1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Hulp bij Quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    lama...
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  2. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    2 posten er boven...

    @ Bianconero, ik heb gelezen dat je vaker moet proberen voordat het lukt. Misschien dat het wel lukt als je het nog eens probeert.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  3. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    heb het al een aantal x geprobeerd, niet continue achter elkaar. maar dan ging ik ff wat beestjes meppen en probeerde et daarna weer...... maar werd weer uitgelachen :p
     
  4. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet iets opgraven op het kerkhof.
    is dat kerkhof die grey house?
    en waar moet je graven heb overal gezocht.
     
  5. Fury

    Fury Borg-Drone

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke quest? :confused:

    Best guess would be: Memorial Garden in Oakvale, als het over de geest van de piraat gaat
     
  6. Fury

    Fury Borg-Drone

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke quest? :confused:

    Best guess would be: Memorial Garden in Oakvale, onder het grote beeld met hakbijl, als het over de geest van de piraat gaat. Maar dit stond een paar posts eerder ook al vermeld...

    En waar moet je graven? Gewoon bij de grafstenen stilstaan en kijken naar je linker setje acties: de onderste verandert automatisch in een schepje als er wat te halen valt.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  7. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: zag de spoiler nie, maar ik kan het beeld nie eens vinden, waar is het kerkhof?
     
  8. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je gewoon poen van die gast kreeg als je het geld aan zijn vrouw gaf..

    Edit vergeten:graven in de memorial garden in oakvale onder het standbeeld met de bijl
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  9. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    kreeg ik geloof ik ook, maar hij zei dat mijn beloning op het kerkhof lag:confused:
    moet idd opgraven bij het beeld maar kan die beeld nie vinden, ik denk dat ik op de verkeerde plaats zoek, ik zoek nu bij grey house ofzo.
     
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, een deel van de schat ligt verstopt op de plek die de geest verteld. Volgens mij krijg je niks van die geest zelf.
     
  11. Fury

    Fury Borg-Drone

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat in de vorige post en nog wel meer posts van mensen! 8)


    Maar goed... kerkhof: Oakvale... vergroot de map en zoek naar Memorial Garden. Zit ergens rechts vrij bovenin Oakvale, als ik het me goed herinner.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  12. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh........zat ik dus verkeerd te zoeken, haha, toch bedankt hoor.;)
     
  13. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    miss een paar keer proberen?
     
  14. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje over lady grey
    ik ben bij de grey house geweest en daar dat papiertje gevonden waarop staat dat lady grey haar zus vermoord heeft. Ik ben ook met lady grey getrouwd (jammer man, zo'n geile slet en ik krijg haar maar niet het bed in...). Kan ik haar op een of andere manier confronteren met het feit dat zij haar zus heeft vermoord? Ik kan niet het papiertje bij haar 'use-en', en ik ben 100% good dus ik wil haar eigenlijk niet zomaar vermoorden.

    en een vraagje over de demondoor bij de hobbe cave, hoe hoog moet je multiplier daar zijn en moet dat een multiplier zijn die je ooit gehaald hebt (in stats) of moet het echt voor zijn neus zijn?

    thanx
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    15 is al goed genoeg maar ik heb daar zitten trainen en trainen cave in uit etc en had 21 en het was niet goed ik later nog een voor de gein met die deur praten terwijl ik 15 had en boem was goed.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  16. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat het dan om je all-time high (die heb ik op 25) of om wat je op dat moment heb, daar ben ik namelijk niet verder gekomen dan 13 (damn hobbes die bommen pakken me de hele tijd)
     
  17. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat hij bij 15 nog niet open. Hoe werkt dit precies? Nu zit iedere keer zo'n stenen beest voor die demon door. Dus ik kan hem niet 'laten zien' dat hij omhoog gaat.
     
  18. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    nog even een ander vraagje, hoeveel punten moet je scoren om de archery competitie te halen, ik heb al de alltime high en de special prize, maar hij staat nogsteeds bij mijn active quests. (en vergeet die vragen hierboven niet ;) )
     
  19. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je aan de ketting komt van de burgermeesters zijn vrouw?
     
  20. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    ergens in oakdale.....? maar waar
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina