1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Hulp bij Quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    skorms bow en multiarrow en je hebt em in no time
     
  2. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    maar lightening doet geen damage ...,
    maar ik zal effe de tips proberen.
     
  3. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of de vraag al geweest is, want ik had geen zin om alle 34 pagina's te lezen, dus...
    Maar de vraag is, waar zit er ergens een Tattoo Bob ofzo, want ik heb een hoop tattoos, maar kan ze zelf niet tattooeren. PLS help me:confused:|
    het is trouwens niet dringend.
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je kan op verschillende Traders vinden die tatoo's kunnen zetten. De kaarten voor tatoo's kun je zelf overal vinden (vissen,kasten,etc).

    Er lopen er zowiezo een paar in Darkwood rond, of als je richting Oarchfarm (of zoiets) gaat vanaf de Gulid, dan kom er meestal ook wel één tegen.
     
  5. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    of je kan ook naar knothole glade gaan daar zit een tatoo shop
     
  6. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nou bij een quest in de graveyard en daar moet ik 4 dingen zoeken voor een 1 of andere dooie vent om door te moge gaan.
    Maar ik kan er maar 2 vinden 1tje heb ik opgegraaft en 1 heb ik zon huis gevonden weet iemand waar ik de andere 2 kan vinden?
     
  7. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de plekken waar je iets vindt zie je groene bubbels uit de grond komen. De helm vindt je in het huis van de man die jou de weg wijst op de graveyard, voor een onderdeel moet je vissen, voor een moet je graven en de laatste weet ik niet meer helemaal zeker, volgens mij vind je die in een andere graftombe.
     
  8. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    gvd dat vissen lukt maar niet, heb je een sterkere vishengel nodig ofzo? elke keer op ut laatst staat er it got away..
     
  9. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet heel snel op groen drukken. 8)
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    en dat balkje moet niet rood worden
     
  11. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is vissen heel simpel, zo snel mogelijk op A drukken en zodra je controller begint te trillen even stoppen. Houd het trillen op, meteen weer op A gaan drukken.
     
  12. Thunder_Lord

    Thunder_Lord Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog ff een vraagje als je jack heb verslagen is het spel dan afgelopen (kwa main quest dan )
     
  13. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ja... wel de credits afkijken ej ;)
     
  14. Thunder_Lord

    Thunder_Lord Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    jammmer :'-( dan maar de side quests gaan doen en sterker worden
     
  15. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    als je jack hebt verslagen krijg je zn zwaard en ben je sterk zat... kan je daarna al die bronze quests nog wel doen... alleen de zilveren niet meer d8ik
     
  16. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat probleem had ik ook heel effe. Het balkje moet niet helemaal groen worden. Maar het groene gedeelte moet helemaal afnemen totdat er niks meer groens is en dan heb je wat gevangen. Als je controller trilt moet je idd snel op de knop drukken. Als de vis begint te trekken moet je stoppen met drukken en wachten totdat de vis of iets anders ophoud met trekken......

    Als het nou nog niet lukt weet ik het ook niet meer...uitgebreidere uitleg kan niet.
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nog iets over het vissen, soms als je drukt terwijl de vis trekt...wordt de balk meteen rood. Soms wordt eerst licht bruin, bruin en dan pas rood. Ik heb er daar iets van 5 keer over gedaan. Als ik zie dat de balk meteen rood werd. liet ik hem al knappen. Ik had gewoon geen zin in dat irritante gedoe. Dus......hopelijk heb je er wat aan.
     
  18. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    jah hahaha ik keek helemaal verkeert naar dat metertje op men beeld.
    Ik dacht dat die vishaak helemaal naar links moest op die meter..dat is dus niet :)
     
  19. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het al eerder gevraagd is, maar mijn vraag gaat over de Bounty Hunt Quest.

    Als ik bij die tweede gijzelaar terecht kom, zegt die baas zoiets als: 'Nog een stap dichterbij, en ze gaat er aan.'

    Zonet ben ik er op afgestapt, maar toen ging ze dood. Hoe moet ik dit doen ? o__0
     
  20. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet met een pijl op hem schieten.. dan komt hij naar je toe lopen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina