1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable, het wachten waard

Discussie in 'Algemeen' gestart door Deathrow JJ, 27 jun 2003.

  1. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    hype rond en spel dat daadwerkelijk uit is en door de pers is besproken en in de winkels ligt kan ik begrijpen. Onderschat de macht van reclame en merchandise niet. Enter the Matrix leunt gewoon enorm op de film: de film werd massaal bezocht, specials op tv, de animatrix werd goed verkocht dus ja, ook het spel wordt verkocht...
    Ten tijde van de spice girls verkochten de lunchtrommels met de 5 deerntjes erop ook als een toeter, en dat lag echt niet aan het feit dat dat zulke verdomd handige en kwalitatieve brooddozen waren :p
     
  2. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Fable lijkt mij het w88 waard, maar ik weet niet zo heel zeker of het wel een topgame wordt. Fable wordt wel harstikke gehyped, zoiets hebben we ook gezien bij Black&White wat eigenlijk in mijn mening geen topgame was.
    De tijd zal het leren (wijsheid :+)
     
  3. Deathrow JJ

    Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Matrix niet gehypt???? Ik weet niet waar jullie heen zijn geweest of naar hebben gekeken maar het was dus overal duidelijk merkbaar!!!! En ja, als men de film goed vindt, dan verwacht men ook gelijk dat de game een topper wordt. Daardoor is Enter the Matrixtoch een beetje teleurstellend, en ik denk niet dat dit bij Fable het geval is. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2003
  4. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    matrix werd welzeker gehyped, maar zoals ik al zei kwam dat door de hele merchandise eromheen... Reclame-hype is wat anders dan hype over een spel dat nog moet verschijnen, hype die je zelf opbouwd.
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het spel werd gehyped rond de release maar niet zoals hier bij Fable al maaaanden voor de release... En nu zijn JULLIE de personen die hypen, bij ETM was dat Atari en de filmmaatschappij
     
  6. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Zo zie je maar: wijsheid zit m dus in de naam O-)
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Fable alleen maar kan floppen , met zo'n ubergrote hype ..
     
  8. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de screenies zie ik heel veel mist. Dat vind ik toch jammer. Er is een boel details, maar als ze dat alleen met veel fog of war kunnen halen vind ik het erg stom. Doe dan wat minder polygonen. Dat is het enigste waar ik me een beetje zorgen over maak, want voor de rest lijkt het goed te komen.
     
  9. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik als je kijkt naar wat er tot nu toe word verteld LIJKT het wel een goede game te worden, maar als je nou gewoon afwacht en pas gaat kijken of het je wat lijkt zo ongeveer een maand voor de release dan kan je tenminste een goed oordeel vellen. Als je nu elke dag zit te zoeken naar nieuwe screens en shit dan zit je er dus de hele tijd naar uit te kijken. Als het dan eenmaal uitkomt kan het zo'n beetje alleen maar tegenvallen omdat je zelf de lat zo hoog hebt gelegsd.
     
  10. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heet hypen ;)
     
  11. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ach ja. Hype of geen hype, het spel zal ZEKER niet slechter worden dan Bloodwake. hoop ik :)
     
  12. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    het is jullie schuld met al die hype now live with it en die van molyneux hij had niet zo veel druk moeten zetten op blue box. Die gasten zijn net nieuw. Oh en trouwens Fable kreeg niets voor niets best rpg of 2003 award.
     
  13. Sam

    Sam Profeet

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag nét mijn preview online gezet na m'n bezoek van een tijdje terug. Zijn ook enkele nieuwe screenshots te vinden...

    (zie http://www.console.be/article.php?sid=7556)

     
  14. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Te gek bedankt man werk je daar op die site?
     
  15. Sam

    Sam Profeet

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Yups, zou je zo kunnen stellen... I love Fable! :p
     
  16. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    We all love fable, nu nog alleen spelen..
     
  17. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry.
     
  18. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Geldt dat ouderworden alleen voor je uiterlijk, of heeft dat ook invloed op het verhaal? Eerder dood gaan ofzo. Ik denk hieraan omdat eerder staat dat je een leven speelt van kind tot je dood.
     

Deel Deze Pagina