1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable, het wachten waard

Discussie in 'Algemeen' gestart door Deathrow JJ, 27 jun 2003.

  1. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang moeten we iegenlijk nog wachten tot we aan de gang kunnen??

    Salva
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Maand of 9 sowieso.
     
  3. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ik w8 rustig af...

    fable zal allemaal wel leuk worden enzo, maar ik geloof NOG niet dat het een mega game word.

    door die hele hype eromheen is de echte kwaliteit van de game een beetje moeilijk te ''zien''
     
  4. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik word echt ziek van die mensen die zeggen dat het weinig gameplay uren heeft omdat ze toevallig het ergens gehoord hebben deze game gaat heel lang duren als je tot de dood van je character door speelt.
     
  5. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0

    weet je dat zeker??

    ik las geloof ik ook zoiets over morrowind namelijk
     
  6. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en dat is toch ook zo bij morrowind???!!

    Dat geld eigenlijk voor een hoop rpg´s en ik denk ook voor Fable. Als je alleen de quests doet die voor het verhaal noodzakelijk zijn dan ben je een stuk eerder klaar dan wanneer je ook nog alle side-quests gaat doen.
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij Morrowind was het geloof ik 200 uur voor de main quest en 400 subquests of..?
     
  8. Rasss

    Rasss Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de mainquest bij morrowind al eens hebt uitgespeeld doe je het in ongeveer 15 uur. en ander ben je echt wel even zoet .

    En Fable... kan een leuke game zijn maar ik verwacht er niet veel van het wordt iig geen diepgaande RPG. Maar de met de hype die er omheen hangt zal het wel net zoals THE MATRIX lopen; een slecht spel maar wel de verkooprecords breken!

    Nee, ik kijk liever uit naar Sudeki.

    [edit: hier staat ie wel op de goede plek]
     
  9. jelle333

    jelle333 Guess de Groente!

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    morrowind is ong. 15 voor de main en 400 als je ALLE andere gaat doen:D
     
  10. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    misschien dat ik heel erg achterloop, maar is het nou zo dat je co-op kan spelen (de een een hond en de ander het *baasje* ofzo)?

    ik denk wel dat het het w8en waard is
     
  11. Deathrow JJ

    Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, je kan inderdaad in co-op spelen:)
     
  12. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Fable word zo mega super ultra gehyped dat ik denk dat het ietwat gaat tegenvallen, dat is namelijk met bijna alle spellen die nu uitkomen... Ik denk dat de speelduur niet lang genoeg zal zijn...
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Fable wordt echt een killergame. zag laatst weer wat trailers en het zag er echt dik uit. Maar laten we het maar gewoon afwachten.
     
  14. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    in het verleden heb ik gemerkt dat trailers eigenlijk vrij weinig over een game zeggen (net zoveel ongeveer als screenshots) het enige waar je naar kijkt in een trailer zijn de graphics.

    Fable is denk ik wel het wachten waard, maar wordt geen killer-game

    *start anti-hype* 8)}:]
     
  15. PhoeniXiaN

    PhoeniXiaN Hoi

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable: cker goed

    AAAAAAHHHHH BEN JE NIET HELEMAAL 100% OFZO?!?!?!?
    Natuurlijk word fable het helemaal, ik zie net op tv iets van gamekings, op the box en ze begginne te lulle over fable, een spel om op te wachten, ik denk tzalwel ff tjekke en dan denk ik die mot ik hebbe...... vooral dat veranderen naarmate je verschillende dingen doet in het spel en quests doen lijkt me lache*) en ik ga cker vaak spele, dat van die 20 uur gaameplay geloof ik niet, een spel waar je alle kanten op kan en verschillende personages kan krijgen. die moet ik hebbe
     
  16. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0

    ja dat alles klopt wel, maar ik vind niet dat je morrowind overnieuw kan spelen. als je al ver bent (ong vanaf de tijd dat master bent van je guild/house bent) en je begint overnieuw heb je er totaal geen zin meer in.

    je kan wel andere guilds joinen, maar het draait bij al die guilds toch om hetzelfde: kill die, steel dat...
    gameplay word repetief, maar de vrijheid is wel superlau.




    maar ik vind morrowind zeker wel een topper. Ik heb er 2 maanden over gedaan totdat ik het zat werd , en dat is wel erg lang moet ik zeggen.
     
  17. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had dat bij morrowind ook. paar maandjes gespeeld en toen was ik het ook zat. toch heb ik zo'n gevoel dat ik het spel maar half af heb.
     
  18. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb Morrowind sinds de release, en ik ben het nog steeds niet zat.:cool: Even ter verduidelijking, dat was dus half november 2002.
     
  19. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Fable: cker goed

    nou nee ik ben eigenlijk niet helemaal 100% :+

    eerst even het volgende: ieder zn mening

    zo nu die van mij :p : wat jij zegt is een typisch voorbeeld van een te grote hype: dat van die 20 uur gaameplay geloof ik niet

    het negatieve puntje (voor zover je het negatief kan noemen) besluit jij gewoon te negeren?? Nou is 20 uur misschien idd wat weinig, maar het gaat hier even om het principe

    Ik denk dat je gewoon beter af kan wachten todat het spel klaar is en je het zelf kan spelen.
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    En laten ze niet altijd het beste uit een spel zien in een trailer(lijkt me wel) , dus misschien is het hele spel niet zo geweldig als verwacht wordt :confused:
     

Deel Deze Pagina