1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable]Jouw beoordeling

Discussie in 'Algemeen' gestart door Centurion, 2 nov 2004.

1. Victor

Victor Guest

Het komt ook door de verwachtingen die iedereen had dat ze het zo slecht vinden.

2. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het is een goed spel, maar omdat iedereen meer, beter en groter had verwacht is het een tegenvaller.

3. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het helemaal met masshypnotic eens.

het komt mede door de beloftes dat het tegenvalt. het spel heeft verder weliswaar een paar minpunten, maar toch is het spel in totaal helemaal niet slecht.
    en die reacties als. "dat ze dit op de markt durven brengen" of "als programmeur zou ik me hier echt voor schamen" zijn natuurlijk overdreven... over de laatste opmerking, probeer jij het dan maar eens beter dan die programmeurs van fable :).

4. B-man

B-man I am Sancho

Leuk Bevonden:
    1
    nee hoor. het is gewoon een bagger spel klaar

5. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    JIJ vindt het een bagger spel. Het is een goed spel, anders krijgt het niet van elk blad en website een hoog cijfer.

6. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    |:- weet je nog dat die flat van van der valk instortte in maastricht? vond je dat niet slecht? probeer jij t maar eens beter dan die bouwvakkers 8)

Ik heb niks van mooie beloftes meegekregen (wist alleen dat het een enorm goed spel zou worden, en dat je kippen kon doodschoppen! :cool: ) en ik vond het niks. O-)

"dat ze dit op de markt durven brengen" en "als programmeur zou ik me hier echt voor schamen" ==> Natuurlijk zijn die uitspraken overdreven, maar ze bedoelen het natuurlijk niet letterlijk :{ het is een wijze van spreken, door te overdrijven kun je je standpunt duidelijker maken

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de sfeer wel heel erg goed.
    Er zit zeer veel detail in de wereld & ook al loop je op paden, die zijn wel heel mooi.
    Maar het gaat echt VEEL te snel.
    Je bent praktisch direct volwassen en ook het echte spel loopt heel erg snel.
    Als je slow time & physical shield hebt kan iedereen hem direct uitspelen.

8. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn mening over fable:

Ik vind het een erg mooi spel, de spelomgevingen zijn erg stijlvol en mooi uitgewerkt. Ik vind de manier van vechten, dus realtime, erg gaaf. Met de knoppen zit het ook allemaal goed. Geluidseffecten, muziek en voice-overs zijn ook allemaal top.

Het spel is gewoon goed, maar echt heel anders dan ik had verwacht. Inplaats van "totale vrijheid" krijg je nu een soort van vast verhaal. Een beetje zoals zelda games alleen dan wat minder meeslepend. Plus de revolutionaire zaken in het spel (lees karakter verranderingen, zelf wapens maken, haar, tatoes enz) zijn meer leuk dan echt noodzakelijk. Plus het spel is niet zo heel erg lang, najah uurtje of 22. Dit vind ik niet zo erg omdat ik zelf niet meer zoveel vrije tijd heb voor games. :)

Mijn korte mening over fable.
    Mijn eindcijfer 9+.

9. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Laat ik dan ook maar mijn mening geven:

Een goed spel wat betreft graphics en voice-overs met hier en daar een irritante bug, maar ik vind het verhaal goed uitgewerkt alleen wel veel te makkelijk.
    Over het totaal genomen: een 9

10. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Door de berichtgeving vooraf had ik er wat meer van verwacht. Toch is het voor mij al een "klassieker". Er zitten voldoende vernieuwende elementen in. De sfeer is goed neergezet. Een beetje "sprookjes achtig".... maar niet "te". Je loopt met plezier rond in deze virtuele wereld.

Ik heb FABLE nu bijna voor de tweede keer uitgespeeld. Probeer er zolang mogelijk over te doen.

11. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    vind fable eem erg leuk spel, ziet er leuk en goed uit kan best wel veel, maar zitten ook veel minpunten bij.

- te weinig vrijheid
    - weinig spullen die je kan verzamelen
    - erg kort
    - en als je poppetjes veranderd is het ook nie echt erg veel verschil, of je bent kaal of je krijgt grijs haar, das alles.

maar toch is het een geweldig spel!

12. player

player fly like a chicken

Leuk Bevonden:
    0
    fable vond ik de eerste 12 uur leuk=vernieuwend, daarna had ik er om een onverklaarbare reden opeens genoeg van en vind het nu een waardeloos spel; teveel framedrops, geen vrijheid (evenveel als ninja gaiden vind ik) graphics niet mooi genoeg voor de xbox, waardeloze tegenstanders, veel bugs, niks LIVE ...7,9(don't believe the hype)

13. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    @ maarten, jij zeurt gewoon.

fable is gewoon een goed spel. je moet de beloftes en het spel niet bij elkaar beoordelen maar los van elkaar.
    sommige mensen vinden fable wat minder, maar je hoeft niet te overdrijven.
    geen enkel spel is bagger. (gamers zijn gewoon verwend)

14. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    :D lolz jij had het over de beloftes:

Ik heb het spel daar juist los van beoordeeld (omdat ik niets van die beloftes had meegekregen) _0/

Bovendien overdrijf ik helemaal niet :confused:
    "Ik vind het spel niets", zei ik letterlijk. Als je dat al overdrijven gaat noemen .. Ik zei al helemaal niet dat het bagger was 8) ik zei juist dat ik het me wel kon voorstellen dat anderen m wel leuk vonden!

Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  15. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    jajaja, tis al goed, geen zin in gezeur :{

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Een rotte appel waar ik met heel veel moeite doorheen heb kunnen bijten om hem uit te spelen!

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Als je wilt kun je fable oneindig door spelen.
    Ook is het vet om uiteindelijk alles gemasterd hebt.

18. Ultrabrain

Ultrabrain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slecht spel.
    Veels te makkelijk en heeft totaal geen levensduur.
    Binnen 10 uur uitgespeeld en komt nu waarschijnlijk nooit meer uit de kast. Ook echt zo'n spel die vrienden nooit willen spelen omdat het eigenlijk gewoon boring is.

Als ik dit vantevoren had geweten had ik hem nooit gekocht.

19. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft het spel last van framedrops???? :{

20. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik niks van gemerkt, in elk geval niet aan gestoord.

Deel Deze Pagina