Moet zeggen vond hem wel tof. Oke het was geen echte Fable. Maar de sfeer was er wel en had best een goede F2P kunnen worden denk ik. Zonde ook van Press Play. Max was best cool.
Eindelijk bijt al dat geblaat van Molyneux hem eens in de butt. Heeft al lang niks meer gepresteerd en dat Legends leek ook minder dan dertien in een dozijn te worden. Nothing lost!
OW ja, had zo'n klein studiootje opgericht geloof ik ? Naja, wat overbleef van Lionhead was maar een droevige zooitje ... EDIT 22cans; Hebben ook weer alleen vage shit gereleased ...
toch wel jammer. fable was o.a een reden voor mij om voor de xbox te gaan. nou had ik het wel snel gezien met de beta van Fable legend, maar ach. black & white was toch ook van Lionhead?
was ook wel een grappig spel. maar goed. jammer van Lionhead, had wel een fable op de xbox one geziet (buiten legend om dan)
Moet ook zeggen dat ik het jammer vind. Heb me prima vermaakt met de Beta. Had nog niet heel veel uren gespeeld, maar genoeg om de smaak weer te pakken te krijgen.
There’s a new Fable game in the making yes.. leuk. maar toch raar, eerst sluiten ze lionhead en nu komt er toch een nieuwe Falbe. laat maar komen, hoop dat je weer kan kiezen tussen goed en slecht.
ik dacht dat lionhead een studio van Microsoft was. maar goed. weer een reden om mijn xbox nog even te houden.