1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    dit zijn de dingen die IK nog wel ff belangrijk vind:

    1. de kapotte brug in greatwood lake -> kan die gemaakt worden
    2. is er een better bard (de verschillende bards praten er over bij mij)
    3. waarvoor dient de JoB-doll... lijkt me niet dat je zoveel moet doen alleen voor zo'n domme pop...
    4. wat doet de beer van rosie in the grey house?
    5. wat moeten we met de sundial?

    EDIT:
    6. wat moeten we met het boek "a story of 'x'" -> a story about something...
    7. kunnen we de mayor van BN confronteren met de moord op haar zus... (je kan niets de brieven van haar zus... ook niet als je mij de manor bent -> leek mij logisch dat je die brieven aan iemand kunt laten zien en dat dan iedereen het weet, aan de andere kant weet iedereen het wel want je kan die manor helemaal in elkaar meppen en iedereen vind het prachtig... de guards reageren niet eens als je haar een klap verkoopt...)
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Die beer is voor mij gewoon versiering van grey house. Van het meisje dat in de kelder ligt
     
  3. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    maar die beer is van rosie uit oakvale... niet van de zus van de manor die in de kelder ligt... this makes no sense...
     
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Is die echt van rosie? ik nam aan dat de meeste meisjes wel een beer hadden....
     
  5. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk nog eens naar die pic die Svensson eerst gepost heeft, die teddy beer in die pic lijkt echt verdomd veel op Rosie (tenminste, die teddy beer heette toch Rosie ?)

    En die vrouw uit Oakvale is niet de zus van Lady Grey, neem ik aan. Want eerst kom ik haar tegen in Oakvale, en kort daarna zie ik een skelet in Grey House...
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    hrm, dan moet ik rosie maar eens wat beter zien....
     
  7. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen: Begin even snel opnieuw (want in het begin van het spel moet je Rosie al vinden), en vergelijk het met de teddybeer uit Svensson's pic.

    Btw, had Rosie niet een blauwe patch achterop haar rug ? =S Of verwar ik het nou weer met een ding uit Sudeki..? =S Als ik het me goed herinner heeft de teddybeer uit Svensson's pic geen blauwe patch wat betekent dat het Rosie niet is...

    Nog eens naar die pic kijken...

    [EDIT] Die pic zit niet meer in je post, Svensson... =S [EDIT[
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  8. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga nu wel ff wat pics maken ter vergelijking. bbiab!
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Wil diegene die al die boeken aan het zoeken is effe zeggen hoeveel boeken je al hebt.
    Je kan ze ook gewoon in de winkels kopen als je een paar niet kan vinden. is vast al bekend maar ik zeg t ff.
     
  10. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Btw, ik hoorde ook verscheidene mensen in dit topic zeggen dat ze steeds nieuwe boeken in de Guild vonden, maar je vindt er constant dezelfde... Ik heb van een boek al 5 exemplaren gevonden... z__Z
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    [plaatje]http://img10.exs.cx/img10/7293/PA210091.jpg[/plaatje][plaatje]http://img10.exs.cx/img10/7848/PA210093.jpg[/plaatje]

    Groot verschil voor zover ik kan zien,
    Rosie heeft nl een blauwe patch op de rug en een groene op de borts, Het beertje in Grey House niet.
    Wederom een gerucht uit de wereld geholpen :D
    dus als jullie een beertje in het echte leven zien , niet gaan zeuren dat ie van een meisje is die je hebt geholpen doen je een klein opdondertje was ;)

    /edit, tja, foto's van een TV maken is erg ruk. ( wie kan mij een tv kaart sturen? ;) )
     
  12. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    en vanwege een te grote post, maak ik een nieuwe post met alle boeken. en dan staat het wat orderlijker.

