1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Het NK hoogste combat multiplier halen!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lamborghini, 24 okt 2004.

  1. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word na 200 al moe...
     
  2. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh, ik weet nog een leuk spelletje: zoveel mogelijk keren sex hebben!
    Of neen NOG Leuker: zoveel mogelijk keer trouwen!
    Waar houden jullie je toch mee bezig.
    2500....
     
  3. Trossarms

    Trossarms Guest

    Ik word na 20 al moe
     
  4. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe komen jullie aan zo een hoge combat muliplier.
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Gsus ik heb het ook eens geprobeerd maar mijn skill potion raakte op en ik was al een kwatier bezig daar te hak en slashen maar ik werd al moe dus mijn record zit ergens in de 40 maar daar laat ik het lkkr bij en ik heb nu ook al een tijdje geen last gehad van die ouwe die roept:
    ''You need to get you combat mulitplier even higher!''
    Want als ik dat weer hoor verkoop ik mijn Guild seal aan de eerste beste trader die ik tegen kom
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat is ons geheim en mag dus niemand weten. Dit staat dan ook niet in deze thread!
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  7. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    awhhhh ik ben bij 786 maar gestopt:9... was neit de bedoeling opm te stoppen maar ik moet nu weg ff dus:mad:.
     
  8. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie zijn gek 8)

    maar wel leuk om ook eens te proberen, mn record is nu 14 :p
    ik zal vanavond es ff het sword of eons gaan halen, en ff niet recordje neerzette (alsof t nix is :cool: )

    EDIT: (2 nov) mn record is nu 120 :p komt al in de buurt van de 2500 :D
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  9. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik voedle me een echtje;) held toe nik al die zombie's aan het verslaan was:p gheheh alleen nu gelijk geen zin meer om het nog ee nx te gaan doen:9
     
  10. Testoronius

    Testoronius De 1e aanmaak Hero

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een combat mp 2200 hield ik 't voor gezien. Jammer genoeg had ik mijn hero al lang vantevoren (met veel handel drijven en urenlange gevechten) helemaal uitgemaxed, toen had ik een MP van nog geen 40. Echt doodzonde ook van alle gebruikte elixers toen, als het kan zou ik ze echt bewaren tot je minstens 100 hebt ofzo, en voorlopig je magic beperken tot slowtime, shield en iets als drain of lightning (voor de elfjes). Spaar al je geld uit voor The Master Greatsword en beplak deze met sharpening, piercing en flame. Mana is ook handig, maar niet echt nodig als je alert blijft op je mana-balk. Je vindt potions genoeg. De Master GSword met augmentations is veel krachtiger en effectiever dan welk Legendary Weapon dan ook (met uitzondering van Sword of Aeons) en helpt je moeiteloos door alle levels heen. Verkoop meteen alle wapens die je van je vrouwen kado krijgt. Laat je niet verleiden tot miskopen. Hoe sneller je zulk krachtig wapen hebt, hoe makkelijker het is om je MP omhoog te krikken. Als het niet lukt om tot aan het level met de undeads vol te houden, probeer het dan in Bandit Camp, Grey House (handboog) of desnoods (als je toch al de evil kant op wilt) door dorpbewoners aan te vallen en vervolgens eindeloos doorhakken op de guards. Het is (te) makkelijk.
     

Deel Deze Pagina