1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Hulp bij Quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik vind de spell assasin rush erg fijn, vooral met the undead. Elke keer je de spell gebruikt vlieg je als een speer achter de rug van een vijand en omdat the undead zo traag zijn kun je blijven hakken en assasin rushen tot iedereen het loodje heeft gelegd. Samen met physical shield en slow time werken deze 3 spreuken heerlijk imo.
     
  2. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik gebruikte altijd force push. En vervolgens schoot ik ze af met skorm's bow en multiple arrow.
    Ik heb nog nooit een Physical shield gebruikt. Maar dat heeft er ook mee te maken dat ik vind dat die spell het spel al makelijker maakt als het is.
     
  3. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0



    volgens mij kun je zelfs als je het spel uit gespeeld hebt nog trouwen met haar.
    maar volgens mij krijg je alleen geld als je met haar trouwt.
    alleen in die kist in haar slaapkamer ligt nog een wapen.
     
  4. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee, want er is ook nog een demon door die alleen open gaat als je met haar bent getrouwd.

    Overigens liep mijn huwelijk met haar finaal op de klippen. En ik heb haar er nog geeneens voor hoeven slaan. Is dit bij iedereen gebeurt wat met Lady Grey zijn getrouwd?
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2005
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ben nog steeds gelukkig getrouwd ;)
     
  6. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ze was wel een beetje boos op me dat ze me nooit zag maar verder nix.
    en die demon door kom je tegen wanneer je met die brede moet vechten haar ex geloof ik.
    die kom je tegen voordat je met haar getrouwd bent tijdens die opdrachten.
    en die deur is niks bijzonders verder dat is alleen om hem achterna te lopen op het prison pad dacht ik (waar hij naar beneden gaat) .
     
  7. wprossen

    wprossen Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Makr,

    Klopt, ik ben net met lady Grey getrouwd, want er was een handelaar in Bowerstone North die nog een black rose te koop had. Ik heb daar, na het huwelijk, voor 73000 goudstukken het Solus Greatsword gekocht (damage 313 !). Het is een krom drakendoderszwaard met een enorme inpact.

    Weet iemand trouwens waar en of je een schild kunt kopen/bemachtigen. Op de beelden van Fable (screenshots) staat namelijk een afbeelding met een schild. Ik kan het echter nergens vinden :mad:

    Suc6,

    Pat.
     
  8. wprossen

    wprossen Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Venom,

    Die twee mannetjes in de kapel van Skorm komen steeds weer terug, ik heb ze al talloze keren om zeep geholpen. Elke keer zijn ze er weer, kansen genoeg ;) . Ook de huursoldaten staan weer op hun oude plek als ze het niet gered hebben.

    Pat.
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    @wprossen: Volgens mij is een schild niet mogelijk, heb het nog nooit gezien.
     
  10. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook nog nooit gezien
    dat drakendoders zwaard was ook mijn favoriete zwaard
     
  11. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    oke zal ik die hammer ook nog eens ff zoeken ;)
    op de guild hè... is die kist er ook al nu ik net de arena heb uitgespeelt?
    oh en dan moet ik dat schild ook maar ff halen.
    ik dacht eerst dat die niet zo goed was :eek:
    maar als dat schild dus bijna op is neem ik gewoon zo'n drankje (willposion) en kan ik weer door.
    en zolang dat schild er is kan ik gewoon door drukken op B en mijn CM blijft gelijk ... beter _O_
    moet ik dus maar goed wat van die posions inslaan ;)

    oh dat valt weer mee _O_
    moet ik die boog ook, maar even ophalen.
    werkt dat met één mannetje of moet je dan meerdere offeren?
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2005
  12. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet die mannetjes bij Skorm offeren bij zonsopgang...
     
  13. Baseman

    Baseman Bo Diddley Squat

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fable ondertussen 2 keer uitgespeeld en heb alles gehaald, maar toch is me dat (die Skorms Bow halen) nog nooit gelukt !
    Sowieso vind ik het lastig om te bepalen wanneer het zonsopgang is, dat pijltje is niet echt duidelijk te noemen namelijk. Maar al vele pogingen lang krijg ik de melding dat de contributie 'pathetic' was...
     
  14. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    maakt het dan niet uit wat je er heen brengt.
    man/vrouw, iemand met een groot hartje of juist geen hartje of die met die ring O-) (je vrouw dus)
    of moet je juist meerdere tegelijk "doneren"
     
  15. wprossen

    wprossen Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Venom,

    De tuin bij Heroes guild kun je tamelijk lang in het spel bereiken, niet meer wanneer je de laatste quist moet spelen. Je hebt er wel veel keys voor nodig, 20 stuks.

    Het schild op afbeelding 2 van de Fable site is inderdaad van Thunder, kun je helaas niet bemachtigen. Jammer. (http://www.xbox.com/nl-nl/fable/default.htm)

    Suc6,

    Pat.
     
  16. wprossen

    wprossen Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hieronder staat (als 't lukt) de Murren hammer. Mooi ding :cool: .

    Groetjes,

    Pat.

    [​IMG]
     
  17. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Zoow, die hamer is wel vet ja, maja, met mijn Master Longsword kan ik me ook nog aardig redden.

    @ wprossen: Ik zie dat je hier nog niet zolang zit, dus ik neem je niks kwalijk, maar gebruik voortaan als je snel iets extra informatie wil vertellen de editknop. Rechtsonderin, links van de quote-knop
    [​IMG]
    Dat houd alles overzichtelijker en zo voorkom je uiteindelijk waarschuwingen etc. Vooral in X-bazar zijn twee posts achter elkaar een reden om je thread te sluiten.
     
  18. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wist geeneens dat je dat mannetje moest offeren bij zonsondergang of opgang.
    ik ging naar het bandietenkamp huurde die man in,telepoorde daarheen en gooide hem in die schaal en kreeg dat zwaard.
    misschien als je telepoort daar naar toe dat het dan automatische de goede tijd ervoor is.



    edit// ik bedoel natuurlijk skorm bow ipv zwaard he :+
     
  19. Papefighter

    Papefighter Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij de prinsen van bowerstone en om met haar te trouwen heb je een halsketting nodig. Where the Fuck kan ik die vinden?
     
  20. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    op het strand in Oakvale tussen de twee boten in graven
    En het is de Burgemeester trouwens ipv de prinses :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina