1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja, als we maar lol hebben toch? dit zorgt wel voor een langere speelduur iig ;)

    sjek dit ook ff: (zal we weer een of andere *** zijn hoor maar goed)

    bron: http://allboards.lionhead.com/showthread.php?t=82905
     
  2. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Book of decoding??

    heeft iemand die al gevonden dan?
    k zal zometeen ff m'n broertje achter m'n xbox vandaan schoppen en even gaan zoeken :)
     
  3. Demersion

    Demersion Chicken Chaser

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die de thread leest? :p
    Dit was al eens gepost, en de book of x werd voorgesteld als book of decoding, omdat je die onder zeespiegel niveau kan vinden in Hookcoast. Staat ook in de thread zelf. Ding is btw niet echt. Klopt idd dat Peter Creator dit 'voorgesteld' had. Maar die seven777 heeft wel gelijk over die boeken. Vreemd, en zeker geen toeval, maar of het een diepere betekenis heeft?
     
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja ik denk dat jullie zoeken naar een dooie vogel ;) er is denk ik verder niks in het spel TOTDAT Fable 1.5 uitkomt wat al 99% zeker is.

    Iedereen zegt zoiets van, ja dat zou toch normaal zijn? en: Waarom kan dit nog niet? dat moet toch kunnen.
    maar niet alles in een spel hoeft een functie te hebben en het kan zijn dat ze sommige dingen in het spel hebben gelaten voor fable 1.5
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  5. studio_125

    studio_125 Guest

    book of x vind je gewoon in een kast ofzo hoor, niet onderwater, ik ben nog nooit onderwater geweest en heb dat boek gewoon _0/
     
  6. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    OKay samen met velen ben ik er gisteren ook achter gekomen dat dragon cliff niet in het spel zit...

    Naar mijn menig was het eerst wel de besoeling dat ie erin zou komen maar ze hebben em eruit gelaten... Hier is BBB wat onzorgvuldig te werk gegaan omdat ze een heleboel verwijzingen naar Dragons in het spel hebben gelaten... Een belangrijke aanwijzing hiervoor is dat hackers wel het eiland en alles erom heen (de dragontooth trophy) hebben gevonden, maar alleen maar een onzichtbare draak... er staat dus op de disc geen zichtbare versie van de draak dus is het ook onmogelijk dat ie in het spel is verwerkt...


    Ook denk ik dat "the door without a face" geen nut meer heeft in het spel... De reden dat ik dit denk is omdat ik gisteren door de andere "door without a face" (die van Thunder) ben gegraven om te kijken of je hier wel dan door kunt lopen...

    en dat kan bij die dus wel en NIET bij "the door without a face" van Lookout Point. Volgens mij is het bijna zeker dat de dragon cliff via een download content functie (omdat deze functie er dankzij live aware zo ingezet kan worden door BBB) of een andere manier een add-on disc, beschikbaar zal worden...


    en dan nu die boeken ik heb "the other land" en "the book of 'X'"... en bijna alle andere boeken ik ben zwaar op zoek om ze allemaal te vinden, daar ga ik dus ook mee door...

    en als laatste lijkt het me verstandig om een moderator de titel van deze thread te laten veranderen, want het lijkt me dat we het staotion Dragon Cliff toch wel gepasseert zijn..
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    heb ik al geprobeerd met het report gedoe en voor gesteld halverwege de thread.
    Nog niet op gereageerd.
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066

    Können sie mir sagen who das sagst jah?
    ofwel
    Kan je me vertelen waar je dat vandaan hebt en dan een officiele site svp
     
  9. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is een idee van hem die ik ook deel...

    ja dat weet ik... ik heb alles gelezen hier, is elke dag weer een hel om 6 tot 10 pagina's door te lezen ;)... maar goed het zou wel mooi zijn als het eens gaat gebeuren
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik zei dat het 99% zeker is, BBB heeft al half gezegt dat er een toevoeging komt voor fable. weet de bron niet meer maar stond op een engels forum en ik durf er ook wel geld op in tezetten, want anders had iemand het allang gevonden als er een ander eiland in het spel zat want hackers hebben het helespel al uitelkaar gehaald waardoor ze een appel die in the picknick area lag hebben vervangen door the sword of eons

    Er zijn al zelfs mods te downloaden voor je gekopierde fable.

    Wat ik hier mee wil zeggen is dat het helespel al is onderzocht op verborgen geheimen.
    ALS er extra delen komen is dat op een extra disc of heel misschien te downloaden via xboxlive.

    PS. sorry voor de rare zinsopbouw ben ondertussen namelijk ff een film aan het kijken
     
  11. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik d8 toch dat ik een keer pm in een interview heb horen zeggen dat er secrets zijn die zelfs hackers niet konden vinden......en dat bijna niemand ze niet kan vinden.
     
  12. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je dan dat die secrets er zijn?
     
  13. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    De muziek die jij luistert is nog beter. ;)

    Maar ik moet maar weer verder met het lezen van dit topic... =P
     
  14. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen die nu zegt dat er niks aan secrets in het spel zit kunnen die mij een paar dingen uitleggen:

    1. waarom maken de makers een kapotte brug... (maak dan helemaal geen brug...) -> je ziet overigens wel een paadje omhoog lopen aan de andere kant...

    2. je moet een hele quest doen om 6 hero dolls te vinden en uiteindelijk kan je ze alleen maar ruilen voor 1 andere doll... wat is het nut van die ene JoB doll dan??? gewoon decoratie zeker :confused:
     
  15. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk... Ik heb het hele topic in meer dan een uur doorgelezen.

    Zelf heb ik het spel nog niet uitgespeeld, maar in het Grey House vind je dat lijk met een brief ernaast. In die brief staat dat je het moet laten zien, zodat zij van haar troon wordt gestoten, of iets dergelijks.

    Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, want ik heb Fable vorige week donderdag echt voor het laatst gespeeld. Ik heb net The Arena Quest gedaan. Dus mij is net toegang verleend tot Bowerstone North. Oh ja, wat ik me ook afvroeg, is wat gebeurt er als je Whisper laat leven tijdens die quest ?
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  16. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    idd :cool:

    en waarom zegt een medewerker van Lionhead dan dit:
    Wat ook al eerder in de thread is vermeld. _0/
     
  17. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    niks... je krijgt geen extra geld en dat was het... wat gebeurd er dan als je er af maakt? gewoon wat extra centen toch?
     
  18. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, volgens mij krijg je 10.000 extra. Ik dacht, misschien word je geen kampioen als je Whisper niet slacht...
     
  19. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Je wordt gewoon kampioen maar je krijgt geen extra 10.000 gold, voor de rest maakt het niks uit, alleen haar broer is hellig op je maar hij probeert je dan niet te doden ofzo.
     
  20. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    In darkwood lake (geloof ik, in ieder geval die met veel water) is een stukje van de kaart waar je niet kan komen. Het wordt afgeschermd door een rotsblok vlakbij waar je die crossbow uit een silver chest haalt. Weet iemand of je achter dit rotsblok kan komen? Je kan ook van bovenaf de heuvel kijken en dan zie je dat er water achter is, maar je kan niet het hele stuk overzien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina