[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje
     
  2. studio_125

    studio_125 Guest

    Lol het zijn nu wat meer pagina's dan 4
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    eej kheb een opmerkinkje dat waarschijnlijk achterlijk zal zijn en ik zal ook wel vierkant uitgelachen worden maar hier komt ie:
    -Ik heb sinds ik in het begin die wespen-koningin heb verslagen een lamp bij me. Maar ik heb hem nog nergens voor nodig gehad, is dat iets misschien?
    - In hook coast heb ik uit een huis een boek gestolen en het heet iets van Story About Mr.X of iets dergelijks. Bij de beschrijving van het boek staat alleen de titel, dus geen verhaaltje zoals bij andere boeken.
    - Ook heb ik een boek gevonden (Tales of An Adventurer of zo iets) waarin staat dat een of andere gast een undead hornbeast ofzo moet verslaan om zijn treassure te krijgen.

    Misschien hebben jullie hier iets aan, misschien ook niet...
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    de lamp wordt gebruikt op 1 demon door te openen en wordt gebruikt als je lekkr in het donker wil lopen maar nog wel wat wil zien kan je da lamp aan zetten
     
  5. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lamp heb je nodig om in de demon door in de Heroes guild te komen. :+ (je moet hem gewoon equipen)

    Die boeken heb je niks aan dacht ik :confused:

    EDIT: DragonballZfan was me voor *)
     
  6. studio_125

    studio_125 Guest

    Je hoeft je nergens voor te schamen, misschien kan t domste ons wel verder helpen ;) als je denkt dat je kan helpen graag! :)
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    o ok dacht ik dat ik eindelijk iets bijzonders ontdekt had....;)
    maarja
    de vuurtoren vind ik ook beetje vreemd, ik zat dus de hele tijd de kloten om die lamp erin te doen, of om mn houten stok in de fik de steken. (waarom kan je die stok niet verkopen o.i.d.?)

    @studio 125: dat stelt mij heel gerust _0/
     
  8. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals gezegd, bij Prison Path ligt een schip met een drakenzeil voor anker als je het spel hebt uitgespeeld, zie hier:
    [plaatje]http://picserver.org/view_image.php/E5R97RJ8576S/picserver.jpeg[/plaatje]

    Bij Hook Coast liggen twee vissersschepen... niets aan de hand zou je zeggen maar opeens waren de schepen weg... weet iemand hier iets vanaf? misschien gaat de lokale bevolking gewoon een paar dagen vissen oid maar ik heb die schepen nooit weg zien varen... hieronder de pics:

    de schepen:
    [plaatje]http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/O00A69156AXZ/picserver.jpeg[/plaatje]

    geen schepen:
    [plaatje]http://picserver.org/view_image.php/BU38AQ43425C/picserver.jpeg[/plaatje]

    EDIT2: met die [ plaatje]-tags worden de pics er niet echt beter op :mad:
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  9. studio_125

    studio_125 Guest

    miss omdat je m nodig hebt/had (is het er uitgehaalt) om de toren aan te steken, voor de boot naar dragon cliffs....
     
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    best vreemd eigenlijk
    maar waarom heb je geen armor aan

    naaktloper.....:D
     
  11. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom heb je armour nodig in Hook Coast???
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    volgens mij is er wel iets met die boten aan de hand want als je er naar toe loopt loop je een heel eind om uit eindelijk bij een pier aan te komen waar niks te doen is.
    En ik denk dus wel dat je er moet kunnen komen.

    of misschien met een visser trouwen zodat ie je met een boot ergens heen wil brengen. :p
    Want ik kwam laatst in dat stadje en kwam een vent tegen helemaal geen hartje boven zijn hoofd ofzow. En hij zit te vragen om een ring hij had wel een groene gloed maar was niet verliefd ofzow. o_O
     
  13. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik was dus op xboxworld toen waren de schepen in Hook Coast in 1 keer weg. :confused:
    De draak op het schip is hetzelfde als op de fontijn HC mischien is het een soort van puzzel dat je op elke locatie waar je een draak aantreft iets moet volbrengen? bv. In HC de vuurtoren aansteken en iets met die bel doen?
     
  14. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een site stonden de tijden waarop die schepen kwamen en gingen dacht ik, iemand had het helemaal uitgezocht, zal eventjes zoeken..
     
  15. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ja steek jij de vuurtoren maar aan ;)

    en als t gelukt is zeg me ff hoe t moet ;)
     
  16. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit had tribalme gepost..
    mischien dat daar het singing sword in zit en dat je dan met het schip bij het prison path naar Dragon cliff kan.

    Duurt wel lang voodat hij van zijn werk terug is :)
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    @Svensson: Nee natuurlijk hoef je geen armor aan in hook coast, maar waarom zou je hem afdoen? Naja niet boeiend eigenlijk, damn dit is eigenlijk wel leuk zo met ze allen "het mysterie van de boot met de draak op het zeil" optelossen.
    Fable is gewoon goed . uit

    @Limpbixit: Nee dat schijnt niet te werken die kist schijnt niet te komen.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  18. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de lionhead forums stond dat er veel aanwijzingen staan in een boek dat gaat over eenofandere dude die Arkaan heet..nog niet gevonden misschien jullie wel?
     
  19. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, als het waar is.
    Anders moeten we alle huisjes in Albion doorzoeken 8)
     
  20. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie hadden het pas ook over 2 speciale keys (hexagon key ofzo???) maar weten jullie zeker dat jullie die hebben, ik heb nl mn hele itemlijst doorgespit maar ik heb m niet hoor... waar hebben jullie dat ding vandaan dan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina