1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh, weird! Ik was net bij de Prison path pier om even dat draakschip te bekijken. Dus ik wachten tot hij wegvaart (3:15) en opeens, rond die tijd, was hij verdwenen :eek:
    heel vaag
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    wat is sandgoose?
     
  3. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    alle 6 :9

    ( reactie op post 298 )
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  4. MaGoC

    MaGoC Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    die blue nymph als echtgenote, heeft Lady Grey geen blauwe jurk aan? En nog iets, op die sundial kloppen die getallen volgens mij ook niet helemaal, en je hebt tegenover de 0 een of andere lijn die vanuit het midden naar de rand van de sundial loopt, misschien dat er nog iets mee is als de schaduw evenwijdig aan die lijn is?
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  5. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0

    nee volgens mij was die paars
     
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22

    JAAA klaag haar aan wegens moord en ze zal over de grond kruipen en dan komt een boot genaamd de sandgoose je ophalen en kan je tegen een draakvechten 8)

    Heb liever nog een extra nieuw dorp daar boven in het sneewland waar je een balverine klopjacht kan houden
     
  7. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is sandgoose?
     
  8. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, een paarse.
    Nog iets vaags, als ik op die pier sta, en kijk vooruit naar het eiland voor me, dan zie ik torens van een kasteel. Nu zou je zeggen, dat is de Bargate prison, maar dat is niet zo, die bevind zich op een eiland achter dat eiland waar ik die torens zie :confused: Dus wat moet dát dan voorstellen??
     
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Maar wat ik net las van terug keren naar the prison lijkt me best een goed idee.
    Dus via het kerhof pad en dan helemaal zo daarheen.
    Ik kan het nu niet proberen ofzow want ik moet eigenlijk huiswerk maken (met internet aan :D )
     
  10. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd als je zelf op Bargate Prison zit dan zie je niks van die torens.
    Ga maar eens terug.
    Toen ik vanmiddag bargate aan het onderzoeken was zag ik geen torens :)
     
  11. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    okay nog 1 keer: Sandgoose is de naam van de boot die je bij de vuurtoren in HC op zou halen om je naar Dragoncliff te brengen... zodra je de vuurtoren zou hebben aangestoken, daarom zoeken we ook naar een manier om de vuurtoren aan te steken, die zou het schip naar HC begeleiden...

    Trouwens PM heeft wel meer details achtergelaten zoals bepaalde NPC's die het over draken hebben

    ik heb trouwens het idee dat er toch een download feature gaat komen waarbij je die dragon quest krijgt dit hoorde ik namelijk al voordat Fable uit was en ik ook nog nooit van Dragoncliff had gehoord...
     
  12. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Bargate heeft echt wel torens he, als je als gevangene daar moet rennen, dan ren je door 4 torens heen..
     
  13. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    We vergeten dit trouwens nog:

    op het kerkhof ergens gaan vissen dus of bij greyhouse (daar komt the undead ook bij elkaar en is ook water)...
     
  14. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de grey house hep ik alleen maar een silver key kunnen opvissen, en het lijkt me nit dat dat ut is

    "spot were undead meet", lijkt mij de cirkel of dead, maar zover ik weet is daar geen water
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  15. MaGoC

    MaGoC Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk zelf dat het dan Grey House moet zijn (Major-Mayor), maar die andere stick schijnt je eerste wapen te zijn, waar je nog iets mee moet doen.
     
  16. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee..duh bargate heeft cker torens

    maar jij zei net dat je achter het eiland van bargate nog meer torens zag op een ander eiland.
    Ik zei als je zelf op bargate zit dan zie je geen torens op een ander eiland.
     
  17. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, ik bedoelde dat ik op de Prison Path PIER stond (waar die drakenboot verdween), en dat ik vanaf daar torens op een ander eiland zag. En dat is niet het eiland waar Bargate Prison ligt. Maar juist vóór Bargate Prison (op de map)

    EDIT: Ik sta nu zelf op de muren van Bargate, en ik zie niks anders dan vlaktes water. Dus het is alléén te zien vanaf de Prison Path pier.

    Wat ook raar is, is dat er een rood puntje te zien is in die circel water waar je die baas moest verslaan. er is alleen niks..
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  18. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    aan de andere kant er wordt ook niet gezegd dat je je hengel bij water moet gebruiken...
     
  19. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    En van dat eiland wat je dus vanaf de pier wel kan zien.
    Zie je vanaf bargate prison niks! 8)
    dat bedoelde ik...
     
  20. Demersion

    Demersion Chicken Chaser

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    3,4,5 die mss naar 6 en 2 leiden.

    Maar ik denk ook dat er nog een 7 is. The Better Bard. Al die bards zeggen dat je een better bard moet zoeken... Er moet dus een opperbard ergens rondlopen? Of heeft iemand die al gevonden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina