[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Die dingen heb je ook bij de ingang van the chapel of skorm, volgens mij is het gewoon versiering

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    eej kweet niet of het normaal is, maar nadat je het uitgespeeld hebt, komt er in de chamber of fate wel zo;n tekening van draken te staan, tenminste bij mij. En terwijl je
    jack achtervolgd in hobbe cave om hem te stoppen, kom je dus in de kamer waar die blauwe nymf ook zit. Ik heb haar alleen al eerder vermoord, maar wat gebeurd er als je haar had laten leven en dan later in die quest om jack te stoppen die kamer in gaat?? Ook als je voor het eerst naar dat eiland linksonder geteleporteerd word (waar ook Knockhol Glade ligt). En dan het scherm waar je de naam van die demondoor moet spelen met behulp van stenen geloof ik, daar ligt nog zo'n maffe grote steen met tekens erop die jack gebruikt om portals mee te openen. Maar deze steen is hij niet langs gegaan. Wat zal er gebeuren als je tijdens die "stop-Jack" quest naar die steen was gegaan, misschien was je dan wel geteleporteerd ofzo?
    maja ik gok ook maar wat....

3. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch de steen bij witchwood cullis gate, daar ben je wel langsgegaan hoor...
    En je zegt dat het laatste doek bij jou er al is kan je misschien ff foto posten want ik ben erg nieuwsgierig... ;)

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    foto kan helaas niet:confused: heb geen digitale camera of webcam SCHAAM SCHAAM :confused:
    maar ik kan hem ewl beschrijven denk ik (ik weet ook niet zeker of het draken zijn) Je ziet op het doek een warior ((waarschijnlijk ik dus) die tegen 2 oranje/gele beesten vecht. Links 1 beest en rechts en warior in het midden, ze hebben een hoorntje op een neus (denk dat het een hoorn is). Ik hoop egt dat we hier iets aan hebben want ik wil een draak!!! <iedereen volgens mij<

5. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    waarom heb ik dat niet?

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    o wat ben ik tog stom!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik sla mezelf nu voor mn hoofd!!!!! ow wat erg.......
    het zijn geen draken.....het zijn de klauwen van de scorpion queen uit de arena geloof ik :confused: had even vlug gekeken :confused: sorry voor de valse hoop jongens!

7. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerder in deze thread staat er ook een plaatje van..:)

Edit: Dragon doek

Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    voor de duidelijkheid dus: die rechter op dat plaatje heb ik NIET!!! ik zag de klauwen van de scorpion op het linker doek aan voor draken ---> STOM!!

9. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    OK dan, draken bestaan dus niet in het spel.
    dat vermoede ik al
    en dragon cliff is voor zover ik weet officieel onbereikbaar.
    Zulle nwe dan nu even verder gaan met singin sword, Sandgoose en de 25 key chest en andere geheimen die nog niet gevonden zijn?

10. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn denk ik overblijfselen van the old kingdom, staat in het boek 'the old kingdom' zoiets als, overal in albion kom je oude ruines tegen uit de oude tijden, niemand weet hoe het komt dat die tijd in een keer afgelopen was. (maar dat zal wel iets te maken hebben met de komst van het zwaard, denk ik)
    Ik heb trouwens wel een van die vogelkoppen gezien met een vreemde omgeving, ergens in greatwood (volgens mij het eerste level vanaf lookout point) is zo een rots met daarvoor 2 standbeelden met daartussen een soort graf. Toen ik die voor het eerst zag had ik nog geen spade, maar ik dacht, daar is vast wat te halen. Maar ik kan daar niets vinden :confused:

11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    dat "graf" is een locatie waar een chest tevoorschijn komt als het standbeeld op look out point er heen wijst. ongeveer midden op de dag

12. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    dat "graf" is een locatie waar een chest tevoorschijn komt als het standbeeld op look out point er heen wijst. ongeveer midden op de dag.

13. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat lijkt me een idd beter idee..
    even nog 1 vraag:wat is de sandgoose nu?
    Volgens mij werd eerst aangenomen dat het een boot was, die je naar Dragon Cliff zou brengen.
    Nu je officieel niet naar DC kan wat de Sand goose dan wel?

14. Demersion

Demersion Chicken Chaser

Leuk Bevonden:
    0
    Sandgoose, is denk ik een easter egg.

15. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    ah, thanx shcaap. Ik wist wel dat daar iets moest gebeuren...

16. Lt Sneaker

Lt Sneaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie die 25silver keys al>????

17. studio_125

studio_125 Guest

volgens mij nog steeds de boot, denk ik. ik heb ook nog niet de kist met 25 key's gevonden (heb er nu zelf 23 ofzo)

18. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    @Lt Sneaker.. Nope, het is ook niet zeker of hij wel bestaat.

19. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    heb wel een boek gevonden in hook coast: the story of 'x'...
    als je het boek "selecteerd" staat er: a story about something.

wat moeten we hier nou weer mee :confused:

op het IGN forum zeiden ze dat je op een bepaald moment van de dag op x moet drukken op dat boek en dat er dan iets gebeurd... maar ja, op dat forum zeggen ze ook dat je als luigi en kirbi kan spelen dus ik denk niet dat we dat al te serieus moeten nemen ;)

20. studio_125

studio_125 Guest

wanneer komt die kist in greatwood tevoorschijn? en wanneer gaat de tavern cellar open, als de wijzer tussen dag echt nacht in zit? of op de helft van de nacht
    (ff 2 vraagjes die ik me afvroeg kwam er niet uit)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina