Ik zit nu op 1600 en ben nog niet moe Word je combat multiplyer megesaved als je de game saved? Dus als je laad dat je dan de combat multiplayer hebt van wanneer je gesaved hebt?
Hieperdepiep ik heb nu eindelijk de hoogste cm Ben ik nu fable freak?" Ik wilde nog wel verdergaan maar mijn ouders zaten te zeuren. Plaatjes: Ingame: CM is met 1 punt omlaag gegaan toen ik de foto maakte Experience: Ok, ik wist dat me exp best hoog zouden zijn maar 1,1 en 1,8 miljard Stats: check de aantal undeads Nou dit was t, hoop dat het genoeg bewijs is... En als je het record probeert te verbreken, succes *)
Damn man, ik heb vandaag nog geen tijd gehad. Denk dat ik maar even rustig af wacht voor wat er nog gaat komen. Anders blijf ik bezig.
Nee lamborghini, je kan wel saven en je CM blijft dan even hoog maar hij gaat pas weer naar 0 als je die save pas load... "ga morgen weer aan de slag" daar houd ik je aan. gr nielzo 2
nou ik heb mijn eigen record verbroken, heb 200 cm ! weekend proberen toch maar is over de 1000 te komen. btw de cm gaat wel steeds sneller omlaag he.
laat maar, ik snap er zelf ook al niets meer van "Je teleport jezelf naar de begraafplaats en gaat door de demon door. Dan door een aantal tunnels en voila!!" "Sorry het is wel cliffside maar daar kan je alleenkomen via Circle of the Dead."
sorry? :{ Ik hang hier niet uren rond om te kijken of er iemand iets doms doet, om er vervolgens op te gaan reageren.
Het duurt best wel lang om er te komen. Je moet eerst naar Lynchfield Graveyard gaan en dan door de demon door heen, dan moet je door dat tunnelnetwerk waar je ook doorheen ging toen je je moeder moest redden. En dan kan je het wel vinden. Cliffside path en underground tunnel enzo, kun je niet vinden als je bij ''map'' zoekt.
Dit heeft helemaal niks met "kunnen" te maken Je zet je schild aan en je gaat rammen. Klaar. Om 2000+ te krijgen ben je alleen een paar uur alleen maar aan het rammen. Iedereen kan het. Alleen de meeste gaan niet 5 uur zombies rammen om op 2000+ te komen :{