Nee, echt moeilijk is het niet zo hé Dus voel je maar niet al té goed... Fable is echt té makkelijk, wat erg jammer is
cliffside path is zeg maar voorbij headmans hill dacht k, tog? in ieder geval daar in de buurt. En dat is een goede plek vanwege dat er oneindig veel zombies spawnen.
Even een tussentijdse update Ik ben net de 500 gepasseerd. Damn man ik maakte een foto van de 350 verlies ik mijn schild!!!! Maar ja zit nu al weer over de 500. Ik ga rustig verder. Heb iig al een foto van de 400 gemaakt, deze zal ik eerst even posten.
Weet het niet precies zijn maar denk wel dat ik er al geweest ben. Kun je het eens beter uitleggen? Kheb alleszins al veel zombies tegengekomen.(kerkhof)
Je teleport jezelf naar de begraafplaats en gaat door de demon door. Dan door een aantal tunnels en voila!! ps. Ik zie net dat mijn pic het niet doet.....iemand straks berieid om het te posten!???? Hij is namelijk erg hoog aan het worden, ben de 800 al voorbij!\ [edit] KUTZOOI.....ik zat boven de duizend en hoppa schild weg. Net gekeken bij mijn stats.....je experience blijft hangen bij 999999. Dat is wel minder want ik had anders veel meer!! Ik heb nu hier 2 fotootjes voor de ongelovige, maar dan moet iemand ze even posten!! Nu stop ik ermee, begin koppijn te krijgen. [/edit]
ik ken ik heb 452 al hoogste, en toen ging me schild weg, nu sta ik op 10 , zure shit, maarja ff de reste van me skills upgraden en andere keer ver gaan heb beetje last van me linker wijsvingen
je kan zo wel door blijven gaan is best saai eigenlijk moet je gewoon paar regels maken, zoals geen shield en enflame
Er is trouwens nog een andere manier om een hoge multiplier te halen. alleen duurt wel heel lang maar je kan (als je zin hebt oneindig multiplier halen. gewoon in een huis 2e verdieping handiger. gewoon een mevrouw of man of kind maar dat is weer zielig in een hoekje douwen. en gewoon flink forrot meppen. ze gaat niet dood. (volgens mij niet alleen als je met een hakwapen of een boog haar gaat killen. maar met vuiste gaat ze niet dood en zo kun je oneindig hoge multiplier halen. tip: zorg alleen we dat ze niet ineens wegrent en de guards gaat halen. in dat geval netjes sorry zeggen.
Als je met vuisten slaat gaan mensen áltijd dood. Tenzij het in Bowerstone is, maar dan kun je niks anders dan vuisten gebruiken...
Beetje nutteloos dit toch? Zoals de TS al zegt je gaat gewoon naar cliffside path, je zet je shield aan en je gaat hakken. Als je wilt kan je zelfs naar 2000 ofzo, kost je alleen een paar uurtjes Maarja, ik heb alles al ge-mastered dus niet echt nuttig meer.
Oke even voor de duidelijkheid! Sorry het is wel cliffside maar daar kan je alleenkomen via Circle of the Dead. Er is nog maar 1 plaats en dat is Nielzo 2 En je kan jezelf even voor de duidelijkheid, alleen kwalifiseren door een plaatje van je score te posten.