    I. Creatures of Albion Book 1
    II. Creatures of Albion Book 2
    III. Creatures of Albion Book 3
    IV. Book of Spells
    V. The Hierarchy of Weapons
    VI. Sisters Diary
    VII. The Old Kingdom
    VIII. The Dragons
    IX. The Other Land
    X. The Northern Wastes
    XI. The Tale of Twinblade
    XII. The Arena
    XIII. A Love Story
    XIV. The Pale Balverine
    XV. The Tale of Maxiey
    XVI. The Rotten Apple
    XVII. The Guild of Zeroes
    XVIII. The Repentat Alchemist
    XIX. The Tailor's Tragedy
    XX. The Trigamist
    XXI. Three Haikus by Miko the Bard
    XXII. The Trials of Aarkan
    XXIII. The Oakvale Raid
    XXIV. The Balverine Slayer
    XXV. Arban's Thaumaturgica
    XXVI. The Story of 'X'
    XXVII. Dusty Nootbook
    XXVIII. Scrawled Parchment
    XXIX. Theresa's Letter
    XXX. The Bloodline
    XXXI. The Sock Method
    XXXII. Windbreaker Rule Book
    XXXIII. Eyes of a Killer
    XXXIV. You are Not a Bad Person
    XXXV. Making Friends
    XXXVI. The Ugly Guide
    XXXVII. A Hero's Journey I
    XXXVIII.A Hero's Journey II
    XXXIX. A Hero's Journey III
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  13. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zo blijft er niet veel over van de secrets.. maarja, als het niet eens echte secrets zijn heb je er ook niks aan. ;)

    ik denk eigenlijk dat je i.v.m. die sundial nog wel wat secrets kan vinden. bij de anderen begin ik steeds meer te twijfelen.
     
  14. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    tja of je sluit ze uit, of je bevestigd ze, het is onzinnig of achter spoken aan te jagen...
     
  15. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ik denk dat die ton die er komt alsje die Blue Nymph niet dood maakt et meest mysterius is wat er tot nu toe gevonden is want je hoort ook dingen over de hexagon key en watje met de blue nymph heb gedaan etc....
    niet veel mensen zullen hiernaar zoeken omdat ze maar een account maken en vaak de nymph dood maken.

    En dat noemen zich Fable Masters ;)
     
  16. Southern Way

    Southern Way Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm ik noem mijzelf geen Fable master, maar een online functie om tegen elkaar te rellen met je boyke had in dit geval wel ruig geweest! Jammer trouwens, had nu ik er over nadenk best gezellige taferelen opgeleverd!
    Maar om op de topic terug te komen denk ik dat de mysteries niks zijn, als nu nog steeds niemand het antwoord hierop heeft zal het vast niks zijn (misschien in 1.5) Denk dat het slimste is dat we wachten op de officiele strategy guide..... Die trouwens al lang uit is maar nog niet in NL verkrijgbaar is voor zover ik weet.....
     
  17. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  18. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kapotte brug kan toch gewoon een vervolg van het verhaal of extra opdracht in fable 1.5 worden ( als ie komt dan ) ?
    En draken eiland mischien ook wel mischien paste het net niet helemaal op deze fable cd en komt het gewoon bij fable 1.5 ( en dat die aanwijzingen er nog in zitten is mischien dan dom van ze geweest ) maar het zou kunnen zijn dat je die PAS later nodig hebt in fable 1.5 zodat je niet heel de wereld in fable 1.5 hoef rond te lopen voor die aanwijzingen.
     
  19. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat ene boek leest, zie je ook dat het nu nog maar legendes zijn.

    DRAGON
    What more can be said about these fiery creatures who own the mountains? A race in decline, they were once revered, but now they are just an ancient, albeit powerful and dangerous relic of the Old Kingdom.

    Ze zijn gewoon uitgestorven lijkt mij. ;)
     
  20. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dr is wel een draken eiland!!! mensen met een gemodde xbox kunnen er komen... en als je er normaal niet zou moeten kunnen komen waarom hebben ze dat eiland dan niet gewoon weg gehaald want dat kost toch alleen maar extra ruimte? en hoe verklaar jij dat je 1 doek niet hebt hangen in die kamer...

    ga nou niet alles op fable 1.5 afschuiven want als dit komt en je kan hiermee naar een eiland toe dat nu al in het spel zit :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina