ja, je doet veel moeite om overal naartoe te gaan en zo'n gevecht te winnen (al is dat gevecht winnen wel veels te makkelijk) en dan krijg je alleen zo'n stom papiertje.
ja, best wel vaag, maar wel leuk ey weet iemand hoe ik in gods naam aan die blauwe lichtgevende tattoos ken komen? ik heb ze al op verschillende screens gezien, maar nog nooit in de game tegen gekomen of is dit ook uit de game gehaald ofzow... even voor de duidelijkheid, deze tattoos: oh en waar kan je dit kapsel halen?:
pfff goeie vraag nou jah je kan t zo bekijke peter Molyneux of hoe die geuk ook mag heten beloofde een heleboel dingen die dingen althans t meeste ervan zat in de game maar van een aantal dingen die hij zei ben ik en miljoenen andere fablers niet tegen gekomen ik denk dat dit daar 1 van is btw die screens zijn niet ingame gemaakt neem ik aan.
btw k heb nog een question; Ik ben master in t boogschieten wat ik nu nog wil is de sterkste boog k weet waar die is jullie ook als het goed is. He is named the: Skorm Bow en rarara waar zou je die kunnen halen, bij de chapel of skorm maar daar moet je mensen opofferen voor evil points en als je dat een paar x gedaan heb dan krijg je m, en op de 1 of andere manier kan ik m maar niet krijgen je moet op een bepaald tijdstip die lui opofferen, ik ben een midspeler en een beetje aan de bright side, dat heeft er mee te maken wanneer je die lui opoffert. En hoe raak je in contact met AVO?
eey tim, gebruik in vervolg eens de -knop, rechtsonderin, naast de quote-knop, in plaats van 3 berichten in een kwartier neer te knallen. Maar om je antwoord te geven op je vraag: Hoe attractive en bright je bent heeft er niks mee te maken, je moet gewoon een persoon van buitenaf mee lokken naar de chapel en hem daar bij zonsopgang/zonsondergang om het leven brengen.
@Stoewi: Dat kapsel is Plaits en zit wel degelijk in het spel, je kan hem ergens jatten in Hook Coast. Die blauwe tekens zijn geen tattoos maar die krijg je als je alle Spells max. hebt
ik dacht in de Taverne in Hook Coast. maar ja, ik heb hem al dus 'm ''opnieuw'' stelen gaat een beetje moeilijk
hehe lol ey ik heb zojuist de fist fighter shit in Knothole Glade gewonnen, in welk stadje is de volgende battle?
waar kan je de keys vinden om de zilveren kisten te openen? Ik heb net thunder geklapt en ben met die burgemeester getrouwd, maar ben nog niks tegengekomen...... PS hoever ben ik ongeveer??
Die silver keys vind je echt overal, je kan ze opvissen, opgraven, krijgen etc. Ik heb er ook slechts een stuk of 8. Dat met Lady Grey en Thunder is slechts een side-quest en heeft niks met de mainquest te maken, maar aangezien jij al wel de Arena-quest gedaan moet hebben ben je iig over de helft van de mainquests.
bedankt voor je reply, over de helft WTF, ik heb pas 5 uur gespeeld ofzo, ik dacht dat het een soort final fantasy game was, daar kwam geen eind aan
Nee, daar staat Fable bekend om, om de relatief korte gameplay. Je kun je het beste ook goed gaan richten op side-quests en zelf veel gaan ontdekken, dan kun je je langer vermaken en er is dan nog zat te doen. Bovendien denk ik dat je na de arena-quest toch wel meer als 5 uur bezig bent tot het uitspelen van de mainquest.
ja ik denk het ook, als je em eenmaal heb uitgespeeld heb je geen zin meer op de restjes te gaan doen, ik moet maar rustig aan spelen....