1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Hulp bij Quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    De schep kan je kopen in Oakvale ik geloof in dat winkeltje met het zakje geld, anders in 1 van de aanliggende shops int centrum. (je krijgt m trouwens ook in een latere quest maar dat is vrij ver weg)

    Bedankt luie hond kdw, ik had er 1 maar wist echt niet meer waar ik die vandaan had.
     
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Ik ben nu bij een quest dat ik die seeress moet vinden, maar ik kom in het begin van die quest niet voorbij die drie mannen waar je voorbij moet sluipen, ik heb nu al 10 keer 3 van die mannetjes gesloopt, maar begin het een beetje zat te worden, als ik de eerste voorbij kom met moeite staat die tweede midden op het pad op me te wachten?!

    Heeft iemand een kleine tip voor me?
     
  3. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Ren de eerste keer op de gastjes af en kill ze, loop dan verder over het pad tot je aan je linkerhand een grote steen ziet liggen. Verschuil je erachter als de drie nieuwe guards komen en ren (als de guards het verst weg van je zijn, bestudeer hun moves) naar de gate
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Ja dat leek mij ook het meest logisch, maar dat lukte niet omdat die laatste gast gewoon meteen op me afliep. Ik zal het gewoon weer is proberen, dank je.
     
  5. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me als ik zeg dat ik er ook ERG lang over heb gedaan :).
     
  6. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    yo heb net quest gedaan van Orchard Farm(ben ff overnieuw begonnen) toen ik die had gehaald gebruikte ik mn Guild Seal om te teleporten maar als k nu teleport gebruik staat er: Orchard Farm [Recall] wtf moet ik doen? de vorige x toen ik deze quest deed had ik dat niet...
     
  7. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Recall slaat op de plek waar je het laatst bent geweest volgens mij. Niets om je zorgen over te maken, het betekent niet dat je de quest nog niet hebt afgerond ofzo :).
     
  8. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    ok bedankt, kan ik gwoon verder :) thnx
     
  9. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik mijn haar laten veranderen eigenlijk zit nog pas in het begin van fable waar die gast zegt dat ik een ander kapsel moet voor zijn dochter ^_^
     
  10. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Van die rondlopende koopmannen aanspreken. Je zal vanzelf een kapper herkennen. Ze lopen echter niet veel rond, dus je moet goed zoeken :).
     
  11. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    in dat dorp waar je nu bent :) je ziet een rood/wit achtig ding buiten staan... iig het is in dat dorp dus ff goed zoeken :)
     
  12. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    ja in zon huis waar alleen een vrouw in staat... bijna aan het einde van het dorp, nog wel voor de school
    als je in dit huis naar boven gaat en je jat die kast daar leeg dan lig daar de kapselkaart "ponytail" in... errug lelijk maar wel dikke lol
     
  13. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    dan geen baard en met een jurk door de dorpen heen rennen... moet je ze dan zien kijken..:D
     
  14. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij sommige missies kan je kiezen tussen de normale missie,en een boost missie.
    Enig idee wat het verschil tussen beide is?


    ***Eventueel kleine spoiler******


    Edit:eek:ja heb mn eerste huisje gekocht,en kreeg ook de keuze deze teverhuren.
    Heb er wat meer meubels ingepleurd,maar wanneer gaat iemand de huur betalen dan?:)
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2004
  15. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Boast betekent opscheppen. Als je een boast missie neemt kan je dus meer verdienen, maar je zet ook je reputatie op het spel ;).
     
  16. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Thx voor je quick reply man!
    Ook antwoord op mijn ge editte vraag toevallig?:)
     
  17. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Na ongeveer vijf dagen in de game kan je huur innen :). Er is trouwens een handig trucje hoe je met een gekocht huis veel geld kan verdienen ;). Wie het wil weten moet maar PMen.
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Een vraag, sommige quests zijn geel aangegeven en andere blauw. Is dit soms om aanteduiden dat je bv de gele quest nog niet kan doen?
     
  19. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Geel is main verhaal, blauw zijn bij missies...
    handig voor geld en renown

    er zijn maar een aantal missies die je niet kan doen.
    een waar je bv een kant moet kiezen, kies je de goede kant, dan kan je de foute kant missie uiteraard niet doen

    en 2 missies in het begin, met de melding niet genoeg renown.
    Zal je nooit krijgen ook, die verdwijnen na een tijdje.

    Huur is elke 3 dagen. ongeveer 5% van wat je hebt besteed aan het huis.
    Trophies in een huisje leveren meer geld op.

    en bijna alles is tekoop, gewoon zorgen dat de bewoners het pand verlaten.
    trouwen, weg lokken of zorgen dat ze een ongelukje krijgen }:]

    boost of boast, is een soort wedden schap,
    "ik ben zo goed, ik kan de missie in mn ondergoed wel af!"
    "I kben zo goed, niemand van mn maten gaat dood, en ik word niet aan geraakt!"

    die bende dus...
    op het podium op dpad rechts drukken voor een overzicht
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2004
  20. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Kun je eigenlijk ook kijken op hoeveel procent je ebnt offz?

    Iik vind het wel jammer dat als je een paar quests bent vergeten dat je die nietmeer kan doen als je terug gaat....



    BIJV die quest in hte begin dat je vogels moet doden offzo heb ik niet gedaan en toen ik terug kwam stond die vent er niet meer en het zelfde met dat kun je in 50 sec daarheen rennen en weer terug.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina