nou ik kan wel een tip geven, beste is als je bij bowerstone quay (ofzo) van die heuvel afschopt richting het water... je hebt dan bijna altijd wel tussen de 30 en 40 en met een beetje geluk nog meer.
als je hem op een huis goed schiet dan word die nog es extra weg gegeschoten kon ook een bug izjn weet ik niet maar heb 999 etc staan volgens mij gaat ie niet verder :|
mijn record is 42.30***** de rest weet ik niet, maar ik denk dat dat was omdat ik hem over een hekje heen schopte, en toen aan de andere kant van een heuveltje nar beneden gleed... oeps
best dope, maar wat nou leuk zou zijn, is bewijs! maak n foto van je tv en poste *) dan is het bewijs genoeg
Ik zal kijken of het lukt...was in een savegame lang lang geleden En ik was het niet zelf, het was een vriend van me, Nils genaamd.
Waarom rennen de kippen achter je aan als je ze hebt geschopt?? Ze zien er boos uit maar doen je helemaal niks, ze gaan je een beetje staan aanstaren (dan trap ik meestal nog een keer ).
hahaha ik zie net dat ie het neit doet op een andere manier ff proberen ik word gek 3 de keer http://www.imagestation.com/mypictu...b84/f69ba176.jpg&caption=ik 003&id=4137394550
Bij mij doet hij het niet... Mijn record staat ergens in de 17. Ben er niet echt fanatiek mee bezig geweest.