben een midspeler en een beetje aan de bright side, dat heeft er mee te maken wanneer je die lui opoffert.
    En hoe raak je in contact met AVO?
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik hier een beetje rondkijk zal dit niet 1 van de makkelijkste vragen zijn
     
  8. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    eey tim, gebruik in vervolg eens de [​IMG]-knop, rechtsonderin, naast de quote-knop, in plaats van 3 berichten in een kwartier neer te knallen.

    Maar om je antwoord te geven op je vraag: Hoe attractive en bright je bent heeft er niks mee te maken, je moet gewoon een persoon van buitenaf mee lokken naar de chapel en hem daar bij zonsopgang/zonsondergang om het leven brengen.
     
  9. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ty
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2005
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    @Stoewi: Dat kapsel is Plaits en zit wel degelijk in het spel, je kan hem ergens jatten in Hook Coast.
    Die blauwe tekens zijn geen tattoos maar die krijg je als je alle Spells max. hebt
     
  11. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt!

    maar kan je die nie gewoon krijgen ergens?

    oh en waar kan je die 'jatten' dan?
    8)
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ik dacht in de Taverne in Hook Coast. maar ja, ik heb hem al dus 'm ''opnieuw'' stelen gaat een beetje moeilijk
     
  13. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe lol

    ey ik heb zojuist de fist fighter shit in Knothole Glade gewonnen, in welk stadje is de volgende battle?
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    dat was de laatste. want je hebt toch een trofee gekregen
     
  15. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je de keys vinden om de zilveren kisten te openen? Ik heb net thunder geklapt en ben met die burgemeester getrouwd, maar ben nog niks tegengekomen......

    PS hoever ben ik ongeveer??
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Die silver keys vind je echt overal, je kan ze opvissen, opgraven, krijgen etc. Ik heb er ook slechts een stuk of 8.

    Dat met Lady Grey en Thunder is slechts een side-quest en heeft niks met de mainquest te maken, maar aangezien jij al wel de Arena-quest gedaan moet hebben ben je iig over de helft van de mainquests.
     
  17. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je reply,
    over de helft |:- WTF, ik heb pas 5 uur gespeeld ofzo, ik dacht dat het een soort final fantasy game was, daar kwam geen eind aan :confused:
     
  18. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, daar staat Fable bekend om, om de relatief korte gameplay. Je kun je het beste ook goed gaan richten op side-quests en zelf veel gaan ontdekken, dan kun je je langer vermaken en er is dan nog zat te doen.

    Bovendien denk ik dat je na de arena-quest toch wel meer als 5 uur bezig bent tot het uitspelen van de mainquest.
     
  19. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Helaas, 1 weekendje en je hebt het gehad, en al die geheime dingen, het meeste is gebakken lucht
     
  20. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik denk het ook, als je em eenmaal heb uitgespeeld heb je geen zin meer op de restjes te gaan doen, ik moet maar rustig aan spelen.... :)
     

Deel Deze Pagina