1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Hulp bij Quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Toch een wijze uitspraak van je :D.

    Toen Fable net uit was en er een wisselforum van Fable bestond, werden er natuurlijk veel verschillende threads gemaakt. Nu worden heel veel threads niet meer gebruikt over Fable en de "beginners-thread" van Fable word steeds meer algemeen. Nu heeft ook deze thread de 1000 posts al bereikt en tegenwoordig worden threads met meer als 1000 posts gesloten en een [deel 2] van gemaakt. Misschien een tip om alle fable-threads voor hulp in het spel te sluiten en een nieuwe algemene Fable-thread te openen. Maar goed, dit is aan de moderators.
     
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    De huidige situatie is toch veel gebruiksvriendelijker voor de zoekfunctie. Alle Fable threads hebben duidelijke topictitels waardoor het zoeken naar info snel verloopt. Terwijl als je alles in 1 thread stopt moet je ook nog in de thread gaan zoeken en krijg je afgekapte posts als resultaten.

    Eigenlijk zou elk spel meerdere (goed!) gecategoriseerde topics moeten hebben. :D
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar toch geen 25? Een paar dan, mischien ongeveer 4 omdat er veel verschillende onderwerpen zijn waarover je kan praten bij Fable.
    Er mogen er best een paar gesloten worden vind ik hoor. 3 kwart van dit forum bestaat uit Fable. Als er wat gesloten zouden worden word het ook wat overzichtelijker.
     
  4. Fighter

    Fighter Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen?
    Ik ben nu bezig met de quest dat ik Lady Grey voor me wil winnen. Nadat je haar een Black Rose geeft, en een huis hebt gekocht, wil ze haar halsketting terug. Ik heb gehoord dat hij gestolen is, maar ook dat haar zus ermee rondloopt, en dat zei vooral bij The Grey House is. Dit gebied heb ik dus ook voor de 2e keer uitgekamd maar ik heb verder niks gevonden. Wie kan mij helpen hiermee? Bedankt alvast!
     
  5. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    eerst een dame ondervragen bij de fountain in Bowerstone North, daarn op de Memories Garden ofzo bij oakvale moet je eerst twee kerels afluisteren, dan op het strand van Oakvale tussen de twee bootjes gaan graven met je schep. Of dat ondervragen en afluisteren persé nodig is, is niet bekend

    Maar over de discussie voor een nieuwe fable-thread: Opzich ben ik het aan de ene kant wel met Dioga eens, maar in alle threads die nu nog actief zijn over Fable, word toch bijna over hetzelfde gelult. [Beginners hulp] of [Hulp bij Quests] maakt weinig verschil meer uit qua inhoud.

    Kijk bijvoorbeeld eens naar de Morrowind-thread, een enorm uitgebreid spel met verschillende wegen (letterlijk en figuurlijk), maar er bestaan maar 1 thread van, die best vaak vernieuwd moet worden, maar dat gaat ook altijd goed en makkelijk, maar goed, ik ben hier niet "the man in charge"
     
  6. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Kaart het idee anders eens aan in het suggestie's forum, waar het thuis hoort :)
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet toch eerst met thunder vechten als je met haar wil trouwen. En ja, je moet die 2 mannen afluisteren in Oakvale. Die vertellen zeggen tegen elkaar dat het tussen die 2 boten ligt die op het strand liggen. Dan ga je daar dus graven en is lady grey weer blij.
     
  8. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt want ik ging daar meteen graven en dat werkte niet dus je moet afluisteren, en daarna tog pas met thunder vechten, zorg wel dat je dan 15 silver keys heb kan je meteen die mana augmentation meenemen.
     
  9. Fable11

    Fable11 gta-verslaafde

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    maar je kunt toch anders gewoon weer terug komen als je geen 15 silver keys hebt?
     
  10. Fighter

    Fighter Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stel hier mijn vraag even omdat ik niet zo goed weet ik welk topic hij hoort, er zijn er zo veel 8)

    Hoe offer je mensen bij The Chapel of Skorm? Het lukt me niet echt met de FOLLOW command, wie weet hoe dit moet?
     
  11. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben toen naar het bandietenkamp gegaan en die man ingehuurd.
    dan kun je teleporteren en gaat hij mee.
    en dan optijd offeren voor de skormbow.
     
  12. Fighter

    Fighter Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Optijd? Kan je me dat even uitleggen/>
     
  13. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Bij zonsopgang of bij zonsondergang. Dan krijg je een speciale item.
    Een speciale Storm Crossbow
     
  14. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0

    volgens mij wel jah, nog nooit geprobeerd eigenlijk maar is waarschijnlijk zoals bij alle demon doors dat ej der wel weer in kan maar dan in dat area net voorbij windmill hill tog weet niet meer hoe dat heet
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je niet meer terug. Maar weet het niet zeker. Maar zorg in ieder geval dat je 15 keys hebt dan is er niks aan de hand.
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook al heb je die keys niet, is er ook niks aan de hand. Ik heb Thunder niet eens gekilled en merk er verder niks van.

    Eerst whisper gekilled en daarna ook de zoon, dat zou teveel worden voor hun oudere :D
     
  17. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    wat maakt jouw die ouders nou weer uit :9
     
  18. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    was tog een grapje he.

    Ik heb nou Fable de deur uit, dus ik speel hem niet meer :p, nu is hetr Sudeki-time. Maar goed, ik zal mijn enorme fable-kennis nog wel blijven verspreiden :D
     
  19. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    haha gelukkig maar :9
     
  20. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Om iets meer lijn te krijgen in het aanbod aan helpthreads, worden alle op specifieke deelproblemen gerichte threads gesloten en worden alle hulpvragen nu behandeld in één thread.

    Heb je vragen of wil je deze beantwoorden? Klik
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina