1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Hulp bij Quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    achter stenen gaan staan, zodat ze je niet zien als je langsloopt. Daarna moet je een doodlopend-zijweggetje in en daar gaan staan. Er zijn twee guards, die lopen beiden heen en weer. Moet je zelf even op je map kijken wanneer je erlangs heen kan.
     
  2. Papefighter

    Papefighter Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het beste eerst 1 keer gewoon je laten zien en die gasten vermoorden, dan kun je ook die tonnetjes pakken. En daarna moet je achter de achterste steen gaan staan van die 3 of vier stenen. En dan gewoon kijken op je map wanneer het juiste moment is op te rennen. ;)
     
  3. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Die tactiek had ik ook gebruikt, werkt goed ;)
     
  4. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet wachten tot ze allemaal voorbij zijn en dan naar binnen sneaken
     
  5. Papefighter

    Papefighter Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, klopt alleen soms willen de eerste twee nog welleens terugkomen als de laatste nog niet voorbij is.
     
  6. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik het hier moet plaatsen maar,

    Ik heb nu net de arena quest voltooid, en wil helemaal light worden in fable, ik doe dit door vaak geld te storten bij the temple of avo. De 2 monikken die daar staan zeggen dat als ik generously geef ik een geschenk van de goden ontvang,volgens mij is dat het zwaard dat bovenop die toren staat, maar ik heb nu al kijveel geld gestort(echt veel) maar kan nog steeds het zwaard niet lostrekken, ik heb echter al wel een cirkeltje om mn hoofd en er vliegen vlindertjes om mij heen, weet iemand hoeveel gold je moet geven of hoe je op een andere manier het zwaard kunt eruit kunt trekken ?
     
  7. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet al die basisdingen als health en die andere 2 die daar bij horen helemaal upgraden tot 7 en dan ken je hem eruit trekken heeft niks met geld doneren temaken
     
  8. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Die put met geld heeft helemaal niks te maken met het zwaard op de berg. Om het zwaard te krijgen, zijn er verschillende theorieën over:

    Tip #1
    Je moet alle strenght-skills mastered hebben (Physiqe, health, toughness op niveau 7)

    Tip #2
    Je moet alleen physique gemastered hebben (lvl 7)

    Tip #3
    Je moet als je de eerste keer je zwaard uit de rots probeert te trekken het volgende verbeteren en dan lukt het:

    Physique 4 lvl hoger dan je eerste poging
    Health 2 lvl hoger dan je eerste poging
    Toughness 1 lvl hoger dan je eerste poging

    Welke nou echt werkt weet ik niet.Ik heb Physique en Health gemastered en ik krijg hem er nog niet uit.

    Dit krijg je als je extreem veel doneert in die put:
    Iedereen noemt je voortaan Paladin, dus gewoon een titel
     
  9. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik heb bijna alles van toughness enzo op level 4 staan dus ik ga dat maar ff upgraden en het dan nog een keer proberen :D tnxs
     
  10. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alles op max en kon hem er toen pas uit trekken, hij is wel stoer overigens.
     
  11. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik kon het zwaard er pas uittrekken toen alle strength & skill zooi gemax'd had.

    Of dit werkt weet ik niet. Ik geloofde er niet in en trok elke keer nadat in physique een leveltje groeide weer een keer aan het zwaard.
     
  12. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Yep, ik heb me ook op dezelfde manier urenlang:p vermaakt met het zwaard. Deze werkte bij mij sowiezo al niet, want tijdens mijn eerste poging had ik Physique al op 5.
     
  13. elbaf

    elbaf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het zwaard nog altijd niet na veel proberen.
    welke monsters of ventjes geven je veel experiance??
     
  14. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Jack of Blades :p

    Nee, geintje. Er zijn verder geen creatures die je extreem veel exp. geven. Wat wel een goede tip is, is zorgen dat je veel red meat en veel van die drankjes (elixir of Strenght, dacht ik)hebt en deze gebruikt wanneer je combat multiplier behoorlijk hoog ligt (toch wel boven de 10)Voor elke red meat krijg je bij een CM van 10 in plaats van 3 strenght-points 30 en bij die elixir krijg je ook veel meer punten.
     
  15. wprossen

    wprossen Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Als je veel experience wilt krijgen dan kun je weer het oude graveyardpad (die van de quest waarbij je je *** uit de gevangenis moet bevrijden) in en dan in de richting van de gevangenis lopen, op een gegeven moment kom je bij een stukje 'buitengebied' met aan de rechterzijde water (en in de rechterhoek een interessante kist) en aan de linkerzijde een breed pad (met een kist), daar komen steeds weer nieuwe undead people uit het pad gekropen. Daar kun je je vooral met de Murren hammer lekker uitleven, als je dan jezelf met het magic shield berschermd, dan kun je je CM tot 200 krijgen. Aan de undead komt geen einde, dus je kunt door blijven gaan, levert ook aardig wat potions en geld op.

    Succes, Pat.
     
  16. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Mooi, bedankt. ga ik even proberen. Maar dan wel een tip. neem aardig wat Willpotions mee want je magic shield gaat snel op.
     
  17. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    als je bij de tempel of avo 40.000 gold doneerd krijg je een ander zwaard.
    en als je bij de tempel of skorm een mannetje offerd krijg je de skormbow.
    dat is de sterkste bow die er is.
    trouwens die 40.000 wel in een keer he.
     
  18. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Over die Chapel of Skorm missie:
    Je moet het mannetje wel met zonsopgang (of zonsondergang) offeren, anders krijg je die bow niet

    Zow, een Combat Multiplier van 200. Ik was helemaal blij toen die van mij 27 was.
     
  19. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je die undead het makkelijkst vermoorden dan?
    ik heb er nu net een paar moeten verslaan in de arena, maar dat ging het makkelijkst met de pijl en boog, omdat die dode mensen heel traag zijn.
    toch wil ik wel wat meer punten die je maakt met heavy weapons.
    wat moet je in zo'n zwaard stoppen om ze te makkelijk te vermoorden.
    fire, electrisch, sharpening, silver ???

    das mooi lullig ik heb die 2 mannentjes vermoord |:-
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2005
  20. wprossen

    wprossen Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Venom,

    Als je jezelf middels het shield (magic) beschermd dan loopt de CM niet terug als je geraakt wordt, wel loopt dan de mana iedere keer iets terug, dus op tijd weer op peil brengen met willpotion. De Murren Hammer (kist op de Guild) heeft experience-augmentation, vandaar dat je zo vreselijk veel experience-punten kunt vergaren met dat ding. Hij heeft ook een damage van 270, een maal raken en weg zijn de undead die je pad kruisen :) .

    Met andere wapens helpt silver-augmentation inderdaad het best tegen Bavarines en undead. Pas op als ze uit de grond komen kun je ze nog niet raken, zij jou wel :mad: .

    Die boog bij Skorm ga ik proberen, ben nu erg good en heb bijna alle ancient wapons, muv de wapens waarvoor je met Lady Grey getrouwd moet zijn. Kan niet meer met haar trouwen omdat ik geen zwarte roos meer kan kopen. Te laat, ben te ver in de game. Blijf maar doorspelen.

    Suc6,

    Pat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina