1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Hulp bij Quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik een vishengel kan halen? want ik ben nu bezig met de graveyard quest, en ik heb hengel nodig om een item uit de rivier te halen.
    alvast bedankt.
     
  2. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ligt daar ergens in een kist..dacht ik te herineren.. en je hebt ook een schep noig die light voor het huisje van ie dief..
     
  3. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor uw reactie, maar die schep heb ik al, kan alleen hengel niet vinden, weet je het zeker dat die bij de graveyard ligt?
     
  4. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, waar het skelet ligt die zegt welke armor je nog moet vinden. Als je uit zijn graf stapt, moet je naar rechts lopen en dan paar planten wegslaan. En dan heb je daar een kist met een hengel erin.
     
  5. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    een hengel kan je ook gewoon kopen bij traders.
     
  6. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. In een van de winkels in het stadje Oakvale wel te verstaan.
     
  7. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    eerste trader in bowerstone ook.;)
     
  8. c00per

    c00per Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    gasten hoe zit het met die quests die plotseling verdwijnen als je een main story quest hebt gedaan. Als je bijvoorbeeld die wespen quest neemt dan zie je eronder nog 3 quests staan die je dan nog niet kan nemen omdat je renown niet hoog genoeg is.

    Ok je hebt dan meer renown nodig. maar als je die wespenquest voltooid hebt verdwijnen die 3 anderen ook. Moet dit? M.a.w. met het voltooien van een main quest verdwijnen ook de zilveren quests????

    help is appreciated
     
  9. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook idd maar volgens mij komen die drie later terug maar weet t niet zeker, hoe heten die 3 quests ook alweer?
     
  10. c00per

    c00per Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    - Snow troll attack
    - Suppress uprising
    - Minion camp

    --> deze verdwenen dus na die wasp quest

    zo heten ze, echter ik meen dat na een andere main quest de side quests toen ook verdwenen. Kies je op die manier voor de snele manier van uitspelen ofzo??

    thnx
     
  11. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het al bijna uitgespeeld maar die heb ik dus nog nooit gezien.........
     
  12. c00per

    c00per Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ahah zouden wij hier een verlenging van het spel gevonden hebben? ik meen dus dat er gewoon quests verdwijnen naar mate mensen alleen kiezen voor de main quests.

    ik hoop dat mensen hier een verklaring voor hebben
     
  13. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook, damn, dan heb ik dus allemaal quest gemist...........
    enu kant best wel leuk omdat je dan weet dat er meer quests zijn dan wij denken.
     
  14. c00per

    c00per Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal dus een manier moeten vinden om zonder die main quests meer renown te ontvangen. Dit kan wel door mini quests zoals die gast die je voor zijn dochter 'dingen' laat doen. en je moet meer de wereld over denk ik dan maar??? Misschien een andere titel kopen.

    Nogmaals als er mensen zijn die weten dat bovengenoemde quests later terug komen plz laat het dan weten. dit zou wel de nodige opheldering verschaffen.
     
  15. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot zover kom ik ook, maar als ik dan wil sneaken zien ze me altijd :{

    Is sneaken nou je linker controler indrukken en tegelijkertijd lopen of is het een keer indrukken en dan lopen :confused:

    Edit: het is al gelukt *)
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2004
  16. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die quest nog nooit gezien, ik ben denk ik te snel gegaan door de main quest ofzo. :{
     
  17. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Die zit volgens mij in Bowerstone Quay ofzo. Dat je alleen zijn dochter mag zien als je je haar en baard verandert ofzo.

    Of bedoel je die niet?
     
  18. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    die heb ik wel gehad ja.
    maar ik bedoel deze quests:

    - Snow troll attack
    - Suppress uprising
    - Minion camp
     
  19. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja die !! Die zijn echt volop vaag. Bij het begin kan je die quests nog geen eens doen. En die quest Snow Troll Attack, staat er dat het in Hook Coast is, maar hoe wil je daar komen dan :confused:

    Heeft iemand deze quests gedaan? En zo ja hoe?
     
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, en kan je ook niet, OF het moet het vermoeden wekken dat het er meerdere heros zijn. of het is een bug. Iig Je kan ze nooit doen.
    Of je moet zo gestoord zijn om in het begin een tering hoge renown te krijgen....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina