1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. studio_125

studio_125 Guest

waar zit de kist waar voor je 25 keys nodig hebt?

2. Demersion

Demersion Chicken Chaser

Leuk Bevonden:
    0
    "And they'r working on some new stuff for fable as I speak about. Whether that's downloadable or whether that's a new slice of entertainment I'm not sure at the moment, but ehh, I want things like dragons and I want you know, new, new enemies to fight, new stories and I want new items and new things you can do. And even new building like the possibility of having brothels."
    - telefonisch interview met Giga Games
    http://www.lionsource.com/download/dl.php?id=512

"I want to have things like dragons" ...

3. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Lees alles maar, dat is een eis voor je vragen mag stelle nhier :D

4. studio_125

studio_125 Guest

Ik ga maar ff alle intervieuw's met PM kijken die ik kan vinden, op zoek naar meer informatie.

heeft niet iemand de bonus dvd, waarvan die iets wijzer is geworden??

Laatst bewerkt door een moderator: 19 okt 2004
  5. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    tja heb wel de bonusdvd, maar daar wordt je niet echt veel wijzer van. kan m nog wel een keer kijken om te zien of me nu nog wat opvalt...

6. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Die bonus dvd, is alleen maar making of, imo niet echt secret related, meer PR

7. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    uhm voor de duidelijkheid waar zoeken jullie nu nog naar? of wat proberen jullie
    ik ben nu aant proberen genoeg renown voor de eerste missie te krijgen zodat ik die quests kan doen dieje normaal niet kan en het spel door te spelen en IEDEREEN te sparen De Blue nymph, twinblade, whisper etc

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    goed, nou dit is egenlijk meer een topic waar we de secrets in bespreken, als je eengerucht hoort die wat geloof waarig is EN hier niet in staat, dan mag je het best posten. beetje discuseren, 2 hoofdjes verzinnen nog altijd meer dan 1.
    of als je zeker weet dat er iets hier wat totale onzin is, dat je het dan even een beetje tactisch meedeelt ;)

9. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    is dit een oud interview?

10. Demersion

Demersion Chicken Chaser

Leuk Bevonden:
    0
    Staat erbij
    15.09.2004

15 September dus. Niet al te oud.

Nog iets: De gids is groen. Waarom?

edit: Kheb nog wat zitten diggen omdat iemand iets zei dat het sandgoose idee ontzettend oud zou zijn. Zit dus de oorspronkelijke posts over het idee te lezen. Sandgoose zou niet eens bestaan, als beest dan, dacht ik ook al. Maar meer in de trand als een easter egg. Ze vergeleken het zelfs met die pratende krab uit morrowind. Dus wie weet is het een easter egg, en geen boot of whatever. Maar ik kan e weer helemaal naast zitten en dat sandgoose wel iets concreets is.

Ook had ik het met iemand over die singing sword. Schijnbaar zou het zwaard dat King Arthur uit het steen trok ook de singing sword worden genoemd. Dus mss dat dat connected is met dat zwaard bij Avo temple. Er is op de boards ergens een hele thread over theoriën hoe de legende van Arthur verbonden zou zijn met de wereld van Albion. Ze hadden zelfs een crazy idee over je hoet spel moest spelen om iets te activeren, als je het spel zou spelen zoals Arthur zou doen (oid). Maar tevergeefs, toen iemand het probeerde gebeurde er niks speciaals. Maar wat ze zeiden klonk wel geloofwaardig. En ik begin langzaam te geloven dat de hele zoektocht naar Draken en magische avonturen in fable echt een goose hunt is :cool: Er zal vast wel ergens iets te vinden zijn, maar die draak kunnen we wel vergeten denk ik. Het is niet moeilijk om erachter te komen waar al die fabeltjes over draken, zingende zwaarden en geheime eilanden vandaan komen, want er zijn genoeg boeken over. En natuurlijk die modders die dat eiland hebben ontdekt. Ik vraag me toch echt af hoeveel er nog valt te ontdekken en of het er echt niet uit is geknipt? Dragon Cliff filler lijkt me niks eigenlijk, maar die demon door buiten de guild is wel verdacht.

Eigenlijk krijg je zin om te stoppen met het achtervolgen van spoken, maar aan de andere kant ben ik toch benieuwd wat er nog te ontdekken valt...

Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    welke gids?

12. Demersion

Demersion Chicken Chaser

Leuk Bevonden:
    0
    Die guild gids, dat ventje dat door de guild rondloopt met touristen.

13. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    die gids is groen omdat hij iets speciaals op die kaart doet een tour door de guild :)
    heeft iemand het trouwens geprobeerd die beer van dat kleine meisje helemaal aan het begin van het spel te houden? kijke of het iets is ik wou et eerst menemen maar ik kon het niet laten het aan dat zielige meisje te geven O-)

14. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ook nog niet geprobeerd, maar dat is beetje of topic, evenals die gids.

15. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    ff over die scheepstoeter in hook coast... als iemand die toeter hoort, kan dat niet betekenen dat de vissersschepen in de haven aankomen/vertrekken?

16. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    dus...

hier is de bron btw: Klik

17. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    ja, heb ik gedaan,maar gebeurd niks bijzonders, ik had er wel ff spanky gegeven... :D

18. Svensson

Leuk Bevonden:
    0

heeft iemand btw dit zwaard in bezit? heb t nog nooit gezien iig...

19. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet de Solus Greatsword?

Trouwens, weet iemand toevallig of er iets aan de hand is met het beeld op het pad naar de tempel van Avo (ik geloof Witchwood Lake)? Er is een vreemd rood licht omheen, maar ik kan er niets doen.

20. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat je de andere temple bedoelt. Daar hangt inderdaad een rode gloed. Ik denk dat 't alleen maar is om 'evil-heid' uit te stralen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina