[Fable] Mijn vrouw, jouw vrouw of vriend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 8 okt 2004.

1. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik trouwens mijn vrouw op offeren? 8)

2. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Klopt. Ben nu puur en puur evil, maar iedereen wilt me wel. Hoef alleen maar binnen een stad te komen en iedereen roept enthousiast: I CAN SEE WHY YOU ARE BEING CALLED ASSASIN!

3. Generator

Generator Ik heb geen Xbox.

Leuk Bevonden:
    0
    oor je haar te laten volgen en an opofferen maar ( in de avo kerk volgens mij)

4. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Niet avo kerk maar naast de darkwood camp heb je een weg die temple en als je mensen opoffert krijg je ook nog item's":)

5. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben vandaag getrouwt met zo een meisje uit oakvale waar ik ook een huisje heb gekocht. In het begin was ze wel oke, ik kwam na een paar dagen terug naar huis en ze verwelkomde me altijd goed ;)
    Toen begon ze steeds te zingen over Sunshine ofzo, ik werd er nogal pissig van. Net voordat ik haar wil vermoorden komt ze opeens aan met een cadeau, een obsidian longsword. Ik denk dat ik nog maar eventje getrouwt blijft :cool:

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    in oakvale was ook dat meisje waarvan je in het begin die teddy beer terug geeft, ik kan de nu alleen niet meer vinden (na dat filmpjes en alles in oakvale voor 2e keer).
    Weet iemand of ze wel in oakvale woont of in een drop naarbij, kwil dat wijf bunken :cool:.

7. Diz4r

Diz4r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe dit precies zit:

Ik heb die lady grey opdracht nu al gedaan dat ik black rose voor haar moest kopen en haar ketting zoeken en haar ouwe liefde verslaan maar ik wil nu met haar trouwen en dat gaat niet meer. Ik heb wel in het begin met die vrouw gepraat die je telkens tips gaf en die vroeg ook of ik met haar wou trouwen en ik deed ja en moest later terug komen maar goed ik wil met lady grey trouwen telkens als ik flirt met haar doe of wat dan ook reageerd ze zo van dat ik weg moet gaan.
    Ook al geef ik haar een black rose nogmaals ... En me ouwe vrouw heb ik al vermoord in het zelfde dorp was dat dus ik dacht mischien ligt het daar aan want ik kan lady grey mij ook niet laten volgen :'-(

Want als het goed is heb ik haar voor een demon door nodig waar die ook mag zitten ^^

8. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 3 vrouwen en 3 huizen en ook nog eens 30 wijven die verliefd zijn, maar het is zwaar om ze tevreden te houden maar mijn hero offert zich graag op :+

9. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    57!
    :D beat that :p

10. Victor

Victor Guest

Als je der vind: onthoofd haar!!}:]

11. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ze woont dacht ik nog wel in oakvale, ben haar tegen gekomen ze zei van, "hey you are that boy that found my teddy bear"ofzoiets ze woont daar nog wel dus goed zoeken :)

12. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    tja, ff een fotomakne en wanted posters drukken ;)

13. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je nu eigenlijk trouwen dan, was met een wijffie aan ut prate, die werd verliefd, wat gifts gekrege, en toen ze in love was ook nog een trouwring gegeve,( in stats was ik nog niet getrouwd:confused:) toen vroeg ze ook om samen een huissie te kope (die hep ik nog niet in oakvile alleen in bowersville). is dat nodig voor een bruiloft en heftige huwelijksnacht *) :9

14. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Daar heb ik een uitgebreide faq over geschreven zoek maar op, staat in het forum

15. Metal X

Metal X Don't really care

Leuk Bevonden:
    0
    heb een vrouw. die van de kapperszaak in bowerstone. ze knipte een keer mijn haar en toen wist ik het. ze zou de mijne worden en ja hoor. trouwen en goed en trouw in bed blijven. Zij is de vrouw voor mij. alleen werkt da luie kreng nu nie meer dus ik moet weer het brood op de plank brengen

Deel Deze Pagina