1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    " The time has come for your next major tip,
    It has to do with that you must equip.
    A certain stick I've sang of oft before,
    But of that I shall sing not one note more.
    Instead the other stick is what you'll need
    To accomplish this most dangerous deed.
    The location of this other stick you wish,
    What if I were to tell you its for fish?
    Use it in a spot where the undead meet,
    To reward yourselves with something most neat.
    Be warned you can't just do this anywhere,
    If at first you fail do not despair!"

De tijd is gekomen voor de volgende grote hint,
    het heeft er mee te maken met wat je moet equipen.
    Een bepaalde stok waar ik al vaak over heb gezongen,
    Maar waar ik geen noot meer over zal zingen.
    In plaats van deze, heb je een andere stok nodig
    Om deze erg gevaarlijk daad te volbrengen.
    De lokatie van de stok die jij wenst,
    Wat als ik je zou vertellen dat je het gebruikt om te vissen.?
    Gebruik het op een plek waar de ondoden bijeenkomen,
    Om jezelf te belonen met iets heel moois.
    Wees gewaarschuwd; je kunt dit niet zomaar overal doen,
    Als je de eerste keer faalt, geef dan niet op!

even voor de duidelijkheid

maar okay aanknopingspunten:
    - Major is een hint naar Mayor
    - een plaats waar de ondoden bijeenkomen: Graveyard, Greyhouse, the cirkel of the undead (ofzo je begrijpt me wel)
    - je kunt dit niet zomaar overal doen (bij water, op een bepaalde tijd/datum)
    - en daar lijkt de laatste regel ook op als het niet in 1 keer lukt probeer het dan op een ander tiijd/datum...

maar zoals ik al zei er wordt nergens gezegd dat je die hengel nodig hebt om ook daadwerkelijk te gaan vissen...

Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  2. MaGoC

MaGoC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die better bard is toch zo'n gast die op een of ander forum die hints verspreid?

3. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat rijmpje duidt op een vishengel, en het moois dat je kunt vinden, is de silver key voor de ''25 key kist''

4. MaGoC

MaGoC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je daarmee dat je wel in HC bij de fontein moet vissen? Maar daar zijn geen undead... alhoewel je als je tegen Maze moet vechten je wel die screamers om je heen hebt...

5. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, eigenlijk wil ik zeggen, dat die silver key, weer een steentje bijdraagt aan de opening van die 25 key kist. Maar of die kist nog in het spel verwerkt is? Ik heb m'n twijfels

6. Demersion

Demersion Chicken Chaser

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou dus gewoon een hint voor een silver key zijn? Want het klopt dat je bij die begraafplaats een key vind. Ook zou die hele blue nymph een hint voor een key zijn. 3:15 (oid) zou 3:15 zijn in die ronde kamer waar je tegen dat blauwe elfje vecht. Waar ook echt een key zit (schijnbaar). Khad daar iig wel een key gevonden, maar zonder hints. In zo'n rondje van mushrooms graven.

7. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    op welk forum zie je die better bard? enige gozer die ik echt veeeeeel informatie heb zien verspreiden heet Albion Legend ofzo

8. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    JA inderdaad volgens mij is dat hem...

het zou wel kloppen in ieder geval om dat "als het de eerste keer niet lukt geef dan niet op" weer met die tijd te maken heeft... dus dat je dit moet doen op een bepaalde tijd waarna die kist zou verschijnen...

misschien zit er the singing sword in (zou logisch zijn omdat deze aanwijzing van een bard komt) of een torch waarmee je de vuurtoen aan kunt steken (iets minder logisch maar niet ondenkbaar...)

Edit:
    maar okay dan leiden die tips naar silver keys... die heb je alle 25 nodig voor die kist die bij HC zou verschijnen...

anders heb je er niets aan omdat er natuurlijk verder helemaal geen 25 key kist te vinden is in Fable... er MOET ergens een kist tevoorschijn komen waar je die 25 keys voor nodig hebt....

9. Demersion

Demersion Chicken Chaser

Leuk Bevonden:
    0
    Albion legend is toch die gast die beweert dat hij alles weet? Volgens mij lult die gozer uit zijn nek. Better Bard loopt op xbox forum rond, maar of hij echt is weet ik niet. Die Albion Legend vertrouw ik voor geen cent.

10. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, hij beweert wel heel veel ja, maar sommige dingen klinken in mijn oren toch wel geloofwaardig..

11. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de fontein vissen heb ik al een paar keer geprobeerd..geen resultaat.
    maar ik heb al 2 keer gehad dat als ik in HC liep de muziek ophield en dan een soort scheepstoeter hoorde.. (brommend geluid)

EDIT: K ga ook maar weer eens , wel balen dat ze Ajax aan het kijken zijn. :mad:

12. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    maar goed het gaat hier dus weer helemaal nergens over dus ik peer em naar huis... kga even wat dingetjes uiproberen...

_0/

ja dat zei je al eerder, ik heb het nog niet gehad maar ik vind het wel vaag... en het zou een bevestiging kunnen zijn...

13. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    @limpbixkit, als het twee keer gebeurd zou het best wel toevallig zijn dat je tv op dezelfde plek flipt :eek: het is me zelf nog nooit opgevallen

14. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ok gasten even over die dig trick.
    Het is een bug, dus iets wat helaas onbedoeld in het spel zit. alle "secrets" die gebruik maken van deze bug zijn nep. Want de dig trick hoort er niet in te zitten. trust me, het zla ongetwijfeld hartstikke leuk zijn om je ammetje uren te zine graven. maar dat was niet de bedoeling.
    Mysteries zijn puzzels en cryptische bende.
    Geheimen zijn dingen die verstop zijn.
    gewoon even voor de duidelijk heid.

/edit gaat snel

Dat gebrom is een scheeps hoorn, die dingen worden gebruikt bij dichte mist, zo weten vissers en traders waar ze heen moeten, zoiets is een lighthouse in het donker.

15. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2

Ja, ik heb dit ook gehad. Toen ik ging graven naar de hook_coast_filler.. elke keer als ik ging graven hoorde ik zo'n raar geluid. Dit zou misschien inderdaad een seintje kunnen zijn

16. MaGoC

MaGoC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over die singing sword zijn ook verschillende theorieën, of het zou de Master Greatsword zijn want in de beschrijving staat: The sword sings when swung, volgens anderen bestaat ie helemaal niet

17. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    misschien als je die vuurtoren in dat stadje aan krijgt kunnen de boten varen zonder in de mist de varen en komt er een boot ofzow die vast zat dus in de mist en je nu dankbaar is en dat je ie je dus meeneemt naar Dragons Cliff ofzow

Ps een echte vuurtoren werkt toch ook op een klein lampje en vergroot glazen mischien moet je met je eigenlamp in het donker boven op de vuurtoren staan (tis maar een thought)

18. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    haha, wat een fantasie ;)

nog iets, misschien een aanwijzing.. maar in de vuurtoren, hangt rechts van de ingang een klein schilderijtje waarop je de vuurtoren zie met rood/oranje horizon. misschien is het dan tijd om iets te doen in de vuurtoren?

19. Demersion

Demersion Chicken Chaser

Leuk Bevonden:
    0
    In een interview heeft Molyneux laten weten dat er geen Dragons inzitten, maar dat hij ze er wel in wil. En ze zijn bezig met "new stuff for fable".

Dus :)

20. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Da's knap als er geen download content optie in verwerkt zit. Maarja, alles is knap wat ze met fable hebben gedaan O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina