1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Hulp bij Quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CHAOZ LORD

    CHAOZ LORD Xlife

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Tussen de 2 boten op het strand van oakvale
     
  2. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    als je naar die oakvale kerkhof gaat hoor je 2 mannen sneaky doen schuil achter het muurtje en je hoort ze idd tegen elkaar fluisteren dat ie verstopt tussen de 2 boten op het strand, Zoals chaos lord al zei ;)
     
  3. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    je moet eerst die 2 gasten horen voor jede ketting kan vinden!
     
  4. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Fout! :+ Vandaag deed ik het weer zonder die 2 mannen te horen toen vond ik hem ook _O_ Mischien ligt die ketting er niet als je niet met die lady grey quest bezig bent
     
  5. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe, die had ik vermoord ( ff nieuwe boog testen) :p
     
  6. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Lol daarna had ik ze vermoord :+ kwou ff kijken hoe ontwikkeld mijn lighting was }:]
     
  7. Duyster be

    Duyster be Xbx Duyster

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand of er nog quests komen na 'the arena'?
     
  8. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    duh komen er dan nog quest's zo snel ook weer niet hoor ;)
     
  9. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Hoe kom ik in godsnaam in Bowerstone north? Daar staat namelijk een bewaker die mij tegenhoudt.
     
  10. Duyster be

    Duyster be Xbx Duyster

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    owkeej dan kben gerustgesteld wnat khad geleze da da de laatste was :) , in bowerstone north ben ik ook nog niet geweest en hoe kom je in de kelder van de taverne in bowerstone south?
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    na de arena quest ben je goed genoeg om daar te komen
     
  12. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in Oakvale aan de rechterkant langs de pub loopt, dan kom je op het Westerlijke strand Aan de linkerkant van de houten pier moet je maar eens gaan graven.
     
  13. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraag over het trouwen met de burgemeesteres:
    als je met haar wil trouwen moet je allerlei dingen doen (zwarte roos tot aan het vechten met die grote neger...) dit heb ik dus gedaan en ik kom terug in Bowerstone North en ik ga voor ik naar de burgemeesteres ga eerst praten met de vrouw die altijd zegt wat je moet doen om met de burgemeesteres te trouwen... nou zegt zij dat ze het jammer vind dat zij geen huis heeft enzo en dat zij arm is en daarom niet kan trouwen, uiteindelijk vraagt zij mij de hand en dat doe ik... (ze wil dus met me trouwen, die vrouw die alle hints geeft) nu loop ik naar de burgemeesteres maar die is nu niet meer aanspreekbaar, ze loopt gewoon rond en ik kan niet meer met haar trouwen :confused: is dit omdat ik het al belooft heb aan die andere vrouw of wat? HELP!
     
  14. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je al een vrouw hebt in Bowerstone kun je niet meer met haar trouwen. Je kunt trouwens altijd maar 1 keer trouwen in een dorp. Je zult dus van haar moeten zien te komen.
     
  15. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    aha dus ik moet eerst mn vrouw in Bowerstone South kwijtraken voordat ik met die burgemeesteres aan kan kloten? maar ze zei dat ze een eigen huis had... als je met de burgemeesteres trouwt krijg je dan niet haar huis of zo?
     
  16. Wuchie

    Wuchie Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    geluk

    hmmmm... dat is dan 1 van de quests waar ik dus geen moeite mee had... zo zie je maar dat voor iedereen Fable een andere beleving is...
     
  17. Wuchie

    Wuchie Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    In Brownstone vind je ook een kapper...
     
  18. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh lol wist niet eens dat deze vraag nog open stond maar had het al gevonden of ergens gelezen maar danke :cool:
     
  19. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Afkomen kan toch maar op 1 manier haar dorp uitlokken en vermoorden ? :+
     
  20. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    je kan haar lang genoeg verwaarlozen en dan wil ze zelf scheiden, duurt alleen langer. En je krijgt er meer evil points voor het scheiden dan simpelweg vermoorden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina