1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable help-topic [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 21 feb 2005.

  1. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik bedoel ook niet de mysteries omtrent de dragon cliff, dat is idd gebakken lucht (helaas), maar sidequests, vissen en diggen naar items, etc. bedoel ik. Daar kun je ook wel even iets langer mee door.
     
  2. tenchu

    tenchu balverine slayer

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, master of blades, maar je begint dat alle topics off-topic gaan over fable, maar ben jy nu ook nie een beetje off-topic, of je nou wel of niet lang kan doorgaan.????????
    Verder goede topic hor. :+
     
  3. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, Shcaap denkt dat ik Gunitsoldier zeg dat hij opzoek kan gaan naar mysteries voor extra gameplay/speelduur, wat dus "gebakken lucht" is en dat bedoel ik niet zo. Wat ik bedoel is dat Gunitsoldier opzoek kan gaan naar items door te vissen/diggen, demon doors te openen, minigames kan spelen, sidequests te spelen, fight clubs te doen en nog veel meer, voor extra gameplay. Ik probeer gewoon even een misverstandje op te lossen, wat nik offtopic is.

    Bovedien is dit het Fable-help-topic, waar ik Gunitsoldier help om meer uit Fable te halen dan alleen de main-quest.

    Over die oude fable-threads had ik het erover dat het bijvoorbeeld in de "item-thread" over huizen ging en dat zo bij alle andere threads en dat een centrale thread voor al je fable-vragen uitkomst zou bieden.

    En om over off-topic te beginnen. De grootste offtopic-post in deze thread is die van jou, samen met deze regel. Dat soort gejammer de volgende keer via PM of niet.

    Nu weer ontopic
     
  4. tenchu

    tenchu balverine slayer

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    je heb glyk
    srry aan iedreen

    ONtopic nu weer

    Zilveren keys:
    er zitten er veel op de begraafplaats, ga op een graf staan en kijk of da schepje verschijnt, zo ja: kijk wat er in de grond zit.

    ER zit er ook 1tje in da meertje op de begraafplaats.

    In het meer in de quild woods.

    Met je boog op een steen sgiete in Darkwood.

    Naast het huis wat je als eerstje kan kopen in een rond stuk klei.

    Bij de oma van wie je da jongetje moet bevrijden in een cirkel met rozen.

    Eigenlijk in elke cirkel die je ergens ziet.

    In het bandit-camp, als je door da meertje loopt naar een grasveld by de rotswand, naast de schatkist.

    In het bed van de burgemeester in het huis van lady Grey.

    Achter het Grey huis, en naast de demon door bij Greyhouse

    EN dat waren zo'n beetje degene die ik weet te ligge, kweet er vast nog meer maar die edit ik nog wel. *)
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Voor de duidelijkheid:

    Silver Keys: Als er belletjes boven water opstijgen en het water rimpelt kan je items opvissen o.a. ook Silver Keys.

    Als je hoge begroeing ziet (klaprozen, paddestoelen) en daar tussen kale grond ligt daar altijd een key voor het opgraven. graaf ook in alle graven (Lychfield Graveyard)
     
  6. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey mensen, ik ben laatst weer overnieuw begonnen en ook de Hobbecave quest aan het doen, heeft iemand goeie tips voor die quest? Ik had hem bijna gehaald, maar dat zeikjoch werd dus vermoord door die klote Hobbes....

    Sorry voor m'n taalgebruik, maar ik haat die Hobbes en dat joch gewoon...
    lol
    Welke Spells kan ik het beste gebruiken endezo?
     
  7. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Had ik eerst ook last van, maar je moet als je weg loopt uit die ruimte met die nymf, het jongetje in die ruimte laten wachten met de "wait" functie, jij loopt zonder die jongen de ruimte uit en verslaat alle hobbes die je ziet, dan loopt je terug en gebruik je "follow" en de jongen volgt je weer, net zolang totdat je bij de volgende deur komt en daar doe je weer hetzelfde. Het kan zijn dat je nog wat hobbes tegenkomt, maar het zijn er dan echt niet veel.
     
  8. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was toch zo, dat als je door een deur loopt en je hebt follow aan, dat het jongetje automatisch spawn in de volgende ruimte? Zo heb ik het, volgens mij, gedaan.
     
  9. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_

    Bedankt!
     
  10. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij was het in ieder geval niet zo. Hij loopt altijd achter je aan, mits je geen "wait" gebruikt of teleporteerd.
     
  11. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm....raar. Kan mij herrineren dat ik dat ergens gelezen had. Najah, hij kan het gewoon op die manier van jou proberen:)
     
  12. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    en hebben jullie nog een beetje tips voor de arena? moet ik binnenkort ook weer naartoe met Fable
     
  13. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon vechten:) Je moet veel potions hebben, want je zult veel schade moeten incasseren. Daarnaast moet je in het begin niet veel potions/spreuken gebruiken, want die vijanden zijn gewoon heel makkelijk. Denk aan wespen, hobbes, dieven. Daarna komt het wel een beetje op gang en kan je regelmatig spreuken gebruiken. Succes!
     
  14. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ey maar wat gebeurd er als je die Whisper in leven laat?
    edit:
    Bedoel je met 'Hij' mij?
    o_O;
     
  15. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kom je haar als het goed is later nog een keertje tegen. Ik heb haar vermoord, dus ik weet het niet zeker.

    Sorry........ :'-( Ik bedoelde het niet zo....... :'-( :p
     
  16. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    He getsie, ik hoef haar nie nog een keer te zien... die kop is irri! lol
    *vind tegenwoordig alles irri*
    :p

    achosj... geef niej hoor *aai*
    :+
     
  17. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, dan is het weer goed tussen ons :) :aaitje terug:

    Ik zou haar gewoon vermoorden. Krijg je ook meer geld:D
     
  18. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja!

    en daarna kan je lekker Thunder vermoorden (maar die lul komt aan het einde weer terug???????)

    vaaaaaag....
     
  19. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dacht ik ook over whisper, maar ik kreeg na het vermoorden van haar een enorm schuldgevoel :+

    Bovendien krijg je wel als je haar laat leven light-points en als je haar killed dark-points
     
  20. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar m'n poppetje is uiteindelijk wel zo goed geworden dat er geen enkele light point meer bij kon, lol

    ja ik had ook zo'n schuldgevoel, echt heel weird...
     

Deel Deze Pagina