1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb bovenaan deze pagina verteld dat ik dat uitgeprobeerd heb, maar dat het niet waar was ;)
     
  2. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    nog ff overdat diggen in die fontijn zodat er een xtra kist verschijnt: is dat iemand ook echt gelukt want ik heb t een aantal vissen gevangen daar en vervolgens weggetransporteerd en weer terug, maar er staat niks bij die bel..
     
  3. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    nu zie ik al die leuke secrets en ik zit verdomme op me werk en kan niks doen om ze zelf te testen :mad:


    maar ik was ook een demon door tegen gekomen zonder gezicht, volgens mij ergens in de buurt van wichwood (of heette het nu anders, zal et gauw even thuis controleren)
     
  4. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 13:

    Je kan in die demon door komen dmv de dig trick, ik ben er in geweest (en zelfs bovenop :D ) en er is niks.
    Maar misshien gaat hij na een bepaalde speeltijd of handeling open...
    Oja als je de dig trick gebruikt rond dat gebied doe het dan niet tijdens een quest zoals ik dat heb gedaan (waren iets van 150 NPC's in dat gebied) want dan gaat je xbox echt extreem laggie doen.

    edit }:]
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  5. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Op vraag 13, daar kan je doorheen als je de dig trick gebruikt, maar als je er vervolgens doorheen bent, kunt je niet meer doen...

    Edit: [shit] Net te Laat ;-)[/shit]
     
  6. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    die dig trick heb ik zelf daar ook gedaan (wel een mooi landschap achter de demon door trouwens *) ) maar iig we proberen ff mysteries op te lossen die ook echt zo bedoeld zijn... dus niet dat we op een eiland kunnen komen door een uur te graven maar we proberen er op de juiste manier heen te komen
     
  7. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    ja weet ik daarom zeg ik toch ook:
    Maar misshien gaat hij na een bepaalde speeltijd of handeling open...
    :)
     
  8. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    nee, lijkt me beetje onzin dat hij over een bepaalde speeltijd open gaat..

    er is trouwens ook een enorm landschap boven Hook coast, misschien kun je daar ook komen :p
     
  9. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1

    heeft die moonfish toch nog zijn nut, want anders zou ik het niet weten waar ie nuttig voor is :confused:
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  10. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow wat een mysterie allemaal ;)
    Als TribalMe nou ff antwoord geeft kan hij uitleggen hoe hij de kist onder de bel heeft gekregen :eek: en of het the singing sword is die daar in zit..

    /Edit

    ff herhalen..misschien las hij eroverheen ofzo.. :{

     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  11. MaGoC

    MaGoC Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand nog iets met data, zoals 1 april of 31 december ofzo geprobeerd? Kga ook maar een weg in.
     
  12. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Net liep ik in Hook coast toen stopte de muziek en die ging over in een ander geluid zo'n soort scheeps hoorn.(zelfde geluid als de toeter op een stoom schip) kan dat of ging m'n tv gewoon flippen?? :confused:

    Is het trouwens niet mogelijk om in Cellar block 2 (die met die hoop stenen erin) te komen in Bargate prison met de dig trick??
    Mijn mannetje draait zich telkens weg als ik daar wil graven.(je kan er wel graven)
     
  13. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    OMG! Ik ga nu een berg af bij Headman's Hill, m.b.v. Dig trick. En ik zie daar beneden toch echt een grot! :eek: Ik ga zo snel mogelijk daarheen!

    Edit:
    Ik ben nu beneden. Naast een grot is er ook nog een Demon Door! In de grot, die Headman's Cave heet, staat een kist waarvoor je 15 silver keys nodig hebt. Helaas kom ik dan tekort.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  14. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Tell us more! Tell us more! We want pictures! _O_
     
  15. Demersion

    Demersion Chicken Chaser

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Lady Grey quest, daar vecht je tegen thunder.
    Als je hem voltooid heb gaat die faceless demon door in Witchwood (of waar dan ook) open en kun je er gewoon heen.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  16. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    :eek:

    Sorry voor de slechte kwaliteit...

    Edit:
    Dit krijg je te horen bij de Demon Door:

    Only by defeating another Hero in combat will I open for you. Got that? I mean, how simple are you?

    Ik denk dat hij alleen maar opengaat als je Whisper hebt vermoord in The Arena.. Helaas heb ik dat niet gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  17. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Phatte shit :eek: gwoon bij HeadHill naar beneden de berg af diggen? waar precies? En vertel ons wat je allemaal ziet :p

    /Edit


    Is het niet dit?

    Heb je thunder al verslagen? Mayb is het die..
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  18. Demersion

    Demersion Chicken Chaser

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Argh, zeg ik net ><
     
  19. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik had daarnet een plas over het hoofd gezien. Als je erin vist krijg je een silver key! :)


    Uitleg hoe je er komt:

    Loop Headman's Hill op. Op gegeven moment zie je een (ik dacht) houten constructie waar je op kan lopen. Links van dat ding is een afgrond. Bijna overal staan lage hekjes, behalve op 1 punt. Daar ging ik met m'n rug naartoe staan en ging graven. Na een aantal keer kon ik gewoon naar beneden lopen.
     
  20. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    whahaha... volgens mij hebt u fable nog niet uit gespeeld, wel? als je de "marry lady grey" subquest aan het doen bent moet je daar met thunder vechten... je hebt dus niks bijzonders uitgevonden maar dit hoort gewoon bij een quest 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina