[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga jij je schamen voor deze zoveelste post. Bij het pad naar Orchard Farm vanaf Greatwood staat namelijk ook Bridge down. Dan vind ik het niet zo heel verwonderlijk dat ik de twee bruggen door elkaar haal.

    //edit: sorry voor de dubbelpost
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  2. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet alleen ;) Ik heb hem net uitgespeeld. Ik begin wel over nieuw. Maar ik heb het idee dat mijn speelervaring niet echt anders zal zijn behalve mijn uiterlijk. De quests blijven grotendeels nog hetzelfde, alle wezens die je tegenkomt leveren weer good points op. Om slecht te worden moet je dus eigenlijk een beetje gaan kloten in de dorpen. Ik had verwacht dat je het spel op een evil manier kon spelen, dus een totaal andere draai aan de quests geven. Nu moet je iemand blijven begeleiden, waardoor je good points krijgt. Ze hadden ook bijvoorbeeld een bende rovers in die quest kunnen stoppen die van jou eisen dat je je reisgenoot overleverd waardoor je evil points krijgt. En zo zijn er nog zoveel mogelijkheden.
    Na zo'n 14 uur heb ik het uitgespeeld en ik heb onderhand alles al op een hoog lvl zitten. Mijn character is wel begonnen als fighter met een beetje magie als ondersteuning, maar tegen het einde als je zoveel experience hebt wordt je steeds meer all round. Wat de verschillen in spelen weer kleiner maken.
     
  3. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is zo leuk om te geloven dat er nog allemaal secrets inzitten. Maar ik denk dat die scheepshoorn in Hook Coast vooral voor de sfeer is en dat we voor de andere dingen op een content of iets in die trend moeten w8en.

    Edit: ik heb die nymf van de Hobbe Cave Quest laten leven en op die plek waar zij het jochie wou offeren staat nu een enorme ton :confused:
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  4. studio_125

    studio_125 Guest

    Waar kan je die 6 dolls inwisselen voor een JoB doll?? of gebeurt dat automatisch, ga ik ook maar is ff dolls zoeken, LH moet echt ff een aanwijzing geven, vooral omdat ze op geen fora een correcte aarweizing hebben gevonden :mad:
     
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Studio, dat zijn de verkeerde vragen voor dit topic, alsjeblieft, probeer eens het beginners topic of quest hulp, hier alleen de secrets. voor de rest is het al bekend en oud nieuws, ffs het staat zelf bij de quest info!
     
  6. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de schoolmeester in het westen van Bowerstone...
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Dragon master, heb je misschien pics er van? of info van wat er in zit?
    want alles met secrets wil iig ik graag zien worden ondersteund dmv plaatjes, hier door kan ik zien of het echt is of dat je ons gewoon voor de gek houd.
    En ja ik geloof je dus idd niet. ik benr erg paranoide als het aan komt op mensen met een laag post aantal die even iets vertellen over een gerucht.
     
  8. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee ik heb geen pics en je hoeft me niet te geloven maar er staat bij mij een grote ton die ik niet kapot kan krijgen.
     
  9. studio_125

    studio_125 Guest

    tx pulser, meestal als je hier een vraag stelt krijg je "lees de thread nog maar een x door" (die nu onderhand 32 pagina's is) :mad: Ik hoop dat het voortaan zo kan gaan bij iedereen die een vraagje stelt, ipv posten zoek het maar op in de thread kun je gewoon antwoord geven (miss wannabee mod maar stoor me er eigenlijk wel aan, en het is gewoon vriendelijker) en shcaap, ik las hier iets, dus ik d8 dat t er mee te maken had, srry
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2004
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is al goed, onthoud gewoon dat de dingen waar wij naar zoeken Misschien wel niet eens bestaan, problemen met bestaande quest kan je in het hulp bij quests forum vinden. Ik probeer gewoon de juistedingen gescheiden te houden. en als ik iets weet of wil weten doe ik het ook in het juiste forum.
    Kijk maar naar de topics die ik hebt gestart alles wat ik wist heb ik er in gestopt en ze doen hun werk goed neem ik aan.
     
  11. studio_125

    studio_125 Guest

    Heb Darkwing maar even gepm't met het verzoek de naam te veranderen (dat zou je zelf moeten kunnen doen bij je eigen thread maarja, nix aan te doen) hopen dat er gehoor aan word gegeven :9
     
  12. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2

    check

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Velen hebben het geprobeert, even veel hebben gefaald...

    Edit
    freakzooid, Check de Aller eerste pagina ,gewoon voor de gein eens,
    even voor mij... ok?

    En dat is ook een reden waarik erg graag wil dat mensen iig de eerste paar pagina's (hoe meer hoe beter) door lezen.

    Ben je even op de hoogte...
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  14. studio_125

    studio_125 Guest

    Freak, die plaatjes zijn al vaak getoont, alleen met een normale xbox kan je daar niet komen, wel jammer dat die draak er uit is, alleen we hebben besloten dat de draak kwestie PASSE is. Die is er echt uit gehaalt. Nu behandelen we andere mysteries (shcaap help ff :9)
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    threadtitel op verzoek aangepast.
     
  16. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Wij danken u zeer.
     
  17. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Oepsie. Ik dacht dat je het nog over de Dragon Cliff had en dat je zei dat je daar zelfs met een gemodde xbox kon komen. Mijn fout...
     
  18. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Het topic klopte al na de eerste pagina zowat niet meer :D
    het ging idd wat snel
     
  19. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    maar goed de topic is eindelijk veranderd kunnen we nog even op een rijtje zetten (in 1 post) waar we nu naar zoeken??
     
  20. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je die ton niet openhakken? of iets met de JoB-doll doen... of met het boek "story of 'x'"???

    ik heb die klote nymph afgemaakt |:- kreeg je weer extra centjes via een boast :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina