[Fable] Hulp bij Quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    helaas je bent bijna klaar met het spel
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    okee bedankt voor het antwoord!!
    maar ik had iets gehoord over een zwaard dat je kan kiezen aan het eind maar kan je ook iets anders kiezen, en is dat zwaard beetje goed??. Trouwens jammer dat je niet terug de arena in kan, khad wishper afgemaakt. Als ik dat niet had gedaan wat was er dan gebeurd? En had ik dan ook Thunder moeten bevechten als ik mnet lady grey wou trouwen?. In het gevecht met Thunder loopt hij aan het eind weg, kom je hem nog tegen ergens?
    zo dat waren een hoop vragen in 1 :p
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  3. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kan kiezen of je vermoordt je zusje en houd het zwaard, of je laat je zus leven. ja het zwaard is sterk
    Als je wisper niet had afgemaakt, was er niet zo veel verschil geweest, alleen thunder reageerd anders, maar je moet nog steeds tegen hem vechten voor lady grey. En ja je komt hem nog een keer tegen dicht bij het einde

    Hier al je antwoorden
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Thnx!!!!!
     
  5. tyrox

    tyrox X-Box Fragger

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    waar vind ik een black rose voor lady grey?? alvast bedankt
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Trouwen en sex topic
     
  7. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu bijna alles gedaan, maar heb bij current quests er nog 3 staan:
    -Temple of Avo
    -Temple of Skorm
    -Archery contest

    Weet iemand of er een manier is om deze af te ronden, heb al aardig wat geld gedoneerd aan Avo en voor archery heb ik al iets van 4 keer mijn highscore verbeterd.
     
  8. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    archery moet je throphie halen
    en bij de andere een wapen een titel en een verjonging halen.
     
  9. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij archery heb ik al een trophy. Silver arrow bedoel je toch? Maar daarna staat hij bij mij nog steeds bij current quests.
     
  10. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    In het winkeltje naast het huis waar ze woont.
     
  11. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    'k Heb 't spel juist gekocht en ik heb er al zeker een kwartierke op gespeeld :confused: ...waar heb ik nu die gvd boeken voor nodig??! Ik heb er mega veel in een of 't ander kasteel gevonden,en ik kan ze voor niets gebruiken :confused: is dat nu gwn om te lezen of wat???
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Je hebt dus boeken gevonden jah die kan je alleen maar lezen.
    Potions en dergelijke kan je gewoon gebruiken (lijkt me logisch)
    En plaatjes van kapsels en tatoots kan je gebruiken om die Kapsel Tatoo tegen een degelijke prijsje van de dichts bij zijnde kaper of tatooist krijgen
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Die boeken geven gewoon meer diepgang in het spel, achtergrondverhalen etc. En misscihen zitten er nog wel hints naar schatten en extra quests in. Maar daar zijn veel mensen nu al naar aan het zoeken.
     
  14. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, ik heb nu 6 verschillende hero dolls, nu staat er bij die questen dat ik ze aan ze leraar moet laten zien in bowerstone, dan wil ik dat laten zien, maar het enigste wat hij doet is een beetje juichen en roepen "jeej avatar!!" hoe kan ik die poppen aan hem geven?
     
  15. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij kwam die gast vanzelf naar me toe lopen toen ik in bowerstone rondliep. Ik hoefde hem niet aan te spreken ofzo. Ik zat wel bijna aan het einde van het spel (qua quests dan). Heb je zeker alle verschillende dolls, want de doll van jezelf telt niet mee.
     
  16. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0

    oooowww... hmmmm ik zal wel die enen moeten bij twinblades camp binnen hoeveel seconden moet ik dat halen?
     
  17. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    ehhh, weet niet meer precies, maar een seconde of 10 onder de maximumtijd moet genoeg zijn. Tip (zelf niet gebruikt natuurlijk :p :
    cast voor je begint een slowtime-spell, dan schijn je makkelijk genoeg tijd te hebben, zelf nooit geprobeerd, maar wel ergens gelezen.
     
  18. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand bij die pokkepop :mad: van
    Twinblade, in het kamp wat dezelfde naam heeft, als je al die bandietjes voor de neus van het memory mannetje hebt onthoofd... en hij schijt z'n platemail broekje dark voor je, hoe de hell je nog aan zo'n klote Twinblade pop kan komen, of hoe krijg je dat rotventje zover dattie weer zaken met je wil doen???
    8)

    ThX
     
  19. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan hem ook vermoorden na een tijdje respawnen ze weer.. :)
     
  20. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    heb alle quests uitgespeeld, klopt het dat bij je current quest blijft staan:
    Temple of Avo
    Temple of Skorm
    Archery Competition

    ???

    die staan er bij mij namelijk nog terwijl ik wel al heb gedoneerd, boog geschoten en mensen heb geofferd...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina