1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Hulp bij Quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    extra ervaring ? ik kreeg een stel Balverines in me nek

2. Dj Demonic

Dj Demonic Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Die je dus totall loss timmert, waardoor je meer ervaring krijgt |:- ;)

3. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand meschien hoe ik het bandit camp moet binnen komen ik heb aleen nog bandit handschoene nodig weet iemand waar die ligt?

4. bartjan

bartjan *_master_*

Leuk Bevonden:
    0
    slapen

5. bartjan

bartjan *_master_*

Leuk Bevonden:
    0
    hoe versla je jack of blades

?????

6. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Die liggen (net zoals alle andere kledingdelen van je banditpak) in de kisten op abandoned road...

dat is toch hopelijk geen antwoord op zijn vraag?? slaat namelijk nergens op...

7. morph

morph Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je jack of blades verslaat met weinig leven en potions?kan namelijk niks meer kopen omdat alles in de brand staat.

8. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    je komt 1 health potion en 1 ressurection phial tegen in de guild op de grond (achter de map de trap op en daar lig er een en bij de uitgang en nog iets waar je vroeger naar de eetzaal kon.

9. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    veel schuilen en multiple arrow spell gebruiken.

10. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb al een hele tijd die quest staan dat ik Hobbes moet verslaan en er dan meer moet hebben dan Whisper. Die lukt mij nooit. In het begin gaat het gelijk op, tot het 6-6 ofzo staat en dan pakt ze er ineen keer veel meer. Uiteindelijk heeft ze dan zo'n beetje 5 meer dan mij. Heeft iemand een tip waardoor ik ze makkelijker kill? Hoe hebben jullie ze verslagen?

11. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Vast een hele simpele vraag voor jullie en hij zal wel ergens tussen staan:
    Maar hoe offer je die traders die je in de tweede missie door het bos moet leiden? Er wordt wel gezegd dat het kan en je komt ook bij een soort van altaar. Maar hoe offer je ze dan vervolgens???

Bedankt!

BTW hebben jullie nog goede tips om heel evil te worden?

12. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    @Morrowblade: Mij is dat heel makkelijk gelukt door die spreuk (ben even de naam kwijt) te gebruiken dat er een ring van vuur om je heen komt. Daarnaast summonede ik een balverine.

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik gebruikte steeds de spreuk Force Push. Daardoor blaas je whisper en de hobbes weg. En dan kun jij de bewusteloze hobbes rustig afmaken. Ik had op deze manier dik van whisper gewonnen.

14. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laat ze je volgen, ga dan naar 1 van de priests in de tempel, en doe wat je gezegd wordt.

maak iedereen af die je tegenkomt, trouw met een vrouw en ga dan scheiden, veel stelen. missions op een slechte manier afmaken etc

Laatst bewerkt: 12 nov 2004
  15. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt voor het antwoord. Ik heb de quest inmiddels zelf gewonnen. Ik had een Heavy Obsidian Zwaard met Flame Augmentation. Daar lukte het ook makkelijk mee.

Nu een andere vraag:

Ik heb zo'n quest genaamd Hobbe Cave. Dan moet je eerst met zo'n vrouwtje in Rose Cottage praten, daarna moet je naar de Hobbe Cave, daar moet je eerst een bende Hobbe's verslaan en in de laatste kamer waar dat jochie zit, daar vliegt een of ander wezen rond, die lacht kwaadaardig en die gebruikt altijd een spell waardoor er meer hobbes komen. Raken met een zwaard lukt niet, spells werken ook niet echt en met de Bow is helemaal moeilijk lijkt me.

Hoe versla je dat mormel het makkelijkst en hoe hebben jullie dat gedaan?

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ook hier heb ik weer voortdurend force push gebruikt. Als je dat doet terwijl dat beest langs je vliegt, verschijnt ze en valt ze op de grond. Dan kun je haar een paar keer raken met je zwaard.

17. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    en dat is een spell die je onder Magic kan krijgen?

K moet nu ook expierience points sparen.
    K ben nu al bij de Temple of Avo geweest, maar zwaard kan er niet uit. Ff weer doortrainen met Physique dus

18. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon aimen, locken en schieten met je bow. dat is het snelst. nog beter als je multiple arrow hebt. ook komt ze elke keer weer heel effe naar beneden. kan je haar heel snel een paar keer raken.

19. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    tnx.

Ik ben nu heel erg Evil, ik heb een keer een kind in Bowerstone South meegelokt mijn huis in en hem in een hoekje gedreven, toen geslagen. Dat joch ging niet dood, maar ik kreeg er een hele bult evil-points van. Ik kreeg er gelukkig ook een paar duizend strenght-expierience punten door en een combat multiplier van 19. Daardoor werd ik behoorlijk evil. Toen had ik er ook een Dark-Will Pakje bij aangetrokken en toen was ik he aller-evil-st. Ik had grote hoorns enzo, maar nu wil ik weer Light worden. Ik heb mijn Dark-will Pakje uitgetrokken en een Apprentice-pakje aangetrokken, een bende creatures vermoord en geld aan de tempel gegeven, maar nu ben ik nog verrekte evil. Weet iemand hoe je snel veel light-side points krijgt? creatures killen en Tofu eten schiet totaal niet op

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Gewoon door steeds quests te doen volgens het boekje. En uiteraard alleen die quests te doen waarmee je goed wordt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina