ik ben nu 100% goed... veel geld gegeven bij de tempel van ato. en mijn haar is zo wit als sneeuw en als ik even stil sta komt er een halo met 3 vlindertjes om mijn hoofd heen
Klein vraagje, ik heb het spel nu 2x uitgespeeld. 1x heb ik het zwaard weggedaan en toen was het spel afgelopen. Dat was best saai dus de 2e x heb ik het zwaard gehouden en was het alsnog afgelopen! Wat doe ik fout? ( eigenlijk denk ik dat het misschien door mijn leeftijd komt, gaat het spel door als je nog geen 65 bent?) _0/ Ik ben trouwens nieuw op dit forum, is er nergens een topic waarin nw leden zich doen voorstellen?
Ja bij mij zie je ook zo'n auriooltje boven m'n hoofd met van die vlindertjes. Ik vind het eerlijk gezegt wel een beetje overdreven. Oh, en het tegenovergestelde is dan 2 van die hoorentjes bij als je evil bent zeker.
vliegen heb ik nog niet gehad, maar die vlindertjes vind ik wel lief eigenlijk jammer dat ze alleen verschijnen als je even stil staat.
Ja, het klopt wel volgens mij van die vliegjes. Wel leuk dat het niet echt super duidelijk is te zien.
je moet de credits afkijken anders kun je niet verder met het spel of je het zwaard weggooit of niet maakt niet uit
nee, je moet gewoon de aftiteling laten afspelen. dat duurt zo'n 10 tot 15 minuten, daarna kan je gewoon verder, alleen er zijn geen quests meer, alleen maar de bronzen, waar je dus geen drol aan hebt
Dat is wel jammer. Dat je bijvoorbeeld de quests niet overnieuw kan doen. Maar zonder quests is het ook leuk.
ik had gehoopt dat je de sidequest nog kon doen naar dat je de game had uitgespeeld maar dat valt vies tegen.
Ik vind het toch wel leuk dat er dan nog wel quests zijn. M'n neef heeft trouwens alle huizen in Oakvale. En op een paar huizen na alles in knothole. Zo kan je tenminste centen verdienen.
je kan nog altijd hele steden afslachten en dan alle huizen kopen en verhurenniet dat je daar iets aan hebt Berrie was eerder
Ja inderdaad. 1 klap en ze zijn dood. Wel jammer dat ze blijven komen anders kan je een heel dorp veroveren.
Dat valt wel mee. Maar je krijg b.v. ook rode damp van je voetstappen, en roode ogen. Dat past er ook goed bij.