Staat erbij
15.09.2004
15 September dus. Niet al te oud.
Nog iets: De gids is groen. Waarom?
edit: Kheb nog wat zitten diggen omdat iemand iets zei dat het sandgoose idee ontzettend oud zou zijn. Zit dus de oorspronkelijke posts over het idee te lezen. Sandgoose zou niet eens bestaan, als beest dan, dacht ik ook al. Maar meer in de trand als een easter egg. Ze vergeleken het zelfs met die pratende krab uit morrowind. Dus wie weet is het een easter egg, en geen boot of whatever. Maar ik kan e weer helemaal naast zitten en dat sandgoose wel iets concreets is.
Ook had ik het met iemand over die singing sword. Schijnbaar zou het zwaard dat King Arthur uit het steen trok ook de singing sword worden genoemd. Dus mss dat dat connected is met dat zwaard bij Avo temple. Er is op de boards ergens een hele thread over theoriën hoe de legende van Arthur verbonden zou zijn met de wereld van Albion. Ze hadden zelfs een crazy idee over je hoet spel moest spelen om iets te activeren, als je het spel zou spelen zoals Arthur zou doen (oid). Maar tevergeefs, toen iemand het probeerde gebeurde er niks speciaals. Maar wat ze zeiden klonk wel geloofwaardig. En ik begin langzaam te geloven dat de hele zoektocht naar Draken en magische avonturen in fable echt een goose hunt is Er zal vast wel ergens iets te vinden zijn, maar die draak kunnen we wel vergeten denk ik. Het is niet moeilijk om erachter te komen waar al die fabeltjes over draken, zingende zwaarden en geheime eilanden vandaan komen, want er zijn genoeg boeken over. En natuurlijk die modders die dat eiland hebben ontdekt. Ik vraag me toch echt af hoeveel er nog valt te ontdekken en of het er echt niet uit is geknipt? Dragon Cliff filler lijkt me niks eigenlijk, maar die demon door buiten de guild is wel verdacht.
Eigenlijk krijg je zin om te stoppen met het achtervolgen van spoken, maar aan de andere kant ben ik toch benieuwd wat er nog te ontdekken valt...
Laatst bewerkt: 20 okt 2004