1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Hulp bij Quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel uitgespeeld, maar als ik nu nog verder wil huppelen moest ik dan de eindcredits uitkijken ofzo? Ik kwam namelijk terug in het beginmenu terecht en moest de eindmissie weer herspelen...Ik kon dus niet gewoon vrij rondlopen.
     
  2. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het ook toen ik de eind credits kreeg.
    als je die wegdrukt kom je in het beginmenu.
    en als je ze uit kijkt kun je verder spelen, duurt trouwens wel lang.

    @ volkoren : je kunt ook een beetje normaal reageren hoor,doe ik ook.
     
  3. Fable-goodWill

    Fable-goodWill Liberator

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Of komt dat alleen omdat hij mod is ;)
     
  4. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    duurt zo'n 20 minuten. Zet een lekkere bak koffie en pak er een lekkere koek bij. De muziek is natuurlijk weer geweldig tijdens het filmpje. Gewoon nadat je Job hebt verslagen helemaal niks meer doen(met je controller:D ) en dan hoort het goed te komen.
     
  5. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    met andere woorden als je hem uit hebt gespeelt en de aftiteling komt.
    1. je controler uit de xbox halen, anders kun je altijd ook nog perongelijk kan weg drukken.
    2. je afstandsbediening pakken.
    3. ff 20 minuten tv kijken

    en dan kun je gewoon door het level van fable lopen?
     
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies, al weet ik niet zeker of je je controller er wel uit kan halen....
     
  7. Fable-goodWill

    Fable-goodWill Liberator

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb fable nog uitgespeeld en ik moet nog maar 1 silver key, weet iemand nog iets leuks omte doen?
     
  8. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Een van mijn eerste voornemens dat ik bedacht, toen ik nog volop aan het spelen was, is om profesioneel visser te worden :D. Wat ik ook met Morrowind heb gedaan en nu ook met fable na het uitspelen van de mainquest is me bijna full-time bezig houden met het elimineren van mensen. Of je kan natuurlijk 2 uur gaan graven :D. Wat een fraaie bezigheid is na je pensioen is je gewoon constant bezatten in een tavern en het leven doorgaan als alchoholist.

    Ik heb iedereen bij de Temple of Avo en Chapel of Skorm uitgeroeid en wat ook leuk is is iemand midden in een stad neerhakken en proberen weg te rennen van de guards.

    Er is kortom nog genoeg te doen na het uitspelen. Verveelt het je toch? Begin dan opnieuw. Vind je het nog vervelend? Dan kun je ook veel plezier beleven door hem te verhandelen op het magnefieke X-bazar :D

    Je controller eruit trekken zou ik niet doen. Je bergt hem gewoon even op en beveelt iedereen die in je huis aanwezig is van die controller en de uit-knop van de xbox af te blijven. Wat je in die 20 minuten gaat doen, kun je zelf helemaal invullen. Ik heb de ondertiteling onder het genot van een biertje bijna helemaal af zitten kijken (alleen biertje opgehaald en ff xbw gechecked).
    Daarna kun je gewoon doen wat je zelf wilt. Enkele tips van mij hierboven kun je gaan uitvoeren.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  9. Fable-goodWill

    Fable-goodWill Liberator

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik ben een goedhart =D
     
  10. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan kun je bejaarden helpen oversteken en de mensen in Aziƫ helpen :D.
    Wat je dan kunt doen is een stuk minder uitgebreid volgens mij. Je kunt creatures gaan killen, in Darkwood en Witchwood keren ze telkens terug of je kunt wat ik net al noemde gaan vissen. Ook kun je minigames in verschillende taverns gaan spelen.

    Als je echt heel goed bent, dan heb ik een goede tip voor je. Verkoop Fable en stort de opbrengst op giro 555O-)
     
  11. Fable-goodWill

    Fable-goodWill Liberator

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de minigames zit toch ook nog een quest?
     
  12. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, iets met Hero Dolls dacht ik gelezen te hebben. Verder weet ik niks over deze quest. Misschien dat anderen je hier meer over kunnen vertellen
     
  13. Papefighter

    Papefighter Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongetje redden?

    Hallo allemaal,

    Ik heb een paar probleempjes met Fable, ik ben bij een quest dat je zo'n jongetje moet redden en dan moet je zo'n engel of zo verslaan die steeds ijsdingen schiet. Dat heb ik overleefd maar nu moet je dat jongentje in leven houden terwijl je tientallen dwergjes op je af krijgt. Hoe kan ik die verslaan zonder dat het jongetje eraan gaat?

    O ja, en hoe kan ik een trouwring krijgen om te trouwen?

    Alvast bedankt _O_
     
  14. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    makkelijke eerst :D,

    trouwring kun je kopen bij een winkel of een handelaar.


    nadat je de 'engel' hebt afgemaakt moet je de hold command gebruiken. dan ga je door naar de volgende ruimte - maak je iedereen af en ga je weer terug om de jongen om te halen. dit doe je steeds als je een nieuwe gebied binnen gaat. zo moet het wel lukken.
     
  15. jANSEN 007

    jANSEN 007 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal ik wil graag weten waar je kan zien hoeveel je devil bent en hoeveel je een engel bent
     
  16. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    druk back en kun je het bij de laatset optie zien. ( heb lang niet meer gespeeld, dus je moet maar effe kijken daar )
     
  17. jANSEN 007

    jANSEN 007 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    staat het zeg maar bij dat stukje waar je ook je leeftijd kan zien enzo maar hoe heet het ik zie het echt niet
     
  18. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Moet je kijken bij dat stuk waar je leeftijd enzo ook bijstaat ja. Bovenin staat Alignment. Daar staat een balkje bij en als hij naar rechts is, dan ben je goed (of engel). Hoe verder hij naar rechts staat, hoe meer light-points je hebt.

    Hetzelfde geld bij Evil, maar dan de linker kant op.
     
  19. jANSEN 007

    jANSEN 007 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt man
     
  20. seef

    seef Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable: IK zit vast in de gevangenis...HELP!

    Hallo allemaal!

    Ik ben door Jack in de gevangenis gezet, ik win dan de hardloopwedstrijd,beland dan in de kamer van die wachter...maar dan?Ik vind 3 boeken die op slot zitten. Is het nu de bedoeling dat ik langs die wachter sneak om op het bord de code te lezen voor die 3 boeken???Hij betrapt me steeds,hoe kan ik het het beste aanpakken! Ik ben ondertussen alweer 10 jaar ouder geworden, want het lukt steeds niet!!!!
    Alvast bedankt!
    seef
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina