1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vin het nogal vaag klinken...
     
  2. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    tot nu toe zou et allemaal waar kunnen zijn ..
     
  3. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee of het de nymph in de Hobbe Cave is..ik heb wel gelezen dat als je iemand aan haar sacrofficed dat er dan een hele grote barrel staat als je weer terugkomt in de cave later..

    Het klinkt allemaal ook vet vaag,, maar worth a try toch?
     
  4. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker weer overnieuw beginnen :mad:
     
  5. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn geruchten he..ik heb ze niet uitgetest ofzo..
     
  6. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    dat staat er ook dus het zou zo kunnen dat je Goed moet wezen als je het Singing sword wil om vervolgens naar Dragon cliff te gaan??
     
  7. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz klinkt allemaal vaagjes maar goed het zit er niet voor niks in die draak enz:eek:

    Maar zoals ik het nu lees is het best nog moeilijk om er te komen ( als het mogelijk is dan )

    Dit is mischien al 100 X gevraagt maar waar kan ik al die dolls krijgen ofzo die poppetjes?

    Ik las ergens door die games te winnen met een hoge score moet je dan nog een bepaald bedrag inzetten?

    En ik las ook ergens dat je ze kon kopen ?¿
     
  8. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon ff de thread doorlezen _0/
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Oke Hoe zit het met die 3quest's aan het begin van het spel? (of 2) die je niet kan doen?

    en ook is er bij dat havenstadje een soort van sneeuw op sommige plekken. Naast die fontein en bij die jetty naast die vis.

    Het sneeuwt niet maar er dwarrelt op 2vierkante meter heel laag sneeuw op de grond, heb al gegraven maar er komt niks uit.

    En ik denk ook dat er nog wat met de vuurtoren en de bel kan, net zoals de kapotte brug die (denk ik) weer gemaakt kan worden.

    het blijft allemaal vaag vind ik, spel is al een tijdje uit in amerika en er is nog niks bijzonders ontdenkt helaas
     
  10. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat als je uiteindelijk een bepaald item hebt dat je dan met dat schip op Prison Path mee kan... dat schip met het drakenzeil...

    heb overigens met mn jack doll lopen kloten op die sundial en op het drakenschip maar niks werkt :mad:
     
  11. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    er moet toch iets zijn ze stoppen graphics en een doek met een draak erop enzo er niet voor niets in :confused:
     
  12. studio_125

    studio_125 Guest

    hmm... en heeft iemand al alle treasure clues opgelost en heeft die ook de treasure, misschien kan dat ons verder helpen?
    Ik heb 2,5 en 6. als iemand anders de andere heeft of locaties kan ik ze halen en miss kunnen we ze dan als nog oplossen
     
  13. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Demersion

    Demersion Chicken Chaser

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin filmpje, de intro als je de game start zie je de held met zijn zwaard zwaaien. Als je heel goed kijkt herken je die painting met de draak. Je ziet de painting zelf niet, maar wel die grote maan. Lijkt erg op dat doek. Maar mss is het me fantasie...
     
  15. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    nee volgens mij hebben die treasure clues (en de treasure zelf) er niet mee te maken. als je wil weten wat erin zit moet je ff in een ander topic kijken, daar staat het duidelijk in.
     
  16. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk niet dat dat zal helpen. De treasure is een Frying Pan.

    1. Bounty Hunt quest vervullen, dan krijg je de clue van de laatste hostage.
    2. Vervul de Lost Trader Quest.
    3. Kill alle 5 de Assassin's.
    4. Haal 400 punten of meer bij Knothole Glade. Met de boogschutters wedstrijd.
    5. Zit in een kist bij Orchard Farm.
    6. Zit in een kist bij de Molen.

    Edit: Weer lekker op tijd, was nog aan het typen ;)
     
  17. studio_125

    studio_125 Guest

    t was maar een sugestie ;)
     
  18. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het net ook ontdekt, voordat ik dit leesde.
    ik moest tegen thunder vechten, ondertussen ging ik bij de rend van de cliff staan en hij duwde me naar beneden, toen kwam ik daar ook, als je thunder verslaat gaat de demon door open.
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    oud nieuws
     
  20. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet, zag deze pagina nie, zat pagina 4 door te lezen. :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina