homo, tja je bent het of je bent het niet. Je word pas homo genoemd als je met een man trouwt.. ander is het hetero of Bisexual
ik had een vrouw + huis in Bowerstone South (d8 dat t zo heette) maar nou kan ik mn vrouw nie meer vinden heb t dorp al 10 x doorgelopen in mn stats staat nog wel dat ik n vrouw heb maar ik kan er niet vinden
kan geen ring vinden, wel een heleboel hartjes op de map... kben populair ik heb m wel al verhuurd nadat ik getrouwd was... volgens mij heeft niemand het gehuurd want heb geen geld gekregen geloof ik... misschien kan ik t wel aan mn eigen vrouw verhuren
Maar je moet dus persé knap en goed zijn om een vrouw te krijgen? Want ik ben evil met een dikke hanenkam, en iedereen klapt voor me als ik trophies pats, maar no way dat iemand me knap vindt.
Ik ben getrouwd met lady grey En heb toen met me Pijl en boog een dikke pijl door d'r aars geschoten Moest ze maar niet zo veel vragen voordat ze wou trouwen _0/
hoe heb je dat gedaan? je kan helemaal geen wapens krijgen in Bowerstone en ze volgt je niet naar buiten, (dacht ik)
lekker dan ,dronken voeren dus net goed voor haar omdat Spoiler ze haar eigen zusje heeft opgesloten in de kelder van Grey House die daar gestikt is!
Klopt de "bitch" En met die bekakte stem. De enige oplossing ondervond ik dan ook, Om een vette pijl door d'r aars te schieten. Ja want vaan haar moest ik zoeken naar haar necklace!!! Dat werd me teveel dus doeidoei lady grey _0/