hoe krijg je ze nou t bed in? ik loop maar kadootjes te geven en mijn stoere poses te doen... moet je ze eerst die wedding ring geven of nie?
Zorg dat je attractiveness hoog is, dan hoef je alleen maar hallo te zeggen en ze willen al met je trouwen. Dan een paar cadeautjes en voor je het weet ben je je ding aan het doen .
ARGH! Omdat ik zo Evil ben kan ik geen vrouw krijgen! Damn, kan ik alles weer opnieuw doen maar dan als een Hero...(als dat maar lukt!).
Sex tutorial voor fable: jij -> vrouw -> follow -> huisje -> bedje duw de vrouw ( wel trouwen!) in een hoekje naast het bed en houd haar daar, dan praten en poses word de aura groen, dan op en je ken los met haar, geen beeld, wel geleiud "Oh naughty! OH OOOH!" oid
Lol dan hoef je de sma maar 1 keer te praten en ze zijn smoor op je. trouwring halen en voilla! btw ik was super evil tog zag ik er nog lekker uit voor de vrouwn
Wuaha, bij mij was t zelfs zo dat k er van iemand heb laten schijden. K was na een half uurtje klaar. Je hoeft er niet eens echt lekker uit te zien.
om vrouwen verliefd te laten worden zonder moeite moet je A) hoge renown hebben B) Bright will users out fit ( rose cottage demon door) C) Aantrekkelijk smoel werk ( Bald, power moustache)