1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is zeker bij de plek voordat je de tempel van Avo bereikt. Op driekwart van het pad naar de poort voor de tempel van Avo aan je rechterhand. Het beeld komt ook veel voor in oude trailers van het spel.

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Hmmm, het kan aan mij liggen maar bij mij zit er geen rode gloed om.

Wat ik me trouwens ook afvraag... Ik heb het spel uitgespeeld, dus de guild is voor 80% gesloten. Ik kan alleen in de map room en nog een paar kamers. Maar ik moet nog in de tuin van de Guild zijn, omdat daar een demon door is én er is een silver key. Is er een mogelijkheid om er nog in te komen? Met de dig trick kom ik er niet in...

Zou wel zonde zijn, als er een 25 keys kist zou bestaan.

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Nope daar kom je niet meer in.
    En dat beeld dat locke bedoelt die straalt idd rood licht uit, maar ik denk dat het gewoon decoratie is.

Zelf denk ik dat het eiland erin was gezet maar later toch niet nodig was, alleen die ene deamondoor zonder gezicht, daar kan ik mij wel wat bij voorstellen.
    Ik denk dat er over een half jaar een extra cd komt die je op je xbox installeert en vervolgens ook over de kappote brug kan en dat er dan een boot komt waardoor je naar het bovenste gedeelte van de kaart kan komen(dat besneeuwde stuk land)

4. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar die grote hoorn (tenminste dat denk ik dat het is) in Knothole glade voor dient. Als je meteen nadat je binnen komt naar rechts loopt die trappen op.

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ook decoratie denk ik zo:).... als er een balverine aanval is dan gaan ze daar op blazen? dus gewoon decoratie niet alles hoeft ergens voor te dienen in een spel toch?

6. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de solus greatsword, ik heb m *)

Misschien zou het kunnen zijn dat de solus greatsword er ook iets mee te maken heeft want in de beschrijving staat: The legendary Solus of the mystical Dragonfighters, this weapon
    is held in awe by swordmasters and combatants of Albion alike.

7. VinZ

VinZ Guest

Bij dat "rode" beeld moet je graven. Daar ligt een silver key volgens mij...

8. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2

Gewoon graven en je hebt een silver key...

9. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Heeft iemand het boek ''The other Land''
    Vond het net in de Guild misschien staan er aan wijzingen in.

ps heb gemerkt dat daar steeds nieuwe boeken bij komen

10. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    dit is pas vaag... ik ben dus aan het rondlopen op zoek naar aanwijzingen en kijk is wat ik in de grey house tegenkom: Rosie the Bear (tenminste, ik denk dat het die is...):

11. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    woow dat is eng

12. Demersion

Demersion Chicken Chaser

Leuk Bevonden:
    0
    Maar rosie leefde nog... Werd ook gedacht dat Rosie de zus kon zijn van de Mayor. Maar je komt Rosie tegen in Oakville. Maar er zal vast 'iets' zijn met dat hele gedoe rondom grey house.

13. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    we hebben het hier over een knuffelbeer 8)

bekijk dat plaatje nog maar eens...

14. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Uhm kan je vertellen wat je precies deed zodat je die tegen kwam.

15. Demersion

Demersion Chicken Chaser

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, maar wat doet ie daar :p
    En waar ligt ie precies?

16. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    de beer ligt op de begane grond van de "grey house"... hij ligt gewoon op de grond en je kan m niet oppakken...

17. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    weet niet of het echt boeiend is ofzo, maar op een aantal plekken in deze trhread staat dat je bij die drakenfontijn moet graven (digtrick) om te kunnen vissen. kwam er net achet dat dit helemaal niet nodig is, je kan ook gewoon vissen als je naast de fontijn staat..

die boetn blijven gewoon liggen waar ze liggen als die toeter gaat. wel vreemd vond ik dat die pier bij mij een stuk onzichtbare muur was. alleen aan de linker kant kon ik de pier oplopen.. :confused:

18. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Met die invisible wall bij die pier heb ik ook last gehad ja, gewoon slecht afgewerkt.
    En de boten varen niet, maar verdwijnen gewoon als ze weggaan

19. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Een maf iets ik zie overal in Albion 1 of andere rosts met daarop 1 of andere beest met een vogel kop.
    bijv op het kerkhof waar eerst de zombies kwamen en je die armor moest verzamelen helemaal achter in als je voor het graf staat buiten van die ene dode die zijn armor wil met je gezicht daarheen en dan naar links gaat zie je die bijvoorbeeld

20. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ja, heb ik ook al een aantal kee gezien, geen id wat het is..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina