1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Hulp bij Quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    En het is een lekker zwaard. Light, ofwel je kunt er snel mee slaan en ongeveer 200 damage per slag.
     
  2. Fable-goodWill

    Fable-goodWill Liberator

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die uit bowerstone north die sterkste. Ook zeer sterk maar wel heavy. Gaat wel lkr hoor.
    Die bij Grey house is ook lkkr
     
  3. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    eh jongens, kheb maybe best wel een heel groot probleem. Ik moet nu die neckless (ofzoiets) van Lady Gray vinden in Oakvale. Ik daar heen, zie 2 lui staan, k wil daar mee praten, zijn zeggen nix, k denk, sla ik ze een x en kijken wat er dan gebeurd. Zij terugslaan, ik denk: ik laat me toch niet slaan door hen?! Sterk als ik ben (De 3 bovenste dingen: strength, health en nog één helemaal vol :cool: ) sloeg ik ze in elkaar. Probleem is nu dat ik die lui niet meer tegenkom als ik nog s naar die memorial garden heenga |:- 't Wel de bedoeling dat ik dat stomme geval nog vind, maar der is nog aardig wat onduidelijkheid waar dat ding nu precies ligt :eek: 't Zou volgens sommigen liggen op het strand in Oakvale? Waar precies?
     
  4. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    die ketting ligt op het starnd tussen die twee boten.
    moet je hem opgraven.
    maar je moet toch echt eerst die twee mannen daar afluisteren door achter die stenen te gaan staan.
    doe eerst een paar andere quests en doe het later nog een keer dan zijn ze er weer.
     
  5. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    probleem is dat ik al klaar ben met de rest van de quests :mad:
     
  6. Fable-goodWill

    Fable-goodWill Liberator

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey iedereen, ik hebFable net uitgespeelt en eht is echt het beste spel wat ik heb gespeeld In 22 uur omdat ik van alles probeerde te ontdekken wel valt
    Jack of Blades heel erg tegen veeeeels te simpel toen ie in de lucht zat schoot 5,6 keer met mutiarrow kwam er weer zon cutscene ik dacht van hij gaat hoger nee hoor ik had het uitgespeeld, dan vind ik dat waterbeest aan het eind van je moeder redden moeilijker!
    ik heb voor jack moor 3 health potions en 4 will potions gebruik terwijl ik iets van 100 health en 130 will bij me had.. |:-
     
  7. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou zo goed is dat zwaard ook weer niet, was een beetje jammer......
     
  8. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Als een spel makkelijk is, vind ik soms juist wel fijn, dan is het amuserend. Ik ben het wel met je eens wat je zegt.
     
  9. Fable-goodWill

    Fable-goodWill Liberator

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het moet ook weer niet zijn dat je ergens een week vast zit maar dit viel me toch wel een beetje tegen vergleken met het hele spel. Ga me nu mezig houden met keys,demon doors en vooral de mysteries van de draak de bug maps enzo
     
  10. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Bespaar jezelf de moeite over de draak, want die is d'r toch niet. Die keys en demondoors zijn idd wel interessant
     
  11. Fable-goodWill

    Fable-goodWill Liberator

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben het helemaal aan het lezen van mysteries maar ik wil wel eens inde bug map komen
     
  12. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Bug Map? Wat is dat? bestaat die echt? daar heb ik nog nooit van gehoord, volgens mij
     
  13. Niels18

    Niels18 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    k heb sinds kort een Xbox met het spel Fable, het is wel een gaaf spel, alleen kom ik bij een stuk niet echt verder, k hoop dat een van jullie me kan helpen!

    Ik moet naar het kamp van TwinBlade toe, moet je eerst zo'n pad met allemaal ''banditen'' door, op dat pad, staan allemaal kisten met kleren er in, die moet je aandoen voordat je dat kamp in kan! maar hoe trek je in gods naam die kleren aan? k kom er echt niet uit! Alle tips zijn welkom! BVD

    niels
     
  14. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je geen handleiding? 8)
     
  15. Niels18

    Niels18 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    daar kan ik niets invinden voor zover ik weet
     
  16. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    /edit: ik zie dat je dezelfde vraag ook in een ander topic heb gesteld, dat heet crossposten en is niet de bedoeling, hou het aub bij 1 topic.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2005
  17. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je niet beter erbij zeggen dat hij het ook in de zoekfunctie kan vinden.
    dan heeft hij er ook wat aan.
     
  18. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar bemoei jij je mee :{

    Nu weer graag ontopic.
     
  19. Fable-goodWill

    Fable-goodWill Liberator

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ja een beetje aanhet begin van mysteries is iemand zonder gemodde xbox er gekomen. de eerste heet filler_hookcoast_01 ofzo en de andere filler_dragoncliff_01 met gemodde xbox okm je er zoiezo MET landschap die filler is soort bergenlandschap meer niet geloof ik maar tocvh wel vet
     
  20. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dit is dacht ik met de dig-trick, dan moet je 2 uur graven en dan kun je wat fraais zien (alleen landschap). Ik zou het niet zomaar doen, maar ach, je hebt vakantie!8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina