1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Hulp bij Quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M@rco

    M@rco Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je spoilers WEL lezen?

    Marco
     
  2. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Door het te selecteren met je muis. Dus een beweging maken terwijl je de linker muisknop ingedrukt houdt.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2004
  3. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    over de hero-dolls
    je kan de hero-dolls verdienen door bij de 5 pubgames (behalve blackjack) een hele goede highscore te halen, dan krijg je een speciale prijs, de hero-dolls, heb je er 7 dan komt er iemand in bowerstone south met je ouwehoeren. Ik ben ff vergeten hoe ik ook alweer aan de 7e ben gekomen (5 pubgames, 1 kopen en 1...?)
     
  4. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer je wel naar de hero guild te transporteren? Dat is namelijk het enige gebied waarbij je niet die melding krijgt.
    Ben je al dichtgenoeg naar de barrier gelopen om de cutscene te triggeren?
     
  5. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben bezig met de quest waarbij ik de ketting van Lady Gray moet zien te krijgen...

    maar toen ik bij de 2 kerels aankwam die op de begraafplaats van Oakvale staan te smoezen, kreeg ik niks uit ze, en heb ik ze neergeslagen...

    nu heb ik geen flauw idee waar ik die ketting kan vinden... dus kan iemand mij vertellen waar ik hem precies kan vinden?
     
  6. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    tussen 2 boodjes op t strand graven...
     
  7. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik ben nu in de bandits guild. Daar moet ik een pass krijgen om een doorgang te openen. Ik kan die pass krijgen door een soort memorie te winnen. Dit lukt alleen niet. Hebben jullie tips? Het spel gaat zo: Bijv. eerst zie je 3 Stand beeldjes. Dan komt er een grote trommel overheen en als die weg gaat staan er 4 beeldjes. Dan moet je aanwijzen welke beeldje er nog niet stond.
     
  8. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan hem ook kopen van een bandit die in de buurt staat van die pubgame.
    Maar als je een snelle tijd neerzet bij de pubgame krijg je ook nog een speciale prijs. Gewoon veel oefenen (en weinig bet-en). In je hoofd opzeggen werkt bij mij goed, zo van boom, doodshoofd en standbeeld.
     
  9. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    dat memorie is idd klote... ik zet gewoon de hele tijd maar 1 muntje in en dan eerste paar rondes goed doen en daarna gokken... is bij mij gelukt...

    je kunt ook proberen kleurtjes te onthouden, is makkelijker, bijv appel = rood
     
  10. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom kan ik terwijl ik master physique heb en 20.000 strength nog niet bij avo dat zwaard pakken? wanneer wel?
     
  11. michelb86

    michelb86 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij een quest dat je het park oid moet beschermen. Eerst moet je wespen doden, en dan kom je bij een bandietenkamp. Twee vragen hierover:

    Klopt het dat je dan dus kleren van de bandieten moet stelen uit een kist? Zoiets las ik eerder hier, maar weet niet of dat hier over ging.

    Verder komt er als ik zo'n wesp gedood heb een soort flesje op de grond. Hoe pak ik die inhoud op? Had dat scherm met informatie iets te snel weg geklikt.
     
  12. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de traders in The Memorial Garden afluisteren..dan hoor je de locatie.
    Je kan ze afluisteren door achter het muurtje te gaan staan en dan hoor je ze praten(wel ernaar toe sneaken anders horen ze je) :cool:
     
  13. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Bandieten kleren niet...Ander quest.

    Zo te horen ben je nog een fable n00b ;)
    De flesjes zijn waarschijnlijk potions die kan je oppakken door simpelweg op A te drukken als ze blauw oplichten...
     
  14. michelb86

    michelb86 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik heb het spel net een dag :)

    Ben misschien ook iets te snel met een quest begonnen, maar nu kan ik volgens mij niet meer terug... Moet deze maar even proberen af te maken dus.
     
  15. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Even een vraagje over sidequest.
    Waar kan je de schat van die geest in Oakvale vinden die je aan zijn vrouw moet geven?
     
  16. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    op het strand waar die vrou ook staat, bij dat houten steiger aan de linkerkant graven.
     
  17. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zal kijken. Bedankt.
     
  18. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of gaan de vragen hier alleen maar over de ketting an ledy grey, waar de begraafplaats van Oakvale is en over het spook?:p
     
  19. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    in de meeste gevallen wel..
     
  20. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Health op max. phisique op max en thoughness op 6.. en krijg at veromde zwaard er niet uit..
    zelfs al met beserk mode geprobeerd :cool:
    kan ieman zeggen wat ik an moet doen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